Здравейте колеги.Колата е същата като от заглавието.131 коня 2001-ва година.
Колата пали трудно след 12 до 14 часа престой и температури под 0 градуса,но само при първо палене.След това през деня няма никакви ядове.
За да улесня помоща ви ще споделя какво е направено до момента.
Сменени са 4 броя свещи,ново реле на свещите,нов температурен датчик,алтернатор а рециклиран от до както и акомулатор 100 ампера.
Частите са закупувани само и единствено от Порше така че вярвам,че са здрави.
Мойте идей от къде идва проблема се изчерпват до рециклиране на стартер.
Вашите?
Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
Виж си тандем помпата доста често проблема е там.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
Да не засмуква въздух и да се връща горивото към резервоара ...
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 12 яну 2014 18:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: Добрич/Силистра/Варна/Русе
Re: Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
Аз залагам на смяна на О пръстените на дюзите(160лв. със смяната) и качествен реглаж на самите тях. Предполагам, че това е проблема ако колата си върти и припалва ...ии аха да запали, но не запалва.....а отзад мирише на неизгоряла нафта.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
проверете помпата в резервоара
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 24 ное 2013 17:57
- Автомобил: Volkswagen Golf 4
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: ВАРНА
Re: Vw Passat B5.5 1.9TDI 4motion трудно първо запалване
И аз залагам на гумичките на дюзите. Аз имах същия проблем много трудно палеше, върти около 10 секунди и тогава запалва. След смяна никакви проблеми пали от четвърт оборот, 160лв ми струваше ремонта: гумички; застопоряващи болтове и труд. Също може да провериш клапана на горивния филтър, ако го сменяш вземи си на BOSCH другите не са хубави и не вършат работа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта