


Ще продължите ли да карате с включени светлини и след 1март?
- idkedikov
- Мнения: 914
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2005 15:49
- Автомобил: VW Passat 3bg
- Двигател: AVF
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Аз винаги съм карал с пуснати светлини през деня
Дори и да ги забравя някой път ( говорим за времето преди да стане задължително ) като излезна извън града винаги съм ги пуска не за друго ами защото по-добре се вижда колата от другите участници в движението особено като изпреваш
П.П. Пък и да нямаме електромери на колите защо не да работят


П.П. Пък и да нямаме електромери на колите защо не да работят

- Bob.Baev
- Мнения: 1150
- Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а бре колеги, какво спорите? pichagata колко пъти трябва да ви каже, че така или иначе става ЗАДЪЛЖИТЕЛНО?
аз също смятам, че е по-удачно целогодишно да се кара на фарове - всъщност, или едното, или другото! тъкмо свикнеш да виждаш фарове и хоп - от април пак да отвикваш... и определено смятам, че видимостта се подобрява, без значение колко е слънчево!
аз също смятам, че е по-удачно целогодишно да се кара на фарове - всъщност, или едното, или другото! тъкмо свикнеш да виждаш фарове и хоп - от април пак да отвикваш... и определено смятам, че видимостта се подобрява, без значение колко е слънчево!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Гласувах "НЕ"
И ще се аргументирам: Скоро се сдобих с Дитце клещи (токови клещи) за постоянен ток и, естественно, първата работа ми беше да си проверя зареждането при включени фарове. Установих, че без фарове акумулатора се зарежда чудесно (3.98А при напрежение 13.9V на акуто без да е запален мотора)
При пуснати фарове на 2 000 об/мин обаче тока беше -0.45А т.е., дърпаше от акумулатора тези 450 мА. Не, че са много, ама не е ясно ако пътувам цял ден какво ще стане на следващата сутрин.
Впрочем, винаги съм карал така, както е на третата снимка:
И сега често съм по тоя начин, но като излезна на магистралата пускам и фаровете.
Вечер исключвам допълнителните светлини задължително, обаче, защото заслепяват насрещните

И ще се аргументирам: Скоро се сдобих с Дитце клещи (токови клещи) за постоянен ток и, естественно, първата работа ми беше да си проверя зареждането при включени фарове. Установих, че без фарове акумулатора се зарежда чудесно (3.98А при напрежение 13.9V на акуто без да е запален мотора)
При пуснати фарове на 2 000 об/мин обаче тока беше -0.45А т.е., дърпаше от акумулатора тези 450 мА. Не, че са много, ама не е ясно ако пътувам цял ден какво ще стане на следващата сутрин.
Впрочем, винаги съм карал така, както е на третата снимка:

И сега често съм по тоя начин, но като излезна на магистралата пускам и фаровете.
Вечер исключвам допълнителните светлини задължително, обаче, защото заслепяват насрещните


- ivo_barns
- Мнения: 192
- Регистриран на: Нед 28 май 2006 5:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Ще продължите ли да карате с включени светлини и след ма
по голяма простотия от това да се кара на фарове няма и няма и да карам след март,да го духат куките тапиL&R написа:Какво мислите , за мен ползата от светлинното обозначаване на автомобила е голяма и се видя на практика тази зима.
mod edit: DragoGT
айде по-културно!
и не знам кой е тЪп

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта