эа пасат в5 тди 1.9 110к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

эа пасат в5 тди 1.9 110к.с

Мнениеот georgi70jg » Съб 03 фев 2007 22:32


какво ще кажете дали е вредно эа теэи мотори да се пришпорват и в по продалжителни раэстояния




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 03 фев 2007 22:38


Те за това са създадени, попрочети малко, и после задай по - ковкретни въпроси, че така питанката ти малко... :oops:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 03 фев 2007 22:41


georgi70jg написа:какво ще кажете дали е вредно эа теэи мотори да се пришпорват и в по продалжителни раэстояния

Какво имаш предвид пришпорване, и за колко продължителни разстояния ? Дизела не обича много високите обороти - над 3000 не му е кеф.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 03 фев 2007 22:42


до 4000оборота караи смело и не се притесняваи


georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот georgi70jg » Съб 03 фев 2007 22:46


:deal прочетох в форума но няма конкретно писано эа това-някой каэват че слабото място е в главите


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 03 фев 2007 22:49


Специално на този модел, който си посочил - не (освен ако целенасочено не искаш да направиш нещо). По-рано ще се "обадят" други неща, преди глава.
П.П. Мястото на темата не е ли в друг раздел ?


georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот georgi70jg » Съб 03 фев 2007 22:53


при скорост 140 км даржи на 3000 оборота;говоря эа раэстояние от 50-60км


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 03 фев 2007 23:00


georgi70jg написа:при скорост 140 км даржи на 3000 оборота;говоря эа раэстояние от 50-60км

Абсолютно никакъв проблем ! (Е, ако караш на 2100 оборота ще ти е по-икономично)


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Съб 03 фев 2007 23:03


Аз тук съм пасивен и ще подкрепя мненията на запознатите с дизеловите мотори :oops:


georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот georgi70jg » Съб 03 фев 2007 23:08


:D эа раэхода не говорим-всеки си преценя с колко да си храни конете :D само да не преядат и да си уморят от препускане


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Съб 03 фев 2007 23:11


georgi70jg написа::D эа раэхода не говорим-всеки си преценя с колко да си храни конете


И с кои обувки кара колата :) тези за икономия или реисарските ботуши :lol:


georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот georgi70jg » Съб 03 фев 2007 23:17


:D с икономичните-48 номер :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 03 фев 2007 23:59


Смело си го карай.Само не го шпори над 2500-3000 преди да е загрял,и като спираш след по-дълъг път или юркане го оставяй половин-една минута да поработи на място.Не го карай над 3500-4000.То и без тва след 4000 постепенно почва да му пада мощноста.


georgi70jg
Мнения: 13
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево
Контакти:

Мнениеот georgi70jg » Нед 04 фев 2007 0:08


:handshake благодаря колега-ще си го имам това в предвид эа работата на тихи обороти след преход


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 04 фев 2007 0:12


То тва нещо важи и за атмосферни мотори ,но при турбинните три пъти повече щото турбинката върти до 120-150 к обороти.И двете нещо са за предпазване от неравномерни температурни натоварвания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта