


Passat b5.5 не пали всички лампи на таблото светят
- silvestar.iskrenov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 14 фев 2016 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
Passat b5.5 не пали всички лампи на таблото светят
Такааа проблема е следния след сваляне на цялото табло километраж и т.н. за да достигна до една жичка в инсталацията за да я изолирам до тук добре изолирах я след това зглобих всичко но нещо стана и сега като дам на контакт емобилайзера мига , абс свети, датчика за накладки също ,аербег и водата в общи линии всичко свети мига пищи и неиска да пали незнам какво съм направил а и още нещо гледах снопа кабели каде отива и видях че отива до една котия пред волана по предния капак и одвих капака видях че това е компа мъчих се да махна капака но опираше в едно черно като голям бушон данеби от него да се е разцентровал целия комп или съм изпуснал някои кабел да свържа и ел стъклата също не работят само централното работи
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat b5.5 не пали всички лампи на таблото светят
Здравей .
Тази лампичка свети ли?
Ако свети с останалите (АБС , ЕСП , Енджине , лампата за течност на чистачки и т.н. ) разместил си ампулата която се намира в патрона за палене , при сглобяването . Същия проблем съм имал и го реших така : Задължително е таблото ( километража да е вързан , без него няма да запали автомобила) , след което взимаш оригиналния ключ (не дубликат) , наместваш ампулата - понякога малко завъртане и трябва , чистиш грешките с ВАГ-КОМ ( чистят се АБС , ЕСП и всичко лампи , но не и имобилайзера ,ако е разместена - по това ще разбереш дали иска наместване ) . Последното което направих преди да запали автомобила - отворих капачката на резервоара и я оставих отворена и тогава завъртях ключа и автомобила запали . Късмет !
Тази лампичка свети ли?
Ако свети с останалите (АБС , ЕСП , Енджине , лампата за течност на чистачки и т.н. ) разместил си ампулата която се намира в патрона за палене , при сглобяването . Същия проблем съм имал и го реших така : Задължително е таблото ( километража да е вързан , без него няма да запали автомобила) , след което взимаш оригиналния ключ (не дубликат) , наместваш ампулата - понякога малко завъртане и трябва , чистиш грешките с ВАГ-КОМ ( чистят се АБС , ЕСП и всичко лампи , но не и имобилайзера ,ако е разместена - по това ще разбереш дали иска наместване ) . Последното което направих преди да запали автомобила - отворих капачката на резервоара и я оставих отворена и тогава завъртях ключа и автомобила запали . Късмет !
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 9:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 не пали всички лампи на таблото светят
Уважаеми колега!
С риск да се обидиш-моля оправи правописа и телеграфния стил без препинателни знаци.За теб това може би е единствената ТИ кола и това да е само ТВОЯТ проблем,но ние тук сме виждали много такива и за да ни се изясни ситуацията така както на ТЕБЕ(все пак автомобилът е пред ТЕБ,а ние те подкрепяме само виртуално),се постарай да дадеш повече подробности.Сега по проблема:
1. Ако имаш възможност,закачи автомобила на диагностика.Сигурен съм,че ще спести ровене и гадаене, ако споделиш тук.
2. Ако нямаш диагностика, препоръчвам да разглобиш нещата стъпка по стъпка обратно и внимателно( без да бързаш и без" ма..та" да сглобиш всичко отново.
3.Тези автомобили са със доста сложна електроника и разкачането и закачането на отделни модули може да се окаже проблематично.Това се прави с цел сигурност.На теория ако всички модули са оригиналните БИ ТРЯБВАЛО да се опознаят взаимно и всичко да е наред.Неправилно закачане може да доведе до описаното от теб положение и впоследствие да ти трябва пак диагностика за да премахнеш грешките.
Успех!
С риск да се обидиш-моля оправи правописа и телеграфния стил без препинателни знаци.За теб това може би е единствената ТИ кола и това да е само ТВОЯТ проблем,но ние тук сме виждали много такива и за да ни се изясни ситуацията така както на ТЕБЕ(все пак автомобилът е пред ТЕБ,а ние те подкрепяме само виртуално),се постарай да дадеш повече подробности.Сега по проблема:
1. Ако имаш възможност,закачи автомобила на диагностика.Сигурен съм,че ще спести ровене и гадаене, ако споделиш тук.
2. Ако нямаш диагностика, препоръчвам да разглобиш нещата стъпка по стъпка обратно и внимателно( без да бързаш и без" ма..та" да сглобиш всичко отново.
3.Тези автомобили са със доста сложна електроника и разкачането и закачането на отделни модули може да се окаже проблематично.Това се прави с цел сигурност.На теория ако всички модули са оригиналните БИ ТРЯБВАЛО да се опознаят взаимно и всичко да е наред.Неправилно закачане може да доведе до описаното от теб положение и впоследствие да ти трябва пак диагностика за да премахнеш грешките.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], petrovi4_bg и 26 госта