1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот valiosport » Съб 09 яну 2016 8:55


Термина се нарича "хонинг" :mhihi
Колега Stanimir1123, AFN е безспорно здрав мотор, но да не забравяме, че и ARL може да се чипоса и тогава става сАмолеТ без крила :mhihi




Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот sto4o » Съб 09 яну 2016 20:59


Повечето хора неискат самолети а просто надеждна кола с повече мощност за по лесно изпреварване а не гонки по светофарите.
Колкото до колегата щом вече те е разочаровала колата отървавай се от нея и да я оставиш ще я караш с яд и ще имаш чувството че все нещо друго ще се счупи.


pa4o_ivanov61
Мнения: 446
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Съб 09 яну 2016 21:07


колега, не се отчаиваи. аз като купих моята ми идваше да се обеся понякое време. няма място маи където не съм пипал. но лека полека всичко влезе в норми и вече година само карам. ще махнеш тая и ще почнеш да правиш друга . сега си стигнал до някъде.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот valiosport » Съб 09 яну 2016 21:12


Никой не говори за гонки, просто от 1.9 двигателите този предоставя най-голяма тяга за изпреварвания.
ARL е също толкова надежден колкото и останалите помпа-дюзи


Венцислав Чанков
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 02 мар 2015 8:00
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Венцислав Чанков » Съб 09 яну 2016 22:06


pa4o_ivanov61 написа:колега, не се отчаиваи. аз като купих моята ми идваше да се обеся понякое време. няма място маи където не съм пипал. но лека полека всичко влезе в норми и вече година само карам. ще махнеш тая и ще почнеш да правиш друга . сега си стигнал до някъде.

Абсолютно подкрепям колегата,преди пасата имах мицубиши колт-желязна машинка,ама аз взех зле поддържан автомобил и се почна..Купих го за 1 000 лв.излезе ми около 2 800(смятам само сериозните ремонти-ремонт на двигателя,смяна съединител,всичко по ходовата част и мн.други)След като го понаправих всичко си дойде на мястото-само гориво и данъци.Миналата година го продадох(мицубишито) за 750 лв.(има доста забележки по външния вид)със чисто нови летни и на един сезон зимни гуми,взе го мой колега и е супер доволен-само кара,ама то няма вече нищо за смяна.Извинявам се за дългото словоизлияние,ама ме обзе носталгията,иначе и аз съм на същото мнение-щом не мога да си позволя нов автомобил,вземам втора ръка кола и я стягам,независимо колко ще ми струва.Идва момента в който само зареждаш и караш,тогава ще си отдъхнеш психически и финансово!


maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот maladec » Сря 17 фев 2016 22:44


stanimir1123 написа:Аз затова си търсех Пасат 110 коня АФН можех да си взема и Пасат 6 ама с нищо не ме впечатли, пръснах я от каране и съм сменил 3 неща за 150лв и ми доставя удоволствие от шофирането особено след чипосването.


Кажи честно . Сериозен ли си ?
Нека се опитам да позная .
" 3 неща за 150 лв . " Трите неща са : масло , ремък , филтър ( ама един , защото да влезна в 150 лв . ) ?
" не се чупи " . След покупка , още с първия резервоар гориво ли караш ?
" чипосване " Къде го туй безплатното ?
" Пасат 6 " Е те такова животно няма (Б 5/07'-00' , Б 5.5/ 00'-05' , Б 6 /05' ^) afn автоматично те прати на платформа тип B5 .
" удоволствие от шофирането " някак си останах с впечатление , че ако седна да карам такава машина и ще се накъдря .
Лек коз : Б5 и Б5.5 са на една и съща платформа . От 97-05 година имаш една и съща кола . Като с годините се подобрява шума , моторната гама и визи .


vladoooo
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 23:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот vladoooo » Чет 18 фев 2016 8:28


ARL на 300000км, поддържан мотор - песен! Въпреки това за тези километри задължителните ремонти ще са обслужване на глава, разпределителен вал, компект съединител, 1-2 дюзи и минимум 2 турбини. Мога и още да изброявам(N75, тандем помпа, стартер, алтернатор...тях ги слагам към дреболии), но няма как да се оплакваш да купиш 15 годишна кола, която е била топ изпълнение с най-големия дизелов мотор! Кофти е момента, когато се падат всички тези неща след покупка.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Stivi » Чет 18 фев 2016 10:40


Когато човек си купува такава кола е желателно да е във възможно най-стоков вид !Въпреки че изглеждат добре и радват окото и ухото всякакви неща от рода на спортен филтър,ниско окачване,чип,права генерация,тунинг елементи са само предпоставка за сериозни проблеми в бъдеще понеже говорят за екстремна експлоатация на автомобила което е несъвместимо с безпроблемна такава :a045


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9 TDI ARL Неспирни ремонти

Мнениеот Danny boy » Съб 20 фев 2016 20:10


Не е задължително да е чипосана и да караш като гламав.
Може запаса да ти служи за по-голяма сигурност при изпреварване .
Тези коли просто имат повече консумативи и им е дошло времето,те затова са и продадени.
Кво да направим като производителя не е мислил да ги продава в страни от 3-тия свят като нашата с надница колкото да и напълнилш 1/3от резервоара.
За мрънкачите има голф2,пасат б3 и други автомобили с ниска цена и евтина поддръжка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта