Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 17 фев 2016 12:35


penko_pulev написа:И на мен ми стои малко странно, и си мислех, че е правена. Оказа се обаче, че е фабрична пущината. Виждал съм такава само в ЕТКА и никога на живо. Номера ѝ е 8d5 861 325 exu като има и електрическа подобна, която се монтира при Ауди. Щипките се нанизват на тавана, а на самото купе има уши за които да се завият видиите. Ще постна снимки, когато ми остане време за монтажа.

супер, рядка част!!! :beer




ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Сря 17 фев 2016 18:16


betaserk написа:Продават се, колега! Аз се разрових и намерих, ще си поръчам две, че моите се едно са стъргани по асфалта :icon_lol едното стъкло го трих с шкурки и полирах до блясък, но е много бавна работа и пак не стана точно като ново и по-добре да си ги поръчам. http://www.avto.bim.bg/Halogeni-za-VOLKSWAGEN-PASSAT-ot-2000-do-2005_m659t19.html

П.П. То за 20 лв разлика може и целите да ги взема, но колко ли добре ще светят? Едва ли са оригинални.



Именно от тук ги взех двете с 10% отстъпка за 63 лева. И да точно защото не са оригинални предпочетох да си взема само стъкла.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Чет 18 фев 2016 17:06


Пасатко е малко болен, десен външен маншон се е скъсал и се е омазало с грес, утре ще ми го сменят майсторите, има ли нещо за което да се внимава, защото по принцип нищо не давам на майстори да правят, но нямам време сега да се занимавам, ходя в Хасково и колата ми трябва. Та какво не бива да се прави за да внимавам да не си оставят ръцете? Аз ще съм там докато го правят!


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 18 фев 2016 17:22


Винаги може да стане бля и да омажат работата. Ако това те успокоява де. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1904
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Чет 18 фев 2016 18:27


betaserk написа:Пасатко е малко болен, десен външен маншон се е скъсал и се е омазало с грес, утре ще ми го сменят майсторите, има ли нещо за което да се внимава, защото по принцип нищо не давам на майстори да правят, но нямам време сега да се занимавам, ходя в Хасково и колата ми трябва. Та какво не бива да се прави за да внимавам да не си оставят ръцете? Аз ще съм там докато го правят!

Ако примерно се наложи да свалят главата на колата ти, дали ще издържиш.
Хайде по-сериозно, бахти маншона
Направо се съсипа и тая тема


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Чет 18 фев 2016 19:36


На един познат (с Б5, AFN) му се извади полуоската от карето при излизане от гаража с навит волан...Оказа се,че не му сложили зегерката при предишен ремонт...


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Чет 18 фев 2016 20:47


Развива се болта които държи горните два носача- по лесния вариан, ако излезе лесно хубаво е после да се намаже с грес и хубаво да се почисти преди да се сложи.
Ако е заял и нямат необходимите инструменти да го извадят, трябва долните носачи да разкачат- по трудния вариант.
Аз лично ако го правя на моя кола, ще разглобя карето и ще го измия с бензин или разредител и ще го сглобя като леко намажа съчмите с грес.
след това се слага маншона, набива се карето с подходящ чук и се стягат скобите, като се внимава малката скоба как се стяга и как се реже защото в някои случаи при навит пълен волан ако нещо стърчи може да среже маншона. Греста я слагам накрая като я истисквам през отвора на болта а не отзад защото мразя да се омазва маншона преди да съм го стегнал.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Чет 18 фев 2016 21:21


За Пассат горното важи за дясното каре. Лявото си го свалям с полуоската и вътрешното каре и се работи с кеф на менгемето. Освен гумата и шестте болта на вътрешното каре нищо по окачването не се развива.


nasko_85
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 09 яну 2016 4:15
Автомобил: VW PASSAT 3B
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот nasko_85 » Чет 18 фев 2016 21:43


Здравейте, аз отново да попитам дали някой е правил подобно подобрение. Става въпрос за passat 2002г. Видях че фаровете му имат моторчета за автоматично регулиране, но при мен е само с едно регулиране на осветлението на уредите. Взех си копче двойнно да регулира и положението на фаровете. Като свалих се оказа че новото тръбва да има още две жици. Ще взема букса за него, но къде тръбва да ги свържа тези две жици, и дали трябва още нещо да взема? Някой правил ли е такова подобрение или поне да ме насочите към ел. схема? Благодаря Ви предварително! :smile :smile :smile


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Чет 18 фев 2016 22:28


gancho написа:За Пассат горното важи за дясното каре. Лявото си го свалям с полуоската и вътрешното каре и се работи с кеф на менгемето. Освен гумата и шестте болта на вътрешното каре нищо по окачването не се развива.


За Б5 ли става въпрос това за лявата полуоска?
Има също и маншони от разтеглива гума които се разтягат и се нанизват без да се разкача карето, там става за 10 минути.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот betaserk » Пет 19 фев 2016 0:07


Чудя се дали да не сменя и карето, защото като тръгвам джантите потрепват, мисля че от това се получава така нали? Та така и така ще се сменя маншона да сменя и карето. Имам четири въпроса към знаещите:
1. Може ли да се смени само едното каре с ново или е по-добре комплект ляво и дясно, предполагам е по-добре, но ще се износи ли нещо, ако да кажем го сменя след една/две седмици другото?
2. По евтините карета стават ли или са боклуци?
3. От каква марка сте доволни?
4. Има ли разлика в зъби за АBS и диаметри и т.н. колко трябва да са?

П.П. Може и сам да си ги сменя.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот stanimir1123 » Пет 19 фев 2016 0:26


Според мен ако не ти трака на завой , няма смисъл да го сменяш само измиване и нова грес и е ОК.
Аз смених само дясното, понеже на десен завои тракаше и вече 17хкм няма проблем, купих най евтиното от ибей.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот penko_pulev » Пет 19 фев 2016 1:36


50 лева е едно каре Мейле заедно с маншона. Лубро са по около 90. Ако тръгнеш сам да сменяш карето и случайно ти е преебана зегерката, така ще осереш нещата ако нямаш инструмент, че ти е бедна фантазията. Пък като се осере ще смениш полуоската, к`во толкова. Последният път едвам извадихме моето каре и за малко да стигнем до рязане с ъглошлайфа.
Колегата 110afn е прав. Тая тема стана като бит пазар. Нищо общо със заглавието ѝ ....


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13398
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 19 фев 2016 8:32


Meyle не препоръчвам.
На Пасат В4 сменях 3 карета,които издържаха 350-400км.
Взех си втора ръка,измих,гресирах и никакви проблеми.
Заложете на по-скъпа,качествена марка.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 19 фев 2016 9:33


Карета се сменят по единично- ляво, дясно, външно или вътрешно. Това не са пружини или амортисьори за да се сменят по двойки.
Каре се сменя ако трака в завой. Притрепването на гумата при тръгване е допустимо и не е знак за счупено каре.

Аз лично втора употреба не бих сложил. Новите хубави карета са скъпи. На старият Пасат сменях и двете външни, от незнание че трака само едното. Майстора ме подведе тогава. Та едното беше около 250 лева. За този Пасат не съм проучвал цените, но предполагам че не са много евтини и тук.

betaserk, ако имаш излишни пари смени и 4те карета. Аз явно едно време съм имал. Първо сам щеше да ги сменяш за да спестиш от работата, а сега искаш да даваш излишни пари и да сменяш здрави части. :wink .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта