Пасат Б5 АФН термостат

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот stanimir1123 » Нед 21 фев 2016 18:39


Здравейте, някои може ли да изкаже мнения за марка термостат за този Пасат че се хванах за главата вече за 6 месеца 3-ти сменям.
като взех колата не загряваше и го смених с някакъв, беше ОК няколко месеца и зимата започна да не загрява или ако вдигне 90 да изстива по надолнище, смених го с MAHLE след една седмица
и тои беше гипс, не можеше да премине първата чертичка. Последно купих някъв, уж ми го похвалиха в магазина понеже съм в УК има марки които не са ми познати, тои работеше добре 1 месец и днес пак гледам че колата не загрява и направо се хванах за главата. Оригинален от VW дали да не търся :gruebel




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот tdi fen » Нед 21 фев 2016 18:48


най-добре оригинален иначе съм ползвал Behr никакви проблеми


jhonikesh
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 16:54
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: ASV
Местоположение: haskovo

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот jhonikesh » Вто 23 фев 2016 19:19


Колега закачи я на Вагком и виж температурата на загрял мотор.Ако показва 80-90градуса а таблото показва 50-70 смени температурния датчик.При мен случая беше такъв а и не вярвам 2 термостата да се скапят за месец.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот stanimir1123 » Сря 24 фев 2016 0:45


Вече поръчах оригинален от VW да видим какво ще стане, не е от темп. датчик защото няма и парно.
Като я настъпя вдига малко температура и после пак пада, а и след като сменях термостатите веднага след това си вдигаше нормално температура.
До сега такова нещо не ми се беше случвало, но няма какво друго да е.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот drago_tr » Чет 25 фев 2016 21:54


Аз досега все валер съм слагал и проблеми не съм имал


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот bobitur » Вто 01 мар 2016 11:26


Първия термостат който си сменил ти е бил наред. Виж втория може да не е и сега като сложиш трети, ще си най доволен в предвид прогнозите за времето. Другата зима може пак да пуснеш подобна тема. Ако беше чувал за ППХ и КПД на тди, щеше да се замислиш въобще с експериментите с термостатите. Най лесно се разбира при студена кола и при загряване да следиш и двата маркуча към радиатора отпред.
Поздрави.


Потребителски аватар
dalgia-73
Мнения: 451
Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
Автомобил: VW Touran
Двигател: BKC
Местоположение: Силистра

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот dalgia-73 » Вто 01 мар 2016 13:36


Щом изстива по надолнище няма много за чудене.Термостата не работи коректно.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: Пасат Б5 АФН термостат

Мнениеот stanimir1123 » Вто 01 мар 2016 14:25


bobitur написа:Първия термостат който си сменил ти е бил наред. Виж втория може да не е и сега като сложиш трети, ще си най доволен в предвид прогнозите за времето. Другата зима може пак да пуснеш подобна тема. Ако беше чувал за ППХ и КПД на тди, щеше да се замислиш въобще с експериментите с термостатите. Най лесно се разбира при студена кола и при загряване да следиш и двата маркуча към радиатора отпред.
Поздрави.

Колега, работя в автосервиз в Англия и си имам някаква идея за ТДИ моторите. Всеки ден изминавам един и същ маршрут и знам за колко време и при каква температура загрява колата. Наистина проблема е в термостатите. Този е четвъртия за 10 месеца и го купих оригинален от Vw.
Долния маркуч ако е студен не е критерий че ти е затворен термостата, този термостат пропускаше лека струйка антифриз което при бензинов двигател според мен не би се усетило но при ТДИ поради високото КПД явно оказва голямо влияние. Сега с новия термостат пак си загрява нормално и стрелката е закована на 90 градуса.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта