Проблем с автоматичния смукач или оборотите

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 30 яну 2007 9:35


по-скоро виж в какво състояние е алтернатора/четките/ремъка/ролката..

щом като пуснеш парното, яко, се получава голяма ел. консумация, и алтернатора запира мотора.. и падат оборотите.. и моторчето се опитва да ги оправи..

по-добре се весни при В1 или Никси да го разгледат за грешки у компиро.. и да видите там на място..




Потребителски аватар
flameman5
Мнения: 386
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
Автомобил: Polo + Leon TDI
Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
Местоположение: Варна

Мнениеот flameman5 » Съб 03 фев 2007 19:18


колега и аз имам подобен проблем, даже пуснах тема. Моля те пиши ми ако си го решил от какво се оправи Полето


Потребителски аватар
pb.7171.xt
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 12 юли 2006 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pb.7171.xt » Нед 04 фев 2007 15:08


колеги мисля, че и аз имам проблем с моторчето на Голфа, има ли някаква схема как се демонтира, почиства....колата е Голф 2 1800 ми


Потребителски аватар
pavelcho
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 22:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Проблем с оборотите - РЕШЕН!

Мнениеот pavelcho » Пон 05 фев 2007 21:22


Така, бях на диагностика! Отидох във VW Сервиз, направиха ми диагностикаа, още щом казах за проблемите, майсторът се усмихна, така сякаш цял живот оправял играещи оборотчета. Та по сериозно, значи
отидох, разглоби ми половерчето, със спрей за карборатор почна да пръска, прочисти добре клапата за Лабадовата сонда (сто процента допуснах 6 правописни грешки в думата Ламбадовата) и.... пренастроиха ми оборотите и ми казаха, че са почистили клапата, била е силно замърсена, и проблема е бил от там. Казаха ми също, че компютъра няколо дни ще държи по-високи обороти, и след седмица ще се оправи, а ако не се оправи, да отида пак. И уви, първия ден 2000 оборота постоянно - изплаших се чак, втория ден 1800 третия 1600 и сега 1200 оборота, с нетърпение чакам да мине цялата седмица, за да се изравнят с нормалните и да пия една студена бира след успеха!
СИРЕЧ идете си на диагностика, обяснете на хората, и ще ви съдействат. Верно е, заплатата ми отиде - щото смених и дисковете и накладките на предните гуми, но .... не е лесно да имаш ПОЛОВЕРЧЕ!
Пичове, това е от мен - приятно и аварийно летене с половерчетата....
иии поздрави със зайчето от :P http://www.topbg.org


Потребителски аватар
anton1975
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот anton1975 » Пон 12 фев 2007 16:27


значи откачаш буксата термодатчика за автоматичния смукач фактически и даваш постоянен смукач като на обикновен карбуратор покараи я така докато загрее. докато е хладна ще проличи ако не ги мени докато е студена най вероятно е термодатчика успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта