Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BOGOOO
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
Двигател: AJM - 2000
Местоположение: Sofia

Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Мнениеот BOGOOO » Чет 25 фев 2016 23:59


Здравейте. От известно време карам въпросният голф, но от няколко дни се появи този проблем с трудното палене. Подгрявам я 2 3 пъти, запалва и веднага угасва. След което пали след 30 40 сек. въртене и много мъки! Този проблем се получава само при студен двигател след 3 4 часа неработене! Когато е топъл си пали веднага! Четох много, но така и не намерих конкретен проблем като моя. Ще съм благодарен на съвети от къде да започна!




Потребителски аватар
Крисчън
Мнения: 147
Регистриран на: Чет 16 юли 2015 20:19
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Мнениеот Крисчън » Пет 26 фев 2016 0:07


Замери си или иди да ти замерят подгревните свещи


BOGOOO
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
Двигател: AJM - 2000
Местоположение: Sofia

Re: Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Мнениеот BOGOOO » Пет 26 фев 2016 6:01


Днес ще ходя! Надявам се да са те!! Ще пиша като имам информация


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Мнениеот bobitur » Вто 01 мар 2016 11:31


Свещите ги зарежи и да са изправни на тези темп. Ще пали без проблем, виж центровката и грешки какви не могат да се изтрият.


BOGOOO
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 яну 2011 9:20
Автомобил: Vw Golf mk4 TDi
Двигател: AJM - 2000
Местоположение: Sofia

Re: Golf mk4 AJM 2000г. - трудно палене сутрин

Мнениеот BOGOOO » Чет 03 мар 2016 10:04


Здравейте. Намери се от къде е проблема. Оказа се че са правени някакви побългарявания с горивния филтър и клапанчето за връщане на излишното гориво беше ИЗОЛИРАНО :O.. Съответно поради тези невероятни интервенции беше изчистена цялата горивна система и сега трябва да сменям дюза на 4ти цилиндър. Другите за моя радост са в добри показатели



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта