Питане относно Голф 6-1,4TSI-2011год.

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
tekabg
Мнения: 24
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 18:12
Автомобил: Passat b8 tdi
Двигател:
Местоположение: Шварцвалд,Сл.Бряг

Питане относно Голф 6-1,4TSI-2011год.

Мнениеот tekabg » Нед 28 фев 2016 11:47


Здравейте колеги ,замислил съм покупка на такъв автомобил ,но никога не съм имал фолксваген и питането ми е конкретно към този мотор как е като цяло ,автоматът му добър ли е и евентуално след ремап дали ще му държи кутията на повишеният въртящ момент?




Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: Питане относно Голф 6-1,4TSI-2011год.

Мнениеот 20vTurbo » Сря 02 мар 2016 0:50


Да, по принцип е сравнително добър. Страда от същите проблеми както всички TSI като нагар над клапаните и тнт, но няма някакви фрапираши дефекти. Добра поддръжка му е майката. Кутията би трябвало да издържи 20% - 30% увеличение на мощността без проблем.


Потребителски аватар
stoev87
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90

Re: Питане относно Голф 6-1,4TSI-2011год.

Мнениеот stoev87 » Сря 02 мар 2016 9:07


Колега автомата е "сухо" DSG което дори и като стоково не се слави с голяма надеждност . В комбинация с ремапнат двигател не мисля че е много добра идея. Ако ще мапваш по-добре се ориентирай към ръчна кутия или DSG в маслена баня. Освен това част от въпросните двигатели имат проблем с разхлабване и прескачане на веригите така че внимавай !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Питане относно Голф 6-1,4TSI-2011год.

Мнениеот hooligan_sk » Сря 02 мар 2016 22:58


Тичпичните проблеми с нагарите при първите FSI мотори са решени с няколко допълнителни впръскващи дюзи. Основно трябва да се обърне внимание дали веригата дрънчи при студен старт и като цяло в бъдеще се внимава с това. DSG кутията със сухи съединители обикновено между 120-180К иска нови такива. :th_up



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта