
Всичко за спирачките при VW
Re: Всичко за спирачките при VW
Докато чакам някой да помогне с маркучите за предните спирачки
да споделя опит за задните такива на голф 4/бора и останалите на тази платформа. Задни вентилирани дискове 256мм и апарати се събират в 15 цолова желязна джанта с ЕТ42, в алуминиева ( пак оригинална за модела ) 15-ка с ЕТ38 пак се събират но ако джантата има баланс от вътрешната страна, апарата го събаря 

- iavo_pi4a
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 21 мар 2011 22:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте колеги :) търся супорти за вентилирани дискове 256 мм :) в момента съм с спирачни апарати "Гирлинг 54" и не вентилиран диск :) Благодаря ви предварително и весело посрещане на новата година :)
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Всичко за спирачките при VW
Tipsy написа: Дали влиза 15ка в 256мм вентилиран заден не мога да кажа, чувал съм, че минимума е 16ка. Обаче пък имам познат, който казва, че 15ка влиза дори в 279мм.
С едно-две уточнения:
диска е 269 вентилиран, но апарата е чугунов от ауди ес4 и никакъв пробем с 15-ка. Накладките са еднакви с фв. Чугуновият апарат на ауди е компактен както при голф3 - и челно и във височина. За разлика от алуминиевия при голф4.
302мм вентилиран отзад с алуминиев апарат от голф4 2,8 ми опря в 17-ка. С малко престъргване на апарата може да се монтира, но предпочетох да сглобя с апарат от ауди. Отделно че апарата от ауди позволява използването на джанти с малко ЕТ (зависи и от ЕТ на диска, на монтажа и т.н.) В моя случай при мен трябваше да се използва и около 10мм фланец, за да не опре апарата в спиците на джантата - ЕТ13.
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
Моя грешка и недоглеждане. 269мм съм искал да пиша. Добре, че ме поправи.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Всичко за спирачките при VW
Честит национален празник!
Колеги,някой монтирал ли е задни спирачни апарати+супорти+вентилирани дискове 269мм от Passat B5.5 2.5tdi 4x4 на B5 ,но не 4х4? При този вариант влиза ли 15" джанта?
Edit-Джанта 15" Не влиза(минимум 16"),а жилото за ръчната идва отдолу,а не отгоре,както е при 245мм диск.
Колеги,някой монтирал ли е задни спирачни апарати+супорти+вентилирани дискове 269мм от Passat B5.5 2.5tdi 4x4 на B5 ,но не 4х4? При този вариант влиза ли 15" джанта?Edit-Джанта 15" Не влиза(минимум 16"),а жилото за ръчната идва отдолу,а не отгоре,както е при 245мм диск.
- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги някой слагал ли е спирачна помпа 25.4мм от Т4 на голф 3 с АБС Тевес 04+ЕДС,от какъв Т4 да търся?
Монтирах 288мм дискове със апарати от голф 4 но разлика в спирането не усетих,при помпене на спирачката оборотите падат и предполагам имам загуба на вакуум.Колко мм е вътрешното сечение на маркуча от клапана до сервото и ако ми кажете номерата на разпределителния клапан и на възвратния ще съм много благодарен!
Голфа е АБФ 94г.
Монтирах 288мм дискове със апарати от голф 4 но разлика в спирането не усетих,при помпене на спирачката оборотите падат и предполагам имам загуба на вакуум.Колко мм е вътрешното сечение на маркуча от клапана до сервото и ако ми кажете номерата на разпределителния клапан и на възвратния ще съм много благодарен!
Голфа е АБФ 94г.
- ilia_d008
- Мнения: 252
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Всичко за спирачките при VW
Никой ли не е слагал серво и помпа от Транспортер 4 на Голф 3?
- dobri4kiq19
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 17 мар 2013 15:35
- Автомобил: Pasatt B5
- Двигател: 1.9 TDI AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте колеги! Искам да попитам по знаещите. Днес качах колата на валяците на пункт за ГТП, понеже имам проблем със спирането. От там ми казаха 4е имам перфекнти спирачки, и двата моста нямали почти никаква разлика във спирачното усилие. Качих се на съседския пасат за проба, е оня не дава да му пипнеш педала и спира , моя даже на половината не спира на него. И двете коли са едни и същи само боята им е различна , а именно Пасат б5 Комби сас АВГ двигатели 110 к.с. Принципно предния мост не би ли трябвало да спира повече. По спирачната спистема са сменяни Задните дискове и накладки + раздвижени апарати, понеже единия беше блокирал, сменени са маншоните и гумичките. по предните нищо не е правено до момента само разглобени и смазани, Дисковете имат малак ръб но са във норма имат още един милиметар, но скоро и тях ще ги сменя с накладките. Прави ми впечатление че след около 2 часа престои , педала е твърд на кокал и колата тръгва по налон , след запалване си омеква педала но има един празен ход. След запалване след като натисна и задържа педала , леко пропада до към половината си ход и спира. Другото което е като натисна рязко спирачката и педала става някакаси твърд , и по някога на отворен прозоред се чува как някое от задните колела блокира и се пуска АБС-а. Много често сутрин първите няколко натискания на спирачката спира много добре, след това се пявява горе описаното. Няма светещи лампи по тъблото , нито на АБС нито на ЕСП , И двете системи си работят корекно, тествал съм ги . Спирачната течност си седи на максимум.
ПП: Извинявам се на модераторите, ако не съм си задал въпросите на правилното място.
ПП: Извинявам се на модераторите, ако не съм си задал въпросите на правилното място.
- prokopoff
- Мнения: 205
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Всичко за спирачките при VW
Спирачните стендове измерват спирачното усилие на всички 4 колела и ги сумират. Има формула по която се изчислява спирачна ефективност на база теглото на автомобила, отделно се следи разликата между двете колела на един мост да не превишава 30%.
За колата с проблемите спирачните маркучи и течноста кога са сменяни последно, колко е вакума който отива към сервото.
За колата с проблемите спирачните маркучи и течноста кога са сменяни последно, колко е вакума който отива към сервото.
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Всичко за спирачките при VW
Искам да попитам за дискове Ротингер ( полски са ) Попрегледах едно друго . Четох малко мнения...къде ги фалят, къде и кусури имали...
Имат няколко серии/видове за една и съща кола. Става въпрос за 312 мм вентилиран диск за А6 Ц5 http://rotinger.bg/cat/list/27?fu0_cat_ ... nfilters=0 и сега питането ми е струва ли си да дам още 100лв + за чифт спир. дискове вентилирани - HP TUNING 2919HPT5 или няма смисъл и да се насоча към спир. дискове вентилирани - HP 2919HP . Накладките ще са Текстар ( купени и за отпред и за отзад )
Или да се насоча към Ате дискове. Благодаря предварително на отзовалите се :)
Имат няколко серии/видове за една и съща кола. Става въпрос за 312 мм вентилиран диск за А6 Ц5 http://rotinger.bg/cat/list/27?fu0_cat_ ... nfilters=0 и сега питането ми е струва ли си да дам още 100лв + за чифт спир. дискове вентилирани - HP TUNING 2919HPT5 или няма смисъл и да се насоча към спир. дискове вентилирани - HP 2919HP . Накладките ще са Текстар ( купени и за отпред и за отзад )
Или да се насоча към Ате дискове. Благодаря предварително на отзовалите се :)
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Всичко за спирачките при VW
Имам питане относно смяна на предни дискове и накладки на поло 6н2 1.4тди амф на един приятел. Какви инструменти ще са нужни за смяната? Досега не съм пипал спирачки на ФВ.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Печка, взимай АТЕ, няма да съжаляваш!
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Всичко за спирачките при VW
Добре. Откъде да ги купя и да съм сигурен, че са истински . Като чета коментарите де, явно има и ментета ...
Тази оферта за пауър диска би трябвало да е или http://www.avtochastionline24.bg/ate/958234
Тази оферта за пауър диска би трябвало да е или http://www.avtochastionline24.bg/ate/958234
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Всичко за спирачките при VW
Мда, много добра цена
късмет си имал. И аз доста време си търсех супортите, имам си ги вече, накладките и тях , задните дискове и накладки - приготвени, останаха предните да се вземат. Само дето не знам отде да си ги поръчам...всеки продава дискове АТЕ . Ще трябва почета малко в нета.
късмет си имал. И аз доста време си търсех супортите, имам си ги вече, накладките и тях , задните дискове и накладки - приготвени, останаха предните да се вземат. Само дето не знам отде да си ги поръчам...всеки продава дискове АТЕ . Ще трябва почета малко в нета.- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Всичко за спирачките при VW
Купени. Ще гледам до края на седмицата да ги сложа. Благодаря на всички отзовали се.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта