от вчера имам сериозен проблем с Полото 1.6 пълна инжекция 1996г.. Като е студена оборотите са ок, но като загрее не държи тихите обороти, варират нагоре надолу като луди 400-900 об/мин или нещо подобно, докато изгасне. Моля дайте мнения какво може да бъде и ако мога сам да го отстраня, че ще я водя на доктор инъче
проблем с оборотите
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
проблем с оборотите
Здравейте,
от вчера имам сериозен проблем с Полото 1.6 пълна инжекция 1996г.. Като е студена оборотите са ок, но като загрее не държи тихите обороти, варират нагоре надолу като луди 400-900 об/мин или нещо подобно, докато изгасне. Моля дайте мнения какво може да бъде и ако мога сам да го отстраня, че ще я водя на доктор инъче
. Боя се да не е само ланда сондата.
от вчера имам сериозен проблем с Полото 1.6 пълна инжекция 1996г.. Като е студена оборотите са ок, но като загрее не държи тихите обороти, варират нагоре надолу като луди 400-900 об/мин или нещо подобно, докато изгасне. Моля дайте мнения какво може да бъде и ако мога сам да го отстраня, че ще я водя на доктор инъче
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
моторчето си мисля ,че работи понеже като се студена колата си държи 1300 об/мин нормално, постепенно падат и като загрее започват да играят оборотите и изгасва даже. Може ли да е от вакуума и дали само на празен ход ще се появява проблема. Към колегите с този мотор 1.6 един въпрос. Можете ли да ми кажете зад делкото има едн отвесен маркуч от който излиза едно тънко маркуче за вакуума предполагам назад към купето и надолу, но под него има още едино изходче за тънко маркуче и при мен е празно???. Та въпроса е дали са 2 маркучетата или едно, ако е едно дали е затапено второто, ако са две къде отива долното и може ли от това да е проблема???
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Колега в този раздел на форума за Поло има 70-80 теми по въпроса прегледа ли ги ,аз поне съм писал по 20-тина от тях. По принцип първо се започва с ходена на диагностика ,но на тебе нещо не ти се ходи много ,много ( не ме разбирай погрешно - вярвам ,че иамаш основателна причина
). Оносно въпроса за вакума отговора ми е ДА ,въжможно е да се постигнат нестабилни обороти от не оварянето/затварянето на клапата за студен/топъл въздух управлявана от вакума. Например при мен ако е измъкнат въпросният маркуч след форсиране на двигателя и след това като изключа от скорост колата засне 100% всеки път. Според обясненията които си дал досега като че ли най-много ми се набива в съзнанието думата "термодатчик"
). Оносно въпроса за вакума отговора ми е ДА ,въжможно е да се постигнат нестабилни обороти от не оварянето/затварянето на клапата за студен/топъл въздух управлявана от вакума. Например при мен ако е измъкнат въпросният маркуч след форсиране на двигателя и след това като изключа от скорост колата засне 100% всеки път. Според обясненията които си дал досега като че ли най-много ми се набива в съзнанието думата "термодатчик"- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
ами аз открих някой теми за подобни проблеми, но не и същия. Интересно е, че от време на време се оправя и работи идеално, оборотите като изключа от скорост падат плавни и държи около 950 и след няколко минути като покарам и изключа от скорост пак се започва. Перката си се включва нормално. Преди 20 дни като я купих измих двигателя на пароструйка, защото беше трагедия/не беше почистван от като е купена горката/ и си мисля да не би някъде да е влязла вода или да не дава добър контакт нещо
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
nadia23 написа:Аз имам същият проблем.Отидох при ваското и се оказа ламбда сонда.Сега събирам парички,за нея и ще я сменям.Най-добре отиди на диагностика,за да видиш дали е ламбдата,защото в домашни условия едва ли ще можеш да я хванеш дали работи или не.
Какви са ти симптомите за ламдата, само на тихи обороти ли не работи или и като си на скорост???
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Аз не мисля че е от ланда сондата защото си върви нормално колицата, само на празен ход прави проблема. Може ли някой да ми каже ако изключа термодатчика докато ми прави номера и слжа едно съпротивление на буксата де речем 350ома мога ли да излъжа компа и да заработи нормално двигателя. Искам да разбера дали е от датчика без този експеримент да шашка компа. А във Вторнк съм на компютърна диагностика ако не се справя сам до тогава:)))
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
flameman5 написа:Колега Anbuch замерих датчика на топъл двигател 0.7 ома, изчаках 20мин
замерих пак същото. Явно не е наред.
Сигурен ли си ,че мериш именно термодатчика? 0.7 ома
Това с поставянето на съпротивление дето го казваш може да стане,дори сложи потенциометър (променливо съпротивление на което можеш сам да нагласяш стойноста с въртене),но първо изключи +са на акумулатора за 20 мин да се зачисти грешката му защото най-вероятно е в авариен режим и вообще не смуша термодатчика ,а работи на базата на заводски,предварително зададени стойности на съпротивлението от термодатчика
Казваш и ,че оборотите падат бавно след като изключиш от скорост: Зная ,че това са призначи на натрупана грешка в компютъра и/или некоректна работа на моторчето на празен ход (най-често просто има нужда от почистване). За съжаление не зная дали това се проявява и от неправилно действащ термодатчик.
п.п.Термодатчика ти със 4 пина(извода) ли е или с два?
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Сигурен съм, че показанието е 0,7 ома и не се променя и аз съм изумен. Смятам да направя след работа опита със съпротивлението и да видя какво ще се получи. А има ли този мотор МАФ датчик , къде се намира и дали не е проблема ми в него. Някой знае ли как се мери ?
Ако съм сигурен , че проблема е в този термодатчик направо ще го купя да го сменя. Между другото някой сменял ли го е? На резба ли е и трябва ли да се прави нещо по-специално при смяната му? Гледам, че има някаква огромна зегер шайба под буксата, но след нея не зная какво ме чака. Благодаря !!!
Ако съм сигурен , че проблема е в този термодатчик направо ще го купя да го сменя. Между другото някой сменял ли го е? На резба ли е и трябва ли да се прави нещо по-специално при смяната му? Гледам, че има някаква огромна зегер шайба под буксата, но след нея не зная какво ме чака. Благодаря !!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Като питам това:"Термодатчика ти със 4 пина(извода) ли е или с два?" се чудя данеби да мериш термодатчик който е за показанията само на таблото? При мен са два един до друг, единият за таблото ,а другият за компа, но все пак колите са ни различни.
Развиваш капачката на казанчето за охладителната течност ,за да снемеш наляхането ,ако има такова и после пак я завиваш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Махаш зегерката и дърпаш термодатчика. на него има и едно пръстенче/уплатнение което може да оастане вътре или да излезе с термодатчика ,гледай да не го пропуснеш някъде. Така ще изтече не повече от 100-200 мл огладителна течност която след няколко измината километра ,ще си я налееш в казанчето. Махнеш ли термодатчика е доста вероятно и да се наложи да сменяш уплатнението му 0.20 ст беше по спомен
Развиваш капачката на казанчето за охладителната течност ,за да снемеш наляхането ,ако има такова и после пак я завиваш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Махаш зегерката и дърпаш термодатчика. на него има и едно пръстенче/уплатнение което може да оастане вътре или да излезе с термодатчика ,гледай да не го пропуснеш някъде. Така ще изтече не повече от 100-200 мл огладителна течност която след няколко измината километра ,ще си я налееш в казанчето. Махнеш ли термодатчика е доста вероятно и да се наложи да сменяш уплатнението му 0.20 ст беше по спомен
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта
