ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
101hpvw
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 21 фев 2016 18:14
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот 101hpvw » Сря 16 мар 2016 11:29


:th_up




101hpvw
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 21 фев 2016 18:14
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот 101hpvw » Сря 16 мар 2016 21:56


Оправих проблема оказа се над горивния филтър това клапанче беше много хлабаво и целия филтър беше в нафта и взима въздух сега всичко е :th_up след смяната на това клапанче


GeorgiNeykov
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 04 авг 2016 16:51
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот GeorgiNeykov » Чет 04 авг 2016 17:02


Здравейте,

От половин година се опитвам да реша подобен проблем.
С Пасат 1.9 100к.с.

Преди между 2000 и 2400 оборота придърпваше като да се дави и спираше. След това почна по-често да го прави и започна да светва лампата на ASR като за приплъзвъне, а то времето 6+. На моменти може постоянно да тресе, а след това с дни нищо да му няма. От Фолксваген нищо не хванаха. Всичко било ок, ама колата не е в ред. Горивен филтър съм сменял. ЕГР съм почиствал. Уестгейта е чисто нов. Турбото върви нормално и е проверявано. Скоростната кутия също е проверявана и няма проблем в нея. Дюзите също са ОК.

Ако някой има идея да сподели.
Благодаря предварително


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 868
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот Sonny_89 » Чет 04 авг 2016 19:46


Това със светването на ASR-a вероятно е свързано с кабелите на дюзите.......може да са напукани , хлабави и т.н.


Veselin Borislavov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот Veselin Borislavov » Пон 08 мар 2021 22:00


Здравейте колеги, не знам дали е темата за същия форум, но скоро затапих егр клапана механично, както си трябва, затапих и вакум маркуча от страната на клапана, казаха ми, че този извод дето е на самия егр отгоре няма нужда да се затапва, и след това се случи следния проблем, колата до 1900-2000 оборота на моменти не иска дори да ускорява или ускорява но твърде бавно, имах такъв проблем и преди, но се случва много рядко, в порядък 1 път на седмица, а колата я карам по 100км най малко на ден, но след затапването този проблем стана постоянен, след като влезе в 2000 оборота вече си дърпа стабилно, също забелязах, че турбото се чува много по добре при студен двигател, отколкото при загрят на 90градуса, егр не е изключен софтуерно да не забравя да кажа, но ми казаха, че това не е проблем, та ще съм благодарен ако някой е имал подобен проблем и може да ми каже от какво може да бъде, колата е голф 4 1.9 116кс


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот kukata_pasat » Вто 09 мар 2021 12:39


Ако си оставил свободен незатапен вакум нарушаваш херметичната на цялата вакуум система и колата никога няма да върви бързо вечно ще е мъртва при набиране.Затапи свободно висящия вакум


Veselin Borislavov
Мнения: 8
Регистриран на: Пон 08 мар 2021 21:41
Автомобил:
Двигател:

Re: ГОЛФ 4 1.9 тди 116 - Придърпване

Мнениеот Veselin Borislavov » Вто 09 мар 2021 21:06


Вакума го извадих от егр-а, и го затапих от страната на клапана със черната чашка, а отвора на на така да я нареча главата на егр го оставих отворен, защото извадих от там силиконовия маркуч, казаха ми, че изхода от егр нямало нужда да се затапва, но ако от там е проблема, утре ще го затапя и ще видя дали ще има промяна



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта