


Ще продължите ли да карате с включени светлини и след 1март?
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не! щом не е задължително няма,
за кво пък да наливам пари в гушата на лукойл
половин до един литър качва нормалната инсталация
а да си пипам по колата за дейлайтс нямам желание
не че не мога да си го позволя, ама държавата може да си позволи да оправи пътищата, а не го прави,
що аз да съм по-тъп
карам на габарити, и то при занижена видимост,
дори и сега при ясно време съм без светлини
квото искате ми говорете, на никой не съм застрашил живота,
само на дълъг път съм съгласен, че има полза
за кво пък да наливам пари в гушата на лукойл
половин до един литър качва нормалната инсталация
а да си пипам по колата за дейлайтс нямам желание
не че не мога да си го позволя, ама държавата може да си позволи да оправи пътищата, а не го прави,
що аз да съм по-тъп
карам на габарити, и то при занижена видимост,
дори и сега при ясно време съм без светлини
квото искате ми говорете, на никой не съм застрашил живота,
само на дълъг път съм съгласен, че има полза
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Тъй като анкетата не съдъжа точния отговор, който да съответства на не малка част от мненията на колегите и лично моето ще гласувам с не.
За себеси ще преценявам, както съм правил и досега кога да карам на вкл. къси светлини през светлата част от денонощието(след м. март).
Времето и опита са ме научили, че вниманието, реалното преценяване на пътните знаци, ненадценяването на възможностите, както на автомобила, така и на собствените, концентрацията в движението и толерантността към другите участици в него са основното от което зависи безопастостта.
Не е за пренебрегване и цвета на автомобила. Моят е в червен цвят и определено се забелязва добре.
За себеси ще преценявам, както съм правил и досега кога да карам на вкл. къси светлини през светлата част от денонощието(след м. март).
Времето и опита са ме научили, че вниманието, реалното преценяване на пътните знаци, ненадценяването на възможностите, както на автомобила, така и на собствените, концентрацията в движението и толерантността към другите участици в него са основното от което зависи безопастостта.
Не е за пренебрегване и цвета на автомобила. Моят е в червен цвят и определено се забелязва добре.
Последна промяна от Dpop на Пон 05 фев 2007 13:57, променено общо 1 път.
- Kaizer Soze
- Monseigneur
- Мнения: 1277
- Регистриран на: Съб 22 апр 2006 20:14
- Автомобил: Dacia Sandero Stepway
- Двигател: 2017
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Точно навика е малко опасен в случея.Всички свикнахме човека отсреща да е на фарове,а като махнат закона ще има разни заспи и цървули да карат без фарове и ще има неприятни изненадки
Хубавото в случея е ,че поне аз мога да си карам с включени фарове пък после нека някой ме псува и да вика тоя на къв се прай-ако си включил фаровете останалите очастници в движението те виждат и се съобразяват с теб,ако обаче пестиш гориво и акомолатор няма на кой да се сърдиш ,че изпреварват пед теб засичат те и т.н.

- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
4oroi4o написа:Аз винаги съм си карал на светлини! И ще продължа да си карам!

това за горивото е пълна глупост!!!
несериозни приказки как 100вата ще качат разхода... айде моля моля
значи и цд-то качва 1-2 литра... алеле аз като съм с 500вата усилвател значи още 5 литра мани бегай...
п.п. току що едно камикадзе с пасат влезна в тунела на люлин без фарове направо......
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сега като погледна през прозореца /в 17:25ч/ и виждам не повече от 30 % от колите да са с пуснати светлини
а прозореца ми гледа към оживен столичен булевард.
е незнам колко от шофьорите са си изградили този навик за който говорят много от вас.
много хора разсъждават така: за к'во па да пускам фарове, да аба ток и крушки и да ми е грозна колата отпред.....я па напук нЕма да пускам ламБите.......
не сте ли забелязали че където има пост на полицията-добре, минава се бавно, а като се подмине поста, винаги има некой джигит, който от 4та->2ра или 3та->1ва и газ колко може.......е това какво е?
та така и сега...ако не се приеме закона да се кара постоянно на фарове, след изтичането на срока март месец ще видите колко много "гъзари" ще има със НЕсветнати фарове

е незнам колко от шофьорите са си изградили този навик за който говорят много от вас.

много хора разсъждават така: за к'во па да пускам фарове, да аба ток и крушки и да ми е грозна колата отпред.....я па напук нЕма да пускам ламБите.......
не сте ли забелязали че където има пост на полицията-добре, минава се бавно, а като се подмине поста, винаги има некой джигит, който от 4та->2ра или 3та->1ва и газ колко може.......е това какво е?
та така и сега...ако не се приеме закона да се кара постоянно на фарове, след изтичането на срока март месец ще видите колко много "гъзари" ще има със НЕсветнати фарове

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гълъбово
За мен това със светлините ми наподобява приказката "Царят е гол". Смисъл никакъв, но масово хората казват че имало полза. Освен да ме болят очите от разни мощни фарове посред бял ден и да проверявам по 10 пъти дали не съм забравил фаровете друг ефект не виждам. Когато е мрачно или мъгливо и без никакъв закон ще си пусна фаровете.
Освен това ще дам още един довод "против" - като ти светят фаровете през деня как да дадеш светлинен сигнал с присветване? Святкаш 10 пъти докато се усети отсрещния, че това не е от неравности. При изгасени фарове се обръща внимание и на най-краткото присветване. Тъй че ако отсрещния не те забелязва при изпреварване е много по-ефективно да ми мигнеш, отколкото да светиш постоянно и все тая.
Освен това ще дам още един довод "против" - като ти светят фаровете през деня как да дадеш светлинен сигнал с присветване? Святкаш 10 пъти докато се усети отсрещния, че това не е от неравности. При изгасени фарове се обръща внимание и на най-краткото присветване. Тъй че ако отсрещния не те забелязва при изпреварване е много по-ефективно да ми мигнеш, отколкото да светиш постоянно и все тая.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта