Какво съм направил до тук:
- Успях да отворя клапан N75, почистих го и смазах. Разлика нямаше.
- Замених въпросният клапан с друг, от нормално работещ голф със същия двигател. Отново няма промяна.
- Развих от резбата на актуатора (удължих хода му). Отново никаква промяна.
Изключвам "зацапана геометрия" понеже след връщане на газта, чувам доста ясно как турбината разтоварва. Направил съм лог файл, който ще прикача по-доло. На него ясно се вижда, че турбината надува много повече от нужното и положението на актуатора, което достига до 94%
. Какво следва да пробвам от тук нататък? Навиване в обратна посока, резбата на актуатора дали ще помогне (пояснявам, че след развиването нямаше абсолютно никаква разлика, дори процент)? Възможно ли е проблема да идва от некадърно направен чип? Ако в краен случай не успея да оправя проблема някой знае ли кадърен майстор в Бургас, който знае какво прави и не го прави на принципа "проба грешка"? Благодаря!


