Здравейте колеги,
Предварително да се извинява и да кажа, че по моя казус търсих решение, но така и не намерих отговори на въпросите, които ме касаят.
Голфът ми е с едносекционните фарове и смятам да премина към двусекционните. Може ли, някой да ми обясни стъпка по стъпка как и какво се прави стъпка по стъпка и по-детайлно как да се премине от Н4 към Н1 крушки, от къде се взимат фасонки и как се свързват, колко на брой и т.н. Темата за светенето едновременно на дългите с късите и там нещата горе-долу ги разбрах, но имам друго питане - след като ел. системата е пригодена да светят само дълги, дали няма да се претовари системата и евентуално нещо да се запали, като направя мостчето, за да светят дългите заедно с късите?
Всяка една подробност, разяснение и обяснение би ми било от полза. Благодаря много на всеки, отзовал се по темата! :)
Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
Стъпките са лесни - купуваш си два двусекционни фара, сваляш едносекционните, монтираш двусекционните, закачаш и на същата букса и си готов.
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
Двусекционните не са ли с две крушки Н1 а едносекционните с една Н4?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
А моста в бушониерата ?? После ще има въпроса защо на дълги ми загасят късите.
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
kris11 написа:А моста в бушониерата ?? После ще има въпроса защо на дълги ми загасят късите.
Споделих, че съм прочел нещата в темата и ми е ясна частта с мостчето, но не ми е ясно дали няма да се претовари ел. системата...
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
Колегата kris11 е прав. При едносекционния фар има крушка Н4. При такава инсталация работят или къси или дълги- караш на къси, даваш дълги- жичката на късите изгася, святка тази за дългите и обратно. При Н4 къси+дълги светят заедно единствено при подаване на светлинен клаксон- светкавица 

- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
Няма опасност да се претовари инсталацията...при подходящ мост в бушониерата и стандартни крушки!
Другият вариянт е смяна на кабелният сноп от лостчето за мигачите и фаровете до бушониерата с такъв от кола,която е била с двусекционни фарове...
Другият вариянт е смяна на кабелният сноп от лостчето за мигачите и фаровете до бушониерата с такъв от кола,която е била с двусекционни фарове...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 93г. Смяна типа на фарове
И какъв е плюса със двусекционни фарове?-Смяна на повече крушки.Ако нямаш релета(щото ключа вече е понагорял от старост)и не са наред рефлекторите и 5-секционни да сложиш-все тая.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта