Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Колеги кой от 2та двигателя бихте ми препоръчали и кои са плюсовете и минусите им .
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
И двата.... плюс минус техните минуси и плюсове
За тези двата мотора има изписано ОГРОМНО количество информация тук във форума. Ползвай търсачката, вземи 4 5 килограма семки и ..... приятно четене

За тези двата мотора има изписано ОГРОМНО количество информация тук във форума. Ползвай търсачката, вземи 4 5 килограма семки и ..... приятно четене

- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Качваш се в едната,после се качваш и в другата и решаваш...аз се спрях на 1.8Т и не съжалявам плюсове и минуси много,а в крайна сметка ти ще си я караш и трябва на теб да ти доставя удоволствие :) 

- dmt_alpha
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 12 мар 2016 15:48
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1996
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Аз мога да дам мнение за дизеловия двигател. Като цяло опита, ако се съди на форума, е твърде индивидуален - ако случиш на кола, няма да имаш проблеми. Иначе се приготви за сериозни разходи, особено ако има проблеми по скоростната кутия. Единственият сериозен проблем, който лично на мен ми се е случвал, беше развалено серво, но аз честно сам си усложних живота, ходейки при пишман майстори с надежда да мина евтино с ремонта. Иначе серво, доколкото знам е рядко срещана повреда.
Ако не ме лъже паметта 110кс беше комънрейл (нека ме поправят разбирачите) и ако нещо се обърка при двигателя, ремонта е по-евтин от този на ПД-двигателите.
Иначе основно предимство в момента - евтин дизел и целия багажник си е твой. Дори газ да сложиш на бензинов с масовите цени излиза по-скъпо, да не говорим, че заема ценно място.
А теми за сравнение във форума има сигурно хиляда, дето се казва г Приятно четене!
Ако не ме лъже паметта 110кс беше комънрейл (нека ме поправят разбирачите) и ако нещо се обърка при двигателя, ремонта е по-евтин от този на ПД-двигателите.
Иначе основно предимство в момента - евтин дизел и целия багажник си е твой. Дори газ да сложиш на бензинов с масовите цени излиза по-скъпо, да не говорим, че заема ценно място.
А теми за сравнение във форума има сигурно хиляда, дето се казва г Приятно четене!
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Аз като притежател на TDI (първата ми дизелова кола), бих избрал бензиновия първо заради газта и второ липсва ми по-тихия мотор, но също бих избрал дизеловия заради ниския разход на гориво, няма втора горивна система, която да мисля, и че самия стил на каране е много различен при бензин и дизел в полза на дизела поне при мен. Вече при ремонтите и двата типа са на каквото случиш. А 110 коньовия мотор е роторна помпа, не комон рейл. Ако искаш комон рейл на VW - след 2009-та година. 

- maniac_55
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 13:33
- Автомобил: A4 8E5 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т GTI или 1.9Tdi 110к.с.
Препоръчвам 110 коньовия дизел. Вече 5-та година карам такъв, без да е имало никакви повреди по системата скорости-двигател. И наистина, си е до попадане на пазен автомобил. При покупката пробвай и оглеждай внимателно.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта