Vivacom - мошеници от класа!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот agumba » Сря 30 мар 2016 22:25


И аз искам да си разваля кредита в банката, ама не дават :mhihi Ще си го плащам, какво да правя :rolleyes


С тоя пример, направо ме утрепа, не знаех, че телекомите имат ранг на банки! Все пак, кредитът е нещо усвоено, подлежащо на връщане при определени условия и време, какво имаме да "връщаме" на операторите?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Сря 30 мар 2016 22:26


Нищо. Просто с подписа си се съгласяваш на условията и цената предоставена ти. Все същото е - единият дава, другият - взема. :Mr Green Fun Нали не мислиш, че това, дето ти дава телекомът той го получава свише, без пари от космоса?
Така или иначе едната страна дава нещо, срещу което получава друго, разбира се с лихва/печалба. Кое му е по-различното?
Дали ще ти дам две кила кренвирши, които да ми върнеш с лихвата, ще ти дам 100 лева, които да ми върнеш с лихвата или да ти предоставя услуга с моите права на оператор срещу което ти да ми заплатиш такса кое е по-различното?

Последна промяна от stefan4o на Сря 30 мар 2016 22:30, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот agumba » Сря 30 мар 2016 22:29


Така е, но това не те прави длъжник, по смисъла за банковите кредити! Пък и, доколкото знам, услугите на операторите се предплащат, от месец за месец, тъй че, даже може да се говори за обратно задължение!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Сря 30 мар 2016 22:31


Изобщо не си наясно с материята. По-добре недей да спориш. Ти не си длъжник, ама си солидарно отговорен за подписа, който полагаш. Което те прави пак вид длъжник, щото си съгласен с условията, които подписваш. А когато в тях е записан СРОК и ЦЕНА, засегнати са и НЕУСТОЙКИ не виждам кое е по-различното?
Аз лично бих работил в тая насока с неустойките, ама няма да споделя как точно го бих направил, щото не искам някой дрислив мениджър утре да взаимства идеята ми и да му изкарам заплатата. Но начин и двете страни да са задоволени ИМА, без никоя от тях да се чувства и да е дефакто ощетена.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот agumba » Сря 30 мар 2016 22:41


Добре, че си ти, че да ни "светваш", чат-пат, колко си "наясно" с материята, нас, "безпросветните"!

Само не разбрах аналогията с банковите кредити, и какво точно имаме да връщаме на операторите, дори и при положен подпис, и неосъществен договор? Защо, ако е така, операторите масово продават дълговете на длъжници на колекторски фирми, а не си ги търсят, по етапния ред? Впрочем, и самите колекторски фирми залагат на психологически натиск, на ръба на законното, а не завеждат дела?

А най-идиотското в договорите с операторите, дори и срочните, е задължението, да се даде "предизвестие" за отказване от услугите им! Сякаш, ще ми търсят заместник на моето място, като се махна! Лудост!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 6:22


Затова се нарича ДОГОВОР, защото е двустранен. Съответно двете СТРАНИ се СЪГЛАСЯВАТ на условията и задълженията си. Оттам насетне след като си се съгласил, съответно си плащаш, какво ти е толкоз трудно да го осмислиш? И на банката плащаш и тук плащаш. Общото е, че и при двете получаваш нещо за парите си. Не виждам кое е идиотсткото в предизвестието? Искаш да е като в магазина - дай един салам, ВЕДНАГА :mhihi Като не те кефи - не ползвай услуги, колега. Сложи си един ВЕФ и слушай радио, насила някой да те е накарал да сключваш договори?
Относно колекторските фирми - компанията преценява сама ли да си търси неустойките или да ги продаде на трети лица, които да намерят начин да ги съберат.


m135
Мнения: 226
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот m135 » Чет 31 мар 2016 11:29


Ето нещо във връзка с неустойките прието в Закона за защита на потребителите:

Чл. 147б. (Нов - ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) (1) Търговецът е длъжен да уведоми потребителя за всяко изменение в общите условия по сключения договор в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство на посочен от него телефон, електронна поща или адрес за кореспонденция.
(2) Когато не е съгласен с измененията в общите условия, потребителят може да се откаже от договора, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, или да продължи да го изпълнява при действащите преди изменението общи условия.
(3) (Доп. - ДВ, бр. 57 от 2015 г.) Потребителят упражнява правото си по ал. 2, като изпраща до търговеца писмено уведомление в едномесечен срок от получаването на съобщението по ал. 1. Алинея 2 не се прилага в случаите, когато изменението в общите условия е вследствие на разпореждане или указание на компетентен орган на власт.
(4) Измененията в общите условия обвързват потребителя по договора, когато потребителят е уведомен за тях при условията на ал. 1 и не е упражнил правото си по ал. 2 и 3.
(5) Търговецът е длъжен да установи факта на уведомяване на потребителя за изменение в общите условия.

С помощта на тази промяна прекратявах предсрочно договор с Виваком, без да плащам неустойка !!!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 13:19


Когато се касае за промяна в общите условия - да, все пак се променя и предметът на договора. Редно е и двете страни да са съгласни, иначе - развод :wink


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12115
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 31 мар 2016 13:22


Така е, заради промяна в общите условия прекратихме договор с кабелен оператор, щото не искаха да го прекратят заради липсата на повече от 72 часа на предлаганата услуга, щото от общината им изрязаха кабелите по стълбовете


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 13:28


Мда, а е обществена тайна, че общината дава предписанието няколко ГОДИНИ преди да пристъпи до рязане.... :mhihi
Аз смея да се похваля, че в рамките на 2-3 работни дни успяхме да се оправим в Стара Загора след акцията на ДНСК и абонатите не бяха особено афектирани :th_up Но тук 95% от мрежата е подземна.

Последна промяна от stefan4o на Чет 31 мар 2016 13:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот 777 » Чет 31 мар 2016 13:31


agumba написа:А най-идиотското в договорите с операторите, дори и срочните, е задължението, да се даде "предизвестие" за отказване от услугите им! Сякаш, ще ми търсят заместник на моето място, като се махна! Лудост!

Предизвестието има логика, макар че се злоупотребява доста. Логиката е, че ако имат 1000 абонати и 5 техници за поддръжка и 300 абонати пуснат предизвестие, би трябвало доставчикът да си прави сметка колко техника да съкрати, защото и там трябва предизвестие. А не клиентите да намалеят значително, а техниците да стоят и бездействат, защото тепърва тече тяхното предизвестие за съкращение. Така че не бързай с оценките, освен ако не разсъждаваш на принципа "Ее, голяма работа, че платили няколко заплати без нужда - те имат пари".


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот stefan4o » Чет 31 мар 2016 13:33


Той човекът разсъждава само и единствено като страна КЛИЕНТ. Аз понеже в работно време съм от другата страна, затова се опитвам да му кажа как РЕАЛНО стоят нещата, а не как му се иска на него.


Потребителски аватар
agumba
Мнения: 826
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
Двигател: 1600 VTEC 110 hp
Местоположение: Ст.Загора

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот agumba » Чет 31 мар 2016 15:10


А от чия страна да разсъждавам, да не работя при тях, че да ме интересува, какви игри и тънки сметки си правят? Те интересуват ли се, аз къде работя, какво ми плащат, та да се съобразяват с мене? Когато някой се отказва от тях, трябва да се чукнат по дървените глави, да се замислят, защо го прави, къде грешат, а не да се опитват да му измислят хиляди пречки! Сякаш ще вържат някого насила да им е абонат, ако си изпусне, или не спази предизвестието си, сякаш са му работодатели! Такива пререкания и кавги имах с Близу, че ви е бедна фантазията, но не отстъпих, и се махнах, без да им давам "предизвестие"!


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот 777 » Чет 31 мар 2016 15:28


Може да не те интересува, но даваш определения като "Лудост!". Да беше писал Наглост как да е, но лудост не е.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vivacom - мошеници от класа!

Мнениеот инжектопляктор » Чет 31 мар 2016 21:04


stefan4o написа: Оттам насетне след като си се съгласил, съответно си плащаш, какво ти е толкоз трудно да го осмислиш? И на банката плащаш и тук плащаш.

Идиотското е, че при неизпълнение на задълженията от страна на телекома, за разлика от обратното, обикновено неустойки не получава потребителят, както и обезщетения в общият случай. Още повече, че неустойка да дължиш за нещо, което не си ползвал е все едно в магазина да ти поискат пари за салам, който никога няма да купиш.
Драгите Nexcom навремето пращаха фактури, понеже на един обект се ползваше тяхна услуга и то с цялата им наглост пратиха фактура и писмо,че се дължи месечна такса, след като главната им антена беше съборена по време на буря и Интернет не е имало 29 дена от тоя месец.
Според теб не е ли нагло да искаш пълна такса от 30лв, при условие че 29 от 30 дни Интернет услуга не е имало? Останаха със среден пръст, пари не им дадох.



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта