Здравейте колеги.Днеска направих логове на 3/8/10/11 канал и моля за компетентното ви мнение, да видим как стоят нещата с моята голфара, има ли някакви проблеми, няма ли.
Благодаря предварително :)
Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
- Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Петрич, България
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Мерси много :D
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Зле е турбината.Не се разтоварва.Виж как и колко се движи геометрията.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
- Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Петрич, България
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Тоест прави свръхналягане, така ли ? Колко бара трябва да прави AHF–а попринцип?Преинсталирах си компютъра, та сега не мога да видя логовете, но по спомен, моята правише 1.2 бара или там някъде...
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Аз съм с АЛХ и максимума,който стига ако всичко е наред е около 1.3 Но това не е холд,а пик(които е за не повече от секунда).След това би трябвало да задържа на 0.9 или максимум 1.
Моля и другите колеги да изкажат мнение за моя лог.Имам чувстеото че не е както трябва.Благодаря предварително и се извинявам на колегата че му ползвам темата.
Моля и другите колеги да изкажат мнение за моя лог.Имам чувстеото че не е както трябва.Благодаря предварително и се извинявам на колегата че му ползвам темата.
- Прикачени файлове
-
- логове четвъртък.xls
- (2.97 KиБ) Свален 57 пъти
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Xenophoby написа:Тоест прави свръхналягане, така ли ? Колко бара трябва да прави AHF–а попринцип?Преинсталирах си компютъра, та сега не мога да видя логовете, но по спомен, моята правише 1.2 бара или там някъде...
Да пренадува с малко и Н75 не може да е разтовари.Сега е караш на 1,2 все едно постоянно е на пик турбината.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
vlado_tonev написа:Аз съм с АЛХ и максимума,който стига ако всичко е наред е около 1.3 Но това не е холд,а пик(които е за не повече от секунда).След това би трябвало да задържа на 0.9 или максимум 1.
Моля и другите колеги да изкажат мнение за моя лог.Имам чувстеото че не е както трябва.Благодаря предварително и се извинявам на колегата че му ползвам темата.
Я си виж актуатора.Не реагира адекватно.Пика е малък,а после неможе да стигне исканото налягане турбината.Виж и за загуба на вакум.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Благодаря за мнението,колега okti_1 .Сега го погледнах актуатора и се оказа че е пътник.Скърца много и не може да избуте лостчето до край.Вакума е наред,а геометрията не задържа.Няма да я настъпвам много,защото буустметърчето ми показва 1.6-1.7 и не може да я разтовари във високите.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
А влиза ли в авариен режим, иначе на 1,2 не е проблем за турбината проблем ще е ако задържа над 1.5.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
От време на време влизаше в авариен режим.Свалихме турбината и взехме ремонтен комплект.Наложи се да сменя и оста,защото при баланса се оказа,че е много крива моята.Намерих за 20 лв ос,обаче при сглобяване се оказа че топлата перка опира,защото е с 0.7 мм по-голяма от моята.Момчето,което ми помагаше изпили с борче(доста време му отне)топлата част за да не задира.Сега съм с изчстена геометрия и актуатор от БМВ,който беше 40 лв и е като нов.Съжалявам че не си взех за 250 лв направо цяла чисто нова балансирана средна част,че като видях как колегата ми 2пили топлата част ми се дорева.Но пък от друга страна сега турбинката не вие(чува се лекичко и колата мисля че се държи добре.Искам да кажа че и стопера на лосчето на геометрията е много важно да е настроен,така че да не затваря напълно лопатките.При мен го разбъзикахме и сега не съм сигурен,че е точно както трябва.Ето и един лог от мен
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Group A: '011
Engine Speed Boost Boost Charge Pressure
TIME (G28) Specified Actual (N75) Solenoid
STAMP /min mbar mbar %
0.01 1911 1142.4 1275.0 54.6
0.35 1953 1948.2 1295.4 24.7
0.71 2016 1948.2 1499.4 31.9
1.07 2100 1948.2 1734.0 47.0
1.43 2205 1948.2 1917.6 53.4
1.79 2289 1948.2 2019.6 57.4
2.15 2373 1948.2 2070.6 61.0
2.49 2457 1948.2 2091.0 63.0
2.85 2541 1948.2 2091.0 65.3
3.21 2604 1948.2 2091.0 66.1
3.57 2709 1948.2 2040.0 64.9
3.93 2793 1948.2 1999.2 64.1
4.29 2877 1948.2 1978.8 64.5
4.64 2940 1948.2 1989.0 66.1
5.00 3024 1948.2 2009.4 67.3
5.36 3108 1948.2 2040.0 69.3
5.72 3192 1948.2 2050.2 70.9
6.08 3255 1948.2 2060.4 72.5
6.44 3339 1948.2 2050.2 73.7
6.80 3423 1948.2 2029.8 73.7
7.16 3486 1948.2 2009.4 74.1
7.52 3570 1948.2 1989.0 74.9
7.87 3633 1948.2 1968.6 75.3
8.24 3696 1948.2 1927.8 74.5
8.59 3780 1948.2 1907.4 74.1
8.95 3843 1948.2 1897.2 74.1
9.31 3906 1948.2 1897.2 74.1
9.67 3969 1948.2 1897.2 74.1
10.03 4032 1938.0 1917.6 74.9
10.38 4095 1927.8 1927.8 76.1
10.75 4137 1907.4 1938.0 77.7
Engine Speed Boost Boost Charge Pressure
TIME (G28) Specified Actual (N75) Solenoid
STAMP /min mbar mbar %
0.01 1911 1142.4 1275.0 54.6
0.35 1953 1948.2 1295.4 24.7
0.71 2016 1948.2 1499.4 31.9
1.07 2100 1948.2 1734.0 47.0
1.43 2205 1948.2 1917.6 53.4
1.79 2289 1948.2 2019.6 57.4
2.15 2373 1948.2 2070.6 61.0
2.49 2457 1948.2 2091.0 63.0
2.85 2541 1948.2 2091.0 65.3
3.21 2604 1948.2 2091.0 66.1
3.57 2709 1948.2 2040.0 64.9
3.93 2793 1948.2 1999.2 64.1
4.29 2877 1948.2 1978.8 64.5
4.64 2940 1948.2 1989.0 66.1
5.00 3024 1948.2 2009.4 67.3
5.36 3108 1948.2 2040.0 69.3
5.72 3192 1948.2 2050.2 70.9
6.08 3255 1948.2 2060.4 72.5
6.44 3339 1948.2 2050.2 73.7
6.80 3423 1948.2 2029.8 73.7
7.16 3486 1948.2 2009.4 74.1
7.52 3570 1948.2 1989.0 74.9
7.87 3633 1948.2 1968.6 75.3
8.24 3696 1948.2 1927.8 74.5
8.59 3780 1948.2 1907.4 74.1
8.95 3843 1948.2 1897.2 74.1
9.31 3906 1948.2 1897.2 74.1
9.67 3969 1948.2 1897.2 74.1
10.03 4032 1938.0 1917.6 74.9
10.38 4095 1927.8 1927.8 76.1
10.75 4137 1907.4 1938.0 77.7
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Добре е,но още може да се иска от турбината.Няма много хубав пик.Пробваи да скъсиш хода с 1/4 и виж как ще е.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане
Ще я пипна утре.Притеснява ме само стопера дали е на правилното положение.Яд ме е че не го нагласих докато беше разглобена турбината.По принцип на по-новите ECU-тс(PD-тата) в basic settings на 11 канал може да се види дали е нагласен,но при мен теста не става.Благодаря отново на колегата дал бърз отговор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта