Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Xenophoby
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Петрич, България

Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот Xenophoby » Съб 05 мар 2016 23:29


Здравейте колеги.Днеска направих логове на 3/8/10/11 канал и моля за компетентното ви мнение, да видим как стоят нещата с моята голфара, има ли някакви проблеми, няма ли.
Logs.rar
(3.09 KиБ) Свален 112 пъти


Благодаря предварително :)




Xenophoby
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Петрич, България

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот Xenophoby » Пет 11 мар 2016 15:00


Мерси много :D


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот okti_1 » Пет 11 мар 2016 20:35


Зле е турбината.Не се разтоварва.Виж как и колко се движи геометрията.


Xenophoby
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Петрич, България

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот Xenophoby » Нед 13 мар 2016 14:43


Тоест прави свръхналягане, така ли ? Колко бара трябва да прави AHF–а попринцип?Преинсталирах си компютъра, та сега не мога да видя логовете, но по спомен, моята правише 1.2 бара или там някъде...


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот vlado_tonev » Нед 13 мар 2016 20:35


Аз съм с АЛХ и максимума,който стига ако всичко е наред е около 1.3 Но това не е холд,а пик(които е за не повече от секунда).След това би трябвало да задържа на 0.9 или максимум 1.
Моля и другите колеги да изкажат мнение за моя лог.Имам чувстеото че не е както трябва.Благодаря предварително и се извинявам на колегата че му ползвам темата.
Прикачени файлове
логове четвъртък.xls
(2.97 KиБ) Свален 57 пъти


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот okti_1 » Пон 14 мар 2016 19:20


Xenophoby написа:Тоест прави свръхналягане, така ли ? Колко бара трябва да прави AHF–а попринцип?Преинсталирах си компютъра, та сега не мога да видя логовете, но по спомен, моята правише 1.2 бара или там някъде...

Да пренадува с малко и Н75 не може да е разтовари.Сега е караш на 1,2 все едно постоянно е на пик турбината.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот okti_1 » Пон 14 мар 2016 19:33


vlado_tonev написа:Аз съм с АЛХ и максимума,който стига ако всичко е наред е около 1.3 Но това не е холд,а пик(които е за не повече от секунда).След това би трябвало да задържа на 0.9 или максимум 1.
Моля и другите колеги да изкажат мнение за моя лог.Имам чувстеото че не е както трябва.Благодаря предварително и се извинявам на колегата че му ползвам темата.

Я си виж актуатора.Не реагира адекватно.Пика е малък,а после неможе да стигне исканото налягане турбината.Виж и за загуба на вакум.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот vlado_tonev » Пон 14 мар 2016 21:38


Благодаря за мнението,колега okti_1 .Сега го погледнах актуатора и се оказа че е пътник.Скърца много и не може да избуте лостчето до край.Вакума е наред,а геометрията не задържа.Няма да я настъпвам много,защото буустметърчето ми показва 1.6-1.7 и не може да я разтовари във високите.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот bobitur » Пон 28 мар 2016 4:37


А влиза ли в авариен режим, иначе на 1,2 не е проблем за турбината проблем ще е ако задържа над 1.5.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот vlado_tonev » Пет 01 апр 2016 6:58


От време на време влизаше в авариен режим.Свалихме турбината и взехме ремонтен комплект.Наложи се да сменя и оста,защото при баланса се оказа,че е много крива моята.Намерих за 20 лв ос,обаче при сглобяване се оказа че топлата перка опира,защото е с 0.7 мм по-голяма от моята.Момчето,което ми помагаше изпили с борче(доста време му отне)топлата част за да не задира.Сега съм с изчстена геометрия и актуатор от БМВ,който беше 40 лв и е като нов.Съжалявам че не си взех за 250 лв направо цяла чисто нова балансирана средна част,че като видях как колегата ми 2пили топлата част ми се дорева.Но пък от друга страна сега турбинката не вие(чува се лекичко и колата мисля че се държи добре.Искам да кажа че и стопера на лосчето на геометрията е много важно да е настроен,така че да не затваря напълно лопатките.При мен го разбъзикахме и сега не съм сигурен,че е точно както трябва.Ето и един лог от мен


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот vlado_tonev » Пет 01 апр 2016 7:05


Group A: '011
Engine Speed Boost Boost Charge Pressure
TIME (G28) Specified Actual (N75) Solenoid
STAMP /min mbar mbar %
0.01 1911 1142.4 1275.0 54.6
0.35 1953 1948.2 1295.4 24.7
0.71 2016 1948.2 1499.4 31.9
1.07 2100 1948.2 1734.0 47.0
1.43 2205 1948.2 1917.6 53.4
1.79 2289 1948.2 2019.6 57.4
2.15 2373 1948.2 2070.6 61.0
2.49 2457 1948.2 2091.0 63.0
2.85 2541 1948.2 2091.0 65.3
3.21 2604 1948.2 2091.0 66.1
3.57 2709 1948.2 2040.0 64.9
3.93 2793 1948.2 1999.2 64.1
4.29 2877 1948.2 1978.8 64.5
4.64 2940 1948.2 1989.0 66.1
5.00 3024 1948.2 2009.4 67.3
5.36 3108 1948.2 2040.0 69.3
5.72 3192 1948.2 2050.2 70.9
6.08 3255 1948.2 2060.4 72.5
6.44 3339 1948.2 2050.2 73.7
6.80 3423 1948.2 2029.8 73.7
7.16 3486 1948.2 2009.4 74.1
7.52 3570 1948.2 1989.0 74.9
7.87 3633 1948.2 1968.6 75.3
8.24 3696 1948.2 1927.8 74.5
8.59 3780 1948.2 1907.4 74.1
8.95 3843 1948.2 1897.2 74.1
9.31 3906 1948.2 1897.2 74.1
9.67 3969 1948.2 1897.2 74.1
10.03 4032 1938.0 1917.6 74.9
10.38 4095 1927.8 1927.8 76.1
10.75 4137 1907.4 1938.0 77.7


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот okti_1 » Пет 01 апр 2016 18:34


Добре е,но още може да се иска от турбината.Няма много хубав пик.Пробваи да скъсиш хода с 1/4 и виж как ще е.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 99 AHF - Логове,помощ за разчитане

Мнениеот vlado_tonev » Пет 01 апр 2016 20:10


Ще я пипна утре.Притеснява ме само стопера дали е на правилното положение.Яд ме е че не го нагласих докато беше разглобена турбината.По принцип на по-новите ECU-тс(PD-тата) в basic settings на 11 канал може да се види дали е нагласен,но при мен теста не става.Благодаря отново на колегата дал бърз отговор.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта