Golf МК4 2002г. ASZ притриса докато е студена
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докато е студена
отиди при ники от герман,той ще ти реши проблема,иначе дюзите са си с отделни букси
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докато е студена
Такаа колата се оправи и оттога мина не малко време, но за да съм сигурен че е ок, при мен се оказа същото - инсталацията...След филосовските размишления на един майстор който искаше да ми сменя 2 дюзи по 150лв. бройката и дори ми каза че нямало как да знае дали ще е ок, сменял пробвал сокъто стане, като на всяка смяна 100лв за работа и според сменените дюзи и по двайсетина лв комплект о-пръстенчета...Та като колегата каза, че може да са кабелите и дори баща ми който се занимава с електроника цял живот ми каза, студена спойка мойто момче, студена тресе като загрее е ок, та реших да запретна ръкави отворих си капака на главата извадих вс. букси на дюзите, пръснах им контактен спрей (нз. дали има смисъл то си е във масло всичко постоянно), натегнах им буксичките за да хващат по здраво, затворих си капака и всичко има няма час...И познайте на другия ден, колата чук, всичко 6...Направооо пак "майстори", та от такива майстори косата да ти настръхме, хубаво че пак форума за пореден път...Направете темата важна и който има такъв проблем да започва от инсталацията първо...И като ме наведаха разни съмнение за инсталацията първо и казах на майстора, викам дайте д асменим първо инсталацията и той ме гледа като малоумник и вика, а тя грешката е в дюзата и да я сменяме и да не все тая...Реално какво щеше да стане ако беше отворил колата и само да изкара и вкара буксата на дюзите може би вс. щеше да е ок или по лошо да ми беше сложил дюзи по зле от моите и тогава още по големи филми...