icoico написа: Причината за този прогрес ,доколкото зная е доста прозаична- от 2009-та насам в стъкмистиката отчитат само убитите на място в ПТП, докато преди това са отчитали и починалите впоследствие в болницата...
Ндаа,това е интересно.
icoico написа: Причината за този прогрес ,доколкото зная е доста прозаична- от 2009-та насам в стъкмистиката отчитат само убитите на място в ПТП, докато преди това са отчитали и починалите впоследствие в болницата...
lubo007 написа:
Бързаш - не засичай другите
Не бързаш - не пречи на останалите
icoico написа:ktamen написа:...Броят на жертвите, като абсолютно число наистина е намалял, но това се дължи на други фактори, като нови магистрали, по-скъпо гориво и други подобни...
Като разгледаме стъкмистиката, забелязва се едно забележимо рязко падане на броя убити от 2009- та година насам. Причината за този прогрес ,доколкото зная е доста прозаична- от 2009-та насам в стъкмистиката отчитат само убитите на място в ПТП, докато преди това са отчитали и починалите впоследствие в болницата...
gergeto написа:п.с. За града може би е добре да отпаднат задължителните светлини през деня,но за извънградско може би е добре да "поостанат"
gergeto написа:Абе ,да ви кажа честно дали щото вече съм на 40+ и очите ми по природните закони не са вече каквито бяха преди 20 години,но напоследък се усещам че през деня забелязвам в далечината фаровете на насрещния по -бързо отколкото силует на насрещния,ако не е с вкл. фарове.Особено ако става въпрос за лятото,нагретия асфалт образува една мараня и ако насрещния е в сив цвят без светлини,наистина го забелязвам с малко повече закъснение отпреди няколко години.Това че ставам "кьорчо",естествено не е довод фаровете да си останат задължителни,но искам да кажа че наистина понякога помагат и през деня,ако са включени.
п.с. За града може би е добре да отпаднат задължителните светлини през деня,но за извънградско може би е добре да "поостанат",докато се понаучим хем да караме на ръба на ограниченията,хам да сме толератни към останалите на пътя.
$100 написа:ако, ако, ако... Просто си сложи очила след като през лятото, с нагрят асфалт и сива кола не виждаш. А това дали я виждаш от 1км или от 2км няма особено значение. За сметка на по-далечното забелязване с фарове, по-трудно се преценява скоростта на насрещния, защото очите са привлечени главно от светлината и по-трудно виждат
gergeto написа:И смяташ че очилата ще решат генерално проблема,това е като да вярваш че химиотерапията ще излекува напълно "хванат навреме тумор".А това дали виждаш кола със вкл. светлини от 1 или 2 км.има особенно голямо значение,а не както казваш ти....Едно е да преценя че когато виждам фаровете на насрещния като една светеща точка ,то значи че е на около 2км. разстояние и спокойно мога да изпреваря колона от 2-3 турски тира например.Когато виждам фаровете на насрещния като 2 отделни светещи тела,това значи че той е на 1км. разстояние и не мога да рискувам да изпреваря въпросната колона от тирове.В такъв случай и очилата не са от голяма полза .щом насрещния не е с вкл.светлини.Какво правим в крайна сметка-преценяваме разстоянието от насрещния и съответно риска да изпреварим и се приберем навреме в лентата си,спрямо скороста и оборотите на колата си или преди да предприемем изпреварване преценяваме скоростта на насрещния от разстояние 1-2 км. пред нас..Радар ли да си инсталирам и да го следя за да изпреварвам?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта