Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sunguard
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 апр 2016 15:41
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот sunguard » Чет 07 апр 2016 15:50


Добър ден колеги. От известно време имам проблем с турбото на моя голф 4 и все още си нямам представа каква може да е причината. Запалвам автомобила, потеглям, при което до около 2200 оборота карам каручка без турбо. Няма осезаемо ускорение. Като премина 2100 2200 оборота турбото се включва и от там нататък колата няма повече проблеми, докато не изгася мотора отново, при което ситуацията се повтаря. Благодаря ви предварително за отговорите.




Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот gergeto » Чет 07 апр 2016 17:23


Нищо ти няма на колата.Отделно във форума има доста богата информация на тема 110 ТДИ ,променливи геометрии,обороти на турбо и т.н.Когато пускаш подобни теми пиши задължително и кода на двигателя. :th_up


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот okti_1 » Чет 07 апр 2016 21:29


Виж как е вакума,дали го има и колко го има.


Xenophoby
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Петрич, България

Re: Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот Xenophoby » Пет 08 апр 2016 21:43


И моята е същата..При мен е заради неработещ актуатор (ръждясват и мембраните им не държат вакуум).
Аз си го обяснявам така : Палиш колата и поради някаква причина вакуум-а не достига, така че лопатките да отидат в крайно затворено положение, при което турбото да получава пряка струя въздух срещу перката(това на ниски обороти, където е и нашия проблем), остават отворени и изгорелите газове минават по-директно към изпускателната тръба и турбото не може да направи бууст.От там с 300 зора турбото успява да се завърта все по-силно и по-силно и към 2200 2500 оборота вече имаме ефекта "уау".
Причините могат да са както единични, така и навързани: спекла геометрия, неработещ актуатор, губене на вакуум,
Н75 клапан, дебитомер и т.н
Кажи на някого да пали колата, а ти стой и гледай лостчето на актуатора дали прави някакво движение.При палене трябва да се издърпа максимално и обратното, при гасене - да се върне до крайно положение.Трябва да има ход около 10-12 мм (по спомен). Моята няма и 2 мм, за справка.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот valiosport » Нед 10 апр 2016 16:56


Как ги мериш тези 2мм? Щото има значение дали форсираш на място и дали я напъваш в движение под натоварване.
Аз също имам проблем, дали актуатор, дали геометрия, дали вакум не знам, ама на моменти пали гумите, а друг път никаква я няма.


Xenophoby
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 21 сеп 2012 22:55
Автомобил: VW GOLF IV 1.9 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Петрич, България

Re: Golf 4 TDI 1.9 110hp - 2200 оборота турбото се включва

Мнениеот Xenophoby » Пон 11 апр 2016 13:57


Меря ги "на око", но не това е от значение. Като знам колко ТРЯБВА да се мърда и като погледна колко се мърда горе долу ти казвам какъв ход прави.Иначе форсирането го остави, нали при палене-гасене има пълен ход актуатора ? (което при мене го няма от спек :D )



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 67 госта