Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rossiart
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
Автомобил: VW Golf V
Двигател: BSE - 2006
Местоположение: Костенец

Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот rossiart » Нед 17 апр 2016 20:25


Здравейте, наскоро си купих Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) но двигателят ми се струва много муден, до 3000 оборота никакъв го няма, а и след това сякаш си е пълна скръб. Досега карах Голф 4 1.6i - 101к.с. (AKL), та сравненията ми са най вече с него. Знам че не мога да очаквам чудеса от тези 102к.с. при петичката, но ми се струва, че разликата е доста голяма м/у двете голфчета. Дали някой от вас има подобни наблюдения? Дали е нормално да са толкова мудни тези петички с този двигател? Благодаря много предварително.




Потребителски аватар
KKamenov
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI
Местоположение: София и Перник

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот KKamenov » Нед 17 апр 2016 21:50


Може да е cam follower-a ! На колко километра е? ... Използвай търсачката и виж


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 78
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот Angel_ » Пон 18 апр 2016 9:09


Cam follower не е ли само при FSI двигателите ?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4719
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот tdi fen » Пон 18 апр 2016 9:23


трябва диагностика


Потребителски аватар
rossiart
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
Автомобил: VW Golf V
Двигател: BSE - 2006
Местоположение: Костенец

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот rossiart » Пон 18 апр 2016 9:30


бих искал да добавя, че колата беше още по зле но след тест през компютър излезнаха селдните грешки P0116 и P0171 (прокачам и снимка с тях). След това смених термостат и датчик за температурата и изтрихме гршките и до колкото знам не са се натрупвали повече. След това колата леко живна, но все още е много много мудна. Аз като зяло не разбирам ного, но ше проверя за този "cam follower" дали го има или не. А иначе колата е на 181 000 км.


Потребителски аватар
rossiart
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
Автомобил: VW Golf V
Двигател: BSE - 2006
Местоположение: Костенец

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот rossiart » Пон 18 апр 2016 9:36


ето я и снимката от диагностиката
Прикачени файлове
555555555555.jpg
ето я и снимката от диагностиката


Потребителски аватар
Angel_
Мнения: 78
Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
Автомобил: Golf mk5
Двигател: 1.6i BSE
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот Angel_ » Пон 18 апр 2016 11:33


http://www.obd-codes.com/p0171
Тук пише за грешка 171 и от какво се предизвиква и как може да бъде отстранена.


Потребителски аватар
KKamenov
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI
Местоположение: София и Перник

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот KKamenov » Пон 18 апр 2016 12:50


Angel_ написа:Cam follower не е ли само при FSI двигателите ?


Прав си... не обърнах внимание на моторизацията...


Потребителски аватар
rossiart
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
Автомобил: VW Golf V
Двигател: BSE - 2006
Местоположение: Костенец

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот rossiart » Пон 18 апр 2016 14:38


Благодаря ти много Angel_. Мисля, че тази грешка вече не ми излиза, но ще проверя всички вероятни причини от този сайт, а също и дали не я е натрупало отново.


Потребителски аватар
KKamenov
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 29 яну 2014 10:36
Автомобил: Golf MK5
Двигател: 1.6 FSI
Местоположение: София и Перник

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот KKamenov » Сря 20 апр 2016 8:51


16500/P0116/000278
Contents [hide]
1 16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
1.1 Possible Symptoms
1.2 Possible Causes
1.3 Possible Solutions
1.4 Special Notes
16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

Possible Symptoms
Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
Possible Causes
Wiring and/or connections faulty
Engine Coolant Sensor (G62) faulty
Possible Solutions
Check wiring and connections
Replace Engine Coolant Sensor (G62)
Special Notes
In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Check if the correct Coolant Fan Control Module/Relay is installed (check part number using parts catalogue)!

и

16555/P0171/000369
Contents [hide]
1 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
1.1 Possible Causes
1.2 Possible Solutions
1.3 Special Notes
16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

Possible Causes
Mass Air Flow Sensor (G70) defective
Intake System Leak(s)
Possible Solutions
Check Mass Air Flow Sensor (G70)
Check Fuel Pressure Regulation
Check Fuel Pump
Check Injectors
Check Intake System for Leaks
Check Exhaust System for Leaks
Check Secondary Air System for Leaks
Check Vacuum Pipes for Leaks


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот freelancer » Чет 21 апр 2016 8:33


Колега, бедната смес я отчита ламбда сондата заради "лъжлив" температурен датчик.
Би трябвало след изтриването на двете грешки да не се появяват отново, т.е. там няма какво да ровиш повече. Погледни си корекциите на горивото какви са, за да се насочиш към някаква причина, но ако са извън нормите би трябвало да ти светне някоя лампа, EPC примерно.


Потребителски аватар
rossiart
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:30
Автомобил: VW Golf V
Двигател: BSE - 2006
Местоположение: Костенец

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот rossiart » Пон 25 апр 2016 9:38


Точно така колега (freelancer), беше прав. Пуснах отново диагностика, но няма натрупани грешки. Исках да проверя и корекциите на горивото, но за съжаление съм лаик в тази област и не знам какви трябва да са референтите стройности. В другиден мисля да проверя и компресията на цилиндрите. Може пък от там да изкочи нещо.

А иначе EPC не ми свети. Всъщност нямам лампи сигнализиращи за някакъв проблем, които да ми светят на таблото.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот freelancer » Пон 25 апр 2016 13:05


Групи 032 и 033 са за корекциите по ламбда сонда. Отдолу нямаш ли етикети(лейбъли), там си пише кои са референтните стойност, от - до.
Това е нов двигател и софта засича проблемите, ако имаш проблем с компресията ще я хване някой датчик за налягане в колектора, не знам с какъв си. При мен такива проблеми се засичат от МАП сензора.
Изхождам от факта, че при ниска компресия, ще има и намалена мощност, т.е. няма да може да си направи сместа според картите в софта и ще светне някаква лампа.
На мен ми даваше недействителен сигнал, т.е. извън нормите, при проблем с налягането във всмукателния колектор, респективно и с мощността.
При по старите мисля, че няма такава опция. :mhihi
Според мен нямаш проблем с компресията, но нищо не пречи да я измериш и споделиш.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот vasko__2 » Пон 25 апр 2016 22:43


Изчисти дебитомера или пробвай с друг.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Голф 5 1.6i - 102к.с. (BSE) липса на мощност

Мнениеот freelancer » Вто 26 апр 2016 7:11


Според мен и според това, което съм чел в сайта на РосТех, публикували са и филмче за корекциите по ламбда сонда, ако на "изхода" всичко е в норми, означава, че и на входа всичко е наред.
Точно при проблем с дебитомера, показанията на ламбда сондите са извън допустимите граници, а този двигател има поне 2 и един много усъвършенстван компютър, щом хваща и показанията на температурния датчик. При моя двигател компа отчита нередност с датчика на температурата само ако е прекъснал и има отворена верига.
Кофти дебитомер го хваща веднага ламбда сондата и казва на компа да коригира горивото.
В този контекст не виждам смисъл да чисти дебитомера, най-много да го прецака.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта