Passat B5 JR r17 18" - Кораб
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Приятелю ще се видим ли края на седмицата???
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Задължително ! Ти към колко ще идваш?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Сутринта събота...
- GOLF_SB_1991
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 16:41
- Автомобил: VW JETTA MK2
- Двигател: JP
- Местоположение: troyan
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Мисля че има нещо ново по автомобила нека собственика сподели :)
- vanmukan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 28 апр 2011 18:25
- Автомобил: VW Passat 5
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: stara zagora
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Aми хайде де, нека да видим
- Silverlight
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 29 яну 2015 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
up?????????
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Passat B5 Privat Netz 18" - Кораб
Здравейте ! Темата хванала е прах, въпреки това по колата се работеше до известен момент и има промени не само по колата но и в живота ми. С раждането на наследница на пристола приоритетите се промениха, все не ми оставаше време да седна зад компа и да драсна някой ред за Кораба :)
След като покарах една година с окачване Тунинг Арт, разбрах че този компромис цена - качество повече няма да правя. След една година, окачване омекна и колата вече не возеше достатъчно твърдо, съответно като я смъквах да височината която на мен ми харесва почнаха да опирах гуми в калници. Реших първо да рязна предните калници (това беше фатална грешка), срязах вътрешния ръб на калника, обаче ефект нямаше. Гледайки че другите ентузиасти почнаха умело да раздуват калници решихи и аз да бутна моите с фендер роллера. Като резултат изхвърлени два предни калника :) защото за фендер роллера му трябва вътрешния ръб.
След телефонен разговоре с местен магазин за авточасти си набявям 2 броя чисто нови тайвански калника - поредна грешка. Кълнах цяла империя която произвежда тези буклуци, защото няма напасване - поне на моята кола. Проверявайки местните автоморги излязоха 2 броя доста запачени предни калника, държа да отбележа че проблеми имах само с предни калници, задните са се ролнали много добре. Калниците са при мен, боядисвани и с една бухалка раздути, аз съм доволени като слон на водопоя :) Не повтаряте моите грешки !!!!
Въпроса с окачването го реших като си поръчах едно на BC Racing с реглаж на височина и твърдост. Окачване има 32 степени на твърдост, колата с него е закотвена на пътя, много адекватно реагира в завоите и вози сравнително меко (ако се регулира съответно). Като цяло съм много доволен от него.
Който е чел темата ми знае че имал съм джанти с полиран борд и грижливо ги пазих. Но в един ден ти писва да ги търкаш с почистващи пасти на всеки 4 седмици и реших да ги сменя на по широки и без борд. След дълго търсене по сайтове и ровене из интернет, избор падна на 18" Japan Racing модел R17 предните са 8.5 ЕТ 42, задните 9.5 ЕТ 40. Естественно ги карам с фланци 18 мм от пред и 20 мм от зад, нали трябва да сме стенс :) Гумите са 205\40 от пред и 215\40 от зад Данлоп Спорт.
Със слагането на този сетап, разбрах за себе си че виждам колата в завършения и вид, возейки лакътя подаден през шофиорската врата, душата се изпълня с кеф и позитивни емоции
И като завършек на този пост и един вид загатването за нова тема ще пусна един тийзер. Като завършиш един проект (който съм си го бях обещал да не пипам като го купих) идва момент когато просто ти трябва ежедневка защото не можеш да кажеш на детето че си СТЕНС и няма да ходим там по ради развалената пътна обстановка.
Ежедневката по която нищо няма да пипам е тази !
След като покарах една година с окачване Тунинг Арт, разбрах че този компромис цена - качество повече няма да правя. След една година, окачване омекна и колата вече не возеше достатъчно твърдо, съответно като я смъквах да височината която на мен ми харесва почнаха да опирах гуми в калници. Реших първо да рязна предните калници (това беше фатална грешка), срязах вътрешния ръб на калника, обаче ефект нямаше. Гледайки че другите ентузиасти почнаха умело да раздуват калници решихи и аз да бутна моите с фендер роллера. Като резултат изхвърлени два предни калника :) защото за фендер роллера му трябва вътрешния ръб.
След телефонен разговоре с местен магазин за авточасти си набявям 2 броя чисто нови тайвански калника - поредна грешка. Кълнах цяла империя която произвежда тези буклуци, защото няма напасване - поне на моята кола. Проверявайки местните автоморги излязоха 2 броя доста запачени предни калника, държа да отбележа че проблеми имах само с предни калници, задните са се ролнали много добре. Калниците са при мен, боядисвани и с една бухалка раздути, аз съм доволени като слон на водопоя :) Не повтаряте моите грешки !!!!
Въпроса с окачването го реших като си поръчах едно на BC Racing с реглаж на височина и твърдост. Окачване има 32 степени на твърдост, колата с него е закотвена на пътя, много адекватно реагира в завоите и вози сравнително меко (ако се регулира съответно). Като цяло съм много доволен от него.
Който е чел темата ми знае че имал съм джанти с полиран борд и грижливо ги пазих. Но в един ден ти писва да ги търкаш с почистващи пасти на всеки 4 седмици и реших да ги сменя на по широки и без борд. След дълго търсене по сайтове и ровене из интернет, избор падна на 18" Japan Racing модел R17 предните са 8.5 ЕТ 42, задните 9.5 ЕТ 40. Естественно ги карам с фланци 18 мм от пред и 20 мм от зад, нали трябва да сме стенс :) Гумите са 205\40 от пред и 215\40 от зад Данлоп Спорт.
Със слагането на този сетап, разбрах за себе си че виждам колата в завършения и вид, возейки лакътя подаден през шофиорската врата, душата се изпълня с кеф и позитивни емоции
И като завършек на този пост и един вид загатването за нова тема ще пусна един тийзер. Като завършиш един проект (който съм си го бях обещал да не пипам като го купих) идва момент когато просто ти трябва ежедневка защото не можеш да кажеш на детето че си СТЕНС и няма да ходим там по ради развалената пътна обстановка.
Ежедневката по която нищо няма да пипам е тази !
Re: Passat B5 JR r17 18" - Кораб
честито и безаварийно , отваряй нова тема направо, няма да мирясаш и да остане с тази снимка само
- Silverlight
- Мнения: 15
- Регистриран на: Чет 29 яну 2015 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 JR r17 18" - Кораб
Новите джанти мене въобще не ме радват, стоят като подарени на тази кола. Аз бих сложил такива 18ки:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... b61912.jpg
Но все тая щом на теб така ти харесва, успех с проектчето.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... b61912.jpg
Но все тая щом на теб така ти харесва, успех с проектчето.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Passat B5 JR r17 18" - Кораб
DoH_KuXoT написа:честито и безаварийно , отваряй нова тема направо, няма да мирясаш и да остане с тази снимка само
Обещал съм си само консумативи да сменям и нафта да сипвам в него. За кеф си е Б5 :)
Silverlight
Че те са си подарени, подарих му ги да му честитя първа пролет :)
3сдм който си посочил в линка си, според мен не са за коли с дълга база. Линията и формите на Б5 предразполагат на по затворена джанта. Не налагам моето мнение на никого. Ако прочетеш темата ми от начало ще видиш че съм имал доста джанти и отворени и затворени и не говоря просто ей така из невиделица. И въпреки всичко всеки има негов си фетиш :)
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 JR r17 18" - Кораб
B6? Ах ти .. :) Честита ! Нова тема ли да чакаме?
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Passat B5 JR r17 18" - Кораб
Благодаря Пешки! Ще пусна тема, като го наснимам, че все не остава време.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 27 госта