Здравейте, имам грешка за неизправен температурен датчик за МАСЛО, но не мога да намеря къде е. Не е при този за налягането в тялото за масления филтър, както при VR6.
Другият ми въпрос е, че трябва да сменя и темп. датчик за водата (не ми показва реална температура на таблото) и реших да сменя и термостата и шалтера за вентилаторите тъй като ще се разглобява. Но не мога да искарам тръбата коята влиза към тялото на термостата. Някаква пластмасова тръба е???
За олесняване съм свалил предната броня с радиатора.
Мерси.



Golf MK4 2.3 V5 - Помощ водна и маслена верига (спешно)
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Помощ водна и маслена верига 2.3 V5 (спешно)
темп.датчик ти се пада от зад на двигателя--по средата на чистачките гледаш и надоло- като махнеш корите ще го видиш ..
за термостата --- като си отвил капачката на самия термос.. я завърти на ляво дясно.
после виж уплатнението на капачката на термостата и ако трябва ново ,ако не силикон .
за термостата --- като си отвил капачката на самия термос.. я завърти на ляво дясно.
после виж уплатнението на капачката на термостата и ако трябва ново ,ако не силикон .
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Помощ водна и маслена верига 2.3 V5 (спешно)
Всичко по водната верига е сменено подробности:
Ако ви се налага да сменяте термостата бих препоръчал направо да свалите предницата и откачите радиатора за да падне надолу и да не ви прече, също и акумулатора.
1) Темп. датчик (вижда се в самият пластмасов корпус, не е нужно демонтаж на корпуса)
2) Шалтера (той е до долният маркуч на радиатора, отново не е нужно демонтаж на каквото и да е било) за вентилаторите.
3) Термостат (тук е ***) термостата се пада под корпуса и не може да се извади без да се свали целия пластмасов корпус, понеже капака за термостата е на 2см от ск. кутия. Сваля се предната броня, фарове, греди, и се откача радиатора от шасито. Нужни инструменти отвертка с 3 накрайника, кръстата, Т20 и Т30 торкс. Също и камък 13мм за 4-те болта на гредата. След това се сваля и акумулатора и двата големи маркуча към радиатора и малкия към спомагателната помпа (до бобината) откачат се конектори и тн. След това с шестограм се развиват 3-те болта на корпуса които са към блока (поне 150мм преходник за единия болт). Така след това с въртеливи движения и доста сучене, дърпане се откача/изплюва пластмасовата тръбата която е към корпуса. След това се разглобява/сглобява каквото е нужно се сменя термостат, датчици и така. Термостата и датчиците си идват с О пръстени и гарнитури, но за самият корпус и тази пластмасова тръба лично аз не можах да намеря нищо по сервизите и магазините в Събота, та о пръстена на тръбата си беше здрава не беше напукана и го използвах отново, за самият корпус използвах силикон 300С напълних канала така, че леко да излиза извън канала за да може да уплътни (получи се нещо подобно на гарнитура) след това го оставих за около 1-2 часа да стегне, да не се размаже по време на монтажа. също така с една шкурка трябва да се почисти блока до метал където ляга тялото/корпуса. След това всичко по обратния път, престоя цяла нощ така, на сутринта наляхме вода за да изчистим до колкото е възможно системата, след това както е редно антифриз и сега ще следя за нивото, дано всичко да е 6.
Та купете си хубав термостат, че да кара по дълго време оригиналния е WAHLER ****.80D (като 80 е температурата в която отваря) в каталога излиза и 87D който е по малък (не пасва) и отваря по късно. Гарнитури си поръчайте предварително за тази тръба (О пръстен около 3мм дебел, не съм мерил диаметъра) и другата за корпуса която е нещо като/межу елипса и правоъгълник. Нужно време: монтаж и демонтаж на предница и всичко останало до като се оголи по 15-20мин. (ако е старателно) още около 1 час работа с маркучи, гарнитури (ако не ползвате силикон) и монтаж/демонтаж на дреболии.
Сега по МАСЛЕНАТА верига...
Датчика за налягане се намира в тялото на масления филтър достъп до него само след демонтаж на предница, нивомера е на картера и моя развален датчик за температура за маслото който още не можах да го намеря. Не е при тоя за налягането при VR6 са си заедно 2 за налягане и този за температурата. Колегата който спомена по горе за термо кората зад двигателя, хубаво но не можах да откача ламарината, развих двата болта до сондата, но го държи нещо и под всмукателния колектор и не можах да разбера какво, гледах с огледало под колектора но не се вижда нищо... Та проблема с температурния датчик за маслото си остава, до като някой или колегата каже как се сваля :D
Ако ви се налага да сменяте термостата бих препоръчал направо да свалите предницата и откачите радиатора за да падне надолу и да не ви прече, също и акумулатора.
1) Темп. датчик (вижда се в самият пластмасов корпус, не е нужно демонтаж на корпуса)
2) Шалтера (той е до долният маркуч на радиатора, отново не е нужно демонтаж на каквото и да е било) за вентилаторите.
3) Термостат (тук е ***) термостата се пада под корпуса и не може да се извади без да се свали целия пластмасов корпус, понеже капака за термостата е на 2см от ск. кутия. Сваля се предната броня, фарове, греди, и се откача радиатора от шасито. Нужни инструменти отвертка с 3 накрайника, кръстата, Т20 и Т30 торкс. Също и камък 13мм за 4-те болта на гредата. След това се сваля и акумулатора и двата големи маркуча към радиатора и малкия към спомагателната помпа (до бобината) откачат се конектори и тн. След това с шестограм се развиват 3-те болта на корпуса които са към блока (поне 150мм преходник за единия болт). Така след това с въртеливи движения и доста сучене, дърпане се откача/изплюва пластмасовата тръбата която е към корпуса. След това се разглобява/сглобява каквото е нужно се сменя термостат, датчици и така. Термостата и датчиците си идват с О пръстени и гарнитури, но за самият корпус и тази пластмасова тръба лично аз не можах да намеря нищо по сервизите и магазините в Събота, та о пръстена на тръбата си беше здрава не беше напукана и го използвах отново, за самият корпус използвах силикон 300С напълних канала така, че леко да излиза извън канала за да може да уплътни (получи се нещо подобно на гарнитура) след това го оставих за около 1-2 часа да стегне, да не се размаже по време на монтажа. също така с една шкурка трябва да се почисти блока до метал където ляга тялото/корпуса. След това всичко по обратния път, престоя цяла нощ така, на сутринта наляхме вода за да изчистим до колкото е възможно системата, след това както е редно антифриз и сега ще следя за нивото, дано всичко да е 6.
Та купете си хубав термостат, че да кара по дълго време оригиналния е WAHLER ****.80D (като 80 е температурата в която отваря) в каталога излиза и 87D който е по малък (не пасва) и отваря по късно. Гарнитури си поръчайте предварително за тази тръба (О пръстен около 3мм дебел, не съм мерил диаметъра) и другата за корпуса която е нещо като/межу елипса и правоъгълник. Нужно време: монтаж и демонтаж на предница и всичко останало до като се оголи по 15-20мин. (ако е старателно) още около 1 час работа с маркучи, гарнитури (ако не ползвате силикон) и монтаж/демонтаж на дреболии.
Сега по МАСЛЕНАТА верига...
Датчика за налягане се намира в тялото на масления филтър достъп до него само след демонтаж на предница, нивомера е на картера и моя развален датчик за температура за маслото който още не можах да го намеря. Не е при тоя за налягането при VR6 са си заедно 2 за налягане и този за температурата. Колегата който спомена по горе за термо кората зад двигателя, хубаво но не можах да откача ламарината, развих двата болта до сондата, но го държи нещо и под всмукателния колектор и не можах да разбера какво, гледах с огледало под колектора но не се вижда нищо... Та проблема с температурния датчик за маслото си остава, до като някой или колегата каже как се сваля :D
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Помощ водна и маслена верига 2.3 V5 (спешно)
Да припомня за температурния датчик на маслото, къде се намира. Не мога да разбера къде се намира, никакви теми, форуми.


- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.3 V5 - Помощ водна и маслена верига (спешно)
Другия път колкото и да ти е спешно си пусни темата по правилата колега.
п.с. Редактирах заглавието според това което пише на профила ти.
п.с. Редактирах заглавието според това което пише на профила ти.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Golf MK4 2.3 V5 - Помощ водна и маслена верига (спешно)
Сигурен ли си, че имаш такъв?
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_195.pdf
Страница 8 и 14 не споменават за такова нещо.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_195.pdf
Страница 8 и 14 не споменават за такова нещо.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf MK4 2.3 V5 - Помощ водна и маслена верига (спешно)
Темп. датчика за маслото е бил общ с този за нивото който е в картера, поне така разбрах от колега в форума който е минал през това. За сега няма да го сменям, искам да видя колко и дали ще бута маслото (понеже съм нов собственик) и при следваща смяна ще сменя и датчика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта