Здравейте,преди повече от 2г смених спирачната система на голфа с такава от 2.0 16в (дискове накладки,маркучи,сп. помпа,сп.течност) Направих пълна ревизия на сп.апарати, смазване на водачите...общо взето всичко беше подменено. Пробвах доста комбинации от дискове (с канали,надупчени,) + накладки (твърди,меки) но...2 проблема си остават и това е :

1.Предно ляво колело спира повече от другото (по НЕ обясними причини) и износва повече диска и накладката

2.Задни апарати : 2 пъти сменях гумички (ментеливи и оргинални),при използване на контрата влиза въздух в системата, а при натискане на педала плавно (не винаги) потъва и се научих малко по рязко да натискам.Колата иначе спира като оса но това са дразнещи проблеми. След обезвъздушаване (многократно във времето) няколко месеца не използвах контра по никакви поводи : въздух не влиза но при плавно натискане на педала (не винаги) теч ! Проблема според мен е малкото О-пръстенче ?!?!?!?!
Предстои ми отново ревизия на сп. система и имам питанка :

3.Армирани спирачни маркучи : ако има някой с преки наблюдения моля да сподели. Пример : става ли педала по твърд да кажем,има ли разлика от 160 до 100км и от 100 до 0...загрели/не загрели... ей такива неща,наистина ще съм благодарен :)