golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Lyvcheto » Съб 14 май 2016 14:52


колеги колата си върви, пали добре освен първия старт за деня когато завърта 2-3 пъти. закачих я на ваг ком, ако може да дадете вашите мнения за центровката дали като е малко извън стойностите е проблем и какво ще се промени когато се оправи.
4.png
2.png
1.png




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот okti_1 » Съб 14 май 2016 21:30


Синхронизацията трябва да се направи в момента не е фатално,но ще се промени първото палене към положително.


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Lyvcheto » Нед 15 май 2016 16:13


дали ще има разлика в разхода и вървенето освен първия старт/


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4722
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот tdi fen » Нед 15 май 2016 16:19


разхода и трябвало да падне малко


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот okti_1 » Нед 15 май 2016 16:49


Да ще има разлика


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот manchorov » Пон 16 май 2016 8:58


Че какво му е на колегата в момента?


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот kenwood » Пон 16 май 2016 18:28


Никаква разлика няма да усетиш, защото ще е много малка. Както е в момента на закъснение е по икономична, на предварение би трябвало да е по-мощна и да харчи повече, но това ти няма как да го усетиш. Тия двигатели работят по-добре така както е в момента при теб. Дори и на нула да се сложи както е по книга вероятността да се оправи паленето клони към нула. Паленето ти е или от слаб акумулатор или стартер или в редки случаи нещо по горивната система, но не вярвам, а може и от много километри, ако си я взимал от БГ най-вероятно е над 300000.


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 869
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Sonny_89 » Пон 16 май 2016 21:02


И моят проблем с 1-ви старт е сходен . Синхронизацията ми беше на -2.2 градуса и помолих при смяна на маслото да ми я коригират , колкото се може по-близо до 0 . Сега стойноста е -0.6 , но поне аз не усещам никаква промяна . Ако има значение компенсациите на дюзите ми са почти идентични с твоите .
kenwood написа: Както е в момента на закъснение е по икономична, на предварение би трябвало да е по-мощна и да харчи повече, но това ти няма как да го усетиш.


Колега , до колкото аз знам при знак " - " синхронизацията би трябвало да е в предварение ( може и да бъркам) :gruebel


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Lyvcheto » Вто 17 май 2016 17:40


Все още се чудя kаkво да правя. По принцип нямам забележkи от към работата на двигателя, не знам дали върви на пълна мощност, но върви добре. kолата е ремапната и оkоло 3800 оборота леkо пуши черно, но това може да се дължи и на това че една от лопатkите на геометрията на турбината е счупена :D(ще пробвам да махна това пушене с хубав панелен спортен флтър, но и за това разучавам дали ще има ефеkт) Разхода е оkоло 6 извънградсkо с kлиматрониk и 120kм с изпреварвания мисля че и това е добре. Главно началното палене ме води kъм мисълта да има нещо.


Потребителски аватар
inspektora
Мнения: 378
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
Автомобил: Honda CR-V
Двигател: i_ctdi N22A2 2008
Местоположение: Варна

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот inspektora » Вто 17 май 2016 19:47


Моят съвет е да си оправиш синхронизацията. Не е вярно, че не се усеща, при мен имаше осезаема разлика, когато от минус я направих плюс. Не е вярно също, че при предварение (+) се повишава разхода. Повишава се показанието на бордовия компютър, а разхода всъщност пада. Поне при мен това показа практиката. Бордовия комп изчислява разхода по алгоритъм свързан с импулсите към дюзите и е най точен при синхронизация 0. При минус показва по-нисък разход от реалния, а при плюс по-висок. Това може да се коригира с ВАГКОМ. За паленето не знам дали се отразява, при мен не се отрази - колата винаги си пали на четвърт оборот.
ДОПЪЛВАМ Не знам дали горното се отнася и за рамапната кола.


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Lyvcheto » Вто 17 май 2016 20:58


kолега осезаемата разлиkа в разхода или в вървежа?


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот manchorov » Сря 18 май 2016 0:39


Моята също е на -2.0 и от прочетеното по форумите стигнах до заключението да не се занимавам с глупости.


Потребителски аватар
inspektora
Мнения: 378
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
Автомобил: Honda CR-V
Двигател: i_ctdi N22A2 2008
Местоположение: Варна

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот inspektora » Сря 18 май 2016 8:10


Lyvcheto написа:kолега осезаемата разлиkа в разхода или в вървежа?

Най-вече във вървежа, но и разхода падна.

manchorov написа:Моята също е на -2.0 и от прочетеното по форумите стигнах до заключението да не се занимавам с глупости.

Форумите определено са хубаво нещо, но понякога е хубаво да се обърнеш към специалист - в моя случай Ifidik.


Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот Lyvcheto » Сря 18 май 2016 10:43


ще се посъветвам и с специалист, но да знам горе доло за kаkво става въпрос да не ме лъжат..., а иначе от kъде е ifidik?


Потребителски аватар
kenwood
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика

Мнениеот kenwood » Сря 18 май 2016 12:30


Тук говорим за двувалка и промяната на синхронизацията, която се извършва от всмукателния вал НЕ води до промяна на моментното впръскване на празни обороти и респективно показанията на бор компютъра. Това което говориш се извършва с изпускателния вал и с леки корекции се настройва впръскването на празен ход.(при старите версии на компа около 5мг, а на по-новите трябва да са около 6мг ). Пак казвам разлика няма как да се усети, защото е много малка, има я но е малка. На предварение на около 3 и малко над 3 градуса колата върви малко повече, но и харчи малко повече, на закъснение е по икономична за сметка на вървежа. Имаше и един пич в западен форум, който си беше играл да си прави експерименти и на дино и беше показал разликите от порядъка на по спомен 5 коня, само че 5 коня малко трудно се хващат особено на път. Като цяло на предварение от около 3 градуса колата става малко по респонсна и пъргава, но пак казвам това трудно се хваща от повечето хора. БКД двигателя работи най-добре около до около -2 градуса...това е най-често поради всеобщия проблем с вибрациите (поклащането на празен ход, който е изразен явно в двигателите 2.0 тди без баланс валовете в картера, монтиращи се в голф, ауди а3 и т.н.) Това го пиша като изключвам проблеми с горивната система или разбит маховик, защото тия двигатели тресат и със здрави маховици. Всичко, което пиша е на база над няколко стотин хиляди километра опит с тоя двигател и много модификации и експерименти. Към колегата с повечето въртене при първо стартиране...виж си акумулатора и си провери стартера...стартерите са два вида на този двигател на Валео и на Бош. Този на бош е много по-добър и след обслужване ще пали с огромна сила. Особено при топло палене този двигател трябва да пали меко, без вибрации, но при износени стартери се получава сериозно притрисане при самото запалване.

пп Инспекторе, когато си твърде убеден за нещо което пишеш, а после казваш, че не знаеш дали това което си написал важи за ремапната кола....какво да ти кажа, по-добре следващия път недей да пишеш нищо, така няма да объркваш и себе си и другите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, Ивайло Димов и 49 госта