golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
колеги колата си върви, пали добре освен първия старт за деня когато завърта 2-3 пъти. закачих я на ваг ком, ако може да дадете вашите мнения за центровката дали като е малко извън стойностите е проблем и какво ще се промени когато се оправи.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Синхронизацията трябва да се направи в момента не е фатално,но ще се промени първото палене към положително.
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
дали ще има разлика в разхода и вървенето освен първия старт/
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
разхода и трябвало да падне малко
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Да ще има разлика
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Че какво му е на колегата в момента?
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Никаква разлика няма да усетиш, защото ще е много малка. Както е в момента на закъснение е по икономична, на предварение би трябвало да е по-мощна и да харчи повече, но това ти няма как да го усетиш. Тия двигатели работят по-добре така както е в момента при теб. Дори и на нула да се сложи както е по книга вероятността да се оправи паленето клони към нула. Паленето ти е или от слаб акумулатор или стартер или в редки случаи нещо по горивната система, но не вярвам, а може и от много километри, ако си я взимал от БГ най-вероятно е над 300000.
- Sonny_89
- Мнения: 869
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
И моят проблем с 1-ви старт е сходен . Синхронизацията ми беше на -2.2 градуса и помолих при смяна на маслото да ми я коригират , колкото се може по-близо до 0 . Сега стойноста е -0.6 , но поне аз не усещам никаква промяна . Ако има значение компенсациите на дюзите ми са почти идентични с твоите .
Колега , до колкото аз знам при знак " - " синхронизацията би трябвало да е в предварение ( може и да бъркам)
kenwood написа: Както е в момента на закъснение е по икономична, на предварение би трябвало да е по-мощна и да харчи повече, но това ти няма как да го усетиш.
Колега , до колкото аз знам при знак " - " синхронизацията би трябвало да е в предварение ( може и да бъркам)

Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Все още се чудя kаkво да правя. По принцип нямам забележkи от към работата на двигателя, не знам дали върви на пълна мощност, но върви добре. kолата е ремапната и оkоло 3800 оборота леkо пуши черно, но това може да се дължи и на това че една от лопатkите на геометрията на турбината е счупена :D(ще пробвам да махна това пушене с хубав панелен спортен флтър, но и за това разучавам дали ще има ефеkт) Разхода е оkоло 6 извънградсkо с kлиматрониk и 120kм с изпреварвания мисля че и това е добре. Главно началното палене ме води kъм мисълта да има нещо.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Моят съвет е да си оправиш синхронизацията. Не е вярно, че не се усеща, при мен имаше осезаема разлика, когато от минус я направих плюс. Не е вярно също, че при предварение (+) се повишава разхода. Повишава се показанието на бордовия компютър, а разхода всъщност пада. Поне при мен това показа практиката. Бордовия комп изчислява разхода по алгоритъм свързан с импулсите към дюзите и е най точен при синхронизация 0. При минус показва по-нисък разход от реалния, а при плюс по-висок. Това може да се коригира с ВАГКОМ. За паленето не знам дали се отразява, при мен не се отрази - колата винаги си пали на четвърт оборот.
ДОПЪЛВАМ Не знам дали горното се отнася и за рамапната кола.
ДОПЪЛВАМ Не знам дали горното се отнася и за рамапната кола.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Моята също е на -2.0 и от прочетеното по форумите стигнах до заключението да не се занимавам с глупости.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Lyvcheto написа:kолега осезаемата разлиkа в разхода или в вървежа?
Най-вече във вървежа, но и разхода падна.
manchorov написа:Моята също е на -2.0 и от прочетеното по форумите стигнах до заключението да не се занимавам с глупости.
Форумите определено са хубаво нещо, но понякога е хубаво да се обърнеш към специалист - в моя случай Ifidik.
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
ще се посъветвам и с специалист, но да знам горе доло за kаkво става въпрос да не ме лъжат..., а иначе от kъде е ifidik?
Re: golf 5 2.0tdi стойности от диагностика
Тук говорим за двувалка и промяната на синхронизацията, която се извършва от всмукателния вал НЕ води до промяна на моментното впръскване на празни обороти и респективно показанията на бор компютъра. Това което говориш се извършва с изпускателния вал и с леки корекции се настройва впръскването на празен ход.(при старите версии на компа около 5мг, а на по-новите трябва да са около 6мг ). Пак казвам разлика няма как да се усети, защото е много малка, има я но е малка. На предварение на около 3 и малко над 3 градуса колата върви малко повече, но и харчи малко повече, на закъснение е по икономична за сметка на вървежа. Имаше и един пич в западен форум, който си беше играл да си прави експерименти и на дино и беше показал разликите от порядъка на по спомен 5 коня, само че 5 коня малко трудно се хващат особено на път. Като цяло на предварение от около 3 градуса колата става малко по респонсна и пъргава, но пак казвам това трудно се хваща от повечето хора. БКД двигателя работи най-добре около до около -2 градуса...това е най-често поради всеобщия проблем с вибрациите (поклащането на празен ход, който е изразен явно в двигателите 2.0 тди без баланс валовете в картера, монтиращи се в голф, ауди а3 и т.н.) Това го пиша като изключвам проблеми с горивната система или разбит маховик, защото тия двигатели тресат и със здрави маховици. Всичко, което пиша е на база над няколко стотин хиляди километра опит с тоя двигател и много модификации и експерименти. Към колегата с повечето въртене при първо стартиране...виж си акумулатора и си провери стартера...стартерите са два вида на този двигател на Валео и на Бош. Този на бош е много по-добър и след обслужване ще пали с огромна сила. Особено при топло палене този двигател трябва да пали меко, без вибрации, но при износени стартери се получава сериозно притрисане при самото запалване.
пп Инспекторе, когато си твърде убеден за нещо което пишеш, а после казваш, че не знаеш дали това което си написал важи за ремапната кола....какво да ти кажа, по-добре следващия път недей да пишеш нищо, така няма да объркваш и себе си и другите.
пп Инспекторе, когато си твърде убеден за нещо което пишеш, а после казваш, че не знаеш дали това което си написал важи за ремапната кола....какво да ти кажа, по-добре следващия път недей да пишеш нищо, така няма да объркваш и себе си и другите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, Ивайло Димов и 49 госта