Е то, ако ше се взима СР агрегат, то трябва да е от някоя Френска марка (примерно). Те там вече са кое поколение? 3-то или 4-то? Като цяло за проблеми с СР на VW ще разберем след 2-3 години (според мене). Както примерно беше при 1.4 TSI мотора. Фабричен дефект с ангренажната верига. Чак след 3-4 год. си признаха, че е дефектно. А до тогава който е сменил се е набутал с по над 1000 евро. В Auto Bild го четох това.
http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D1%81-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-tsi-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82/a4559
Помпа дюза - common rail
- EasEr
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 02 дек 2011 20:42
- Автомобил: 1990 VW GOLF 2
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Помпа дюза - common rail
Колеги пасата ми е 1,9 ТДИ 131 6ск от 2002г как да разбера дали е ПД или комон? 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Помпа дюза - common rail
Помпа дюза е, комън рейл след 2008 година
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помпа дюза - common rail
Аз лично никога не съм видял комън рейл агрегат на който да се закачат колбите за излишното гориво и да не даде отклонения.Дори и да се демонтират и закарат на стенд много са редки случайте когато няма поне 1-2 дюзи от 4 цилиндров мотор без някакви забележки.Докато при старите системи с ГНП дали с директно или предкамерно впръскване дефектите са доста по-рядко.Това са лично мой впечатления.Най-страшното при комън рейл системите е ако те са DELPHI там е нещо неописуемо отвратително ако щеш и с най-качествената нафта на планетата да караш тази система си е със собствено мнение,имал съм случай на развита и завита тръбичка към DELPHI дюза и тя вече не работеше правилно,отделно и местата където се ремонтират такъв тип дюзи в България са малко (едното което знам е в Пловдив).
Реално последно време навлязоха и JTD и HDI доста масово по пътищата,от френските HDI-та съм тотално разочарован може горивната апаратура да не е чак толкова зле но всичко останало по тях е УЖАСНО,недоизмислено,калпаво изработено,дори в самия автомобил като влезеш лъха на евтина и калпава кола.От JTD-тата на фиат алфа сааб и т.н. където се монтират,съм впечатлен.Ако тези дюзи на въпросния агрегат не бяха толкова скъпи за ремонтиране или подмяна,бих казал че е качествен дори в някой отношения по-добър от ПД,единственото е че не е много ремонтопригоден,за почти всяко нещо което на ПД агрегата се приема като лек и ненапрягащ ремонт при JTD се стига до сваляне на ангренаж.Например подгревни свещи,демонтаж на всм.колектор под който пък имаше още други неща скрити който при дефект трябва да демонтираш колектора и т.н.
Реално последно време навлязоха и JTD и HDI доста масово по пътищата,от френските HDI-та съм тотално разочарован може горивната апаратура да не е чак толкова зле но всичко останало по тях е УЖАСНО,недоизмислено,калпаво изработено,дори в самия автомобил като влезеш лъха на евтина и калпава кола.От JTD-тата на фиат алфа сааб и т.н. където се монтират,съм впечатлен.Ако тези дюзи на въпросния агрегат не бяха толкова скъпи за ремонтиране или подмяна,бих казал че е качествен дори в някой отношения по-добър от ПД,единственото е че не е много ремонтопригоден,за почти всяко нещо което на ПД агрегата се приема като лек и ненапрягащ ремонт при JTD се стига до сваляне на ангренаж.Например подгревни свещи,демонтаж на всм.колектор под който пък имаше още други неща скрити който при дефект трябва да демонтираш колектора и т.н.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Помпа дюза - common rail
По смотани двигатели от ПД няма.Мое мнение.Отвратителни мотори.
Последна промяна от manchorov на Пон 16 май 2016 20:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Помпа дюза - common rail
и защо спряха помпа - дюза системата знае ли някой?
- samo_pechka
- Мнения: 9000
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа дюза - common rail
Защото системата не е подходяща за малолитражни мотори, защото е скъпа, защото доведе до негативизъм в клиенти, защото ......и т.н.
Инак за пред хората: системата не може да отговори на нарасналите изисквания за емисиите на отр.газове и се "минава" на КР принцип.
Инак за пред хората: системата не може да отговори на нарасналите изисквания за емисиите на отр.газове и се "минава" на КР принцип.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Помпа дюза - common rail
Пък и няма един засвета ПД двигател.Щом и 1.9 тди го развалиха от как е ПД :)
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помпа дюза - common rail
Кое са развалили? Милионниците, дето реват, че са смотани ли? Ако говорим за избор на чисто нова помпа-дюза/роторна помпа или кола на реални доказани под 100 000км, колко от вас биха избрали роторната? 

- samo_pechka
- Мнения: 9000
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа дюза - common rail
Аз ( може и редова помпа да е ) 

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помпа дюза - common rail
То и аз бих избрал карбуратор пред инжекцион, но това е моят личен избор, което не значи, че е най-правилният за всички останали.
- Stivi
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Помпа дюза - common rail
stefan4o написа: Ако говорим за избор на чисто нова помпа-дюза/роторна помпа или кола на реални доказани под 100 000км, колко от вас биха избрали роторната?
Повечето

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помпа дюза - common rail
Ако искаш да пуснем анкета да видим?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Помпа дюза - common rail
Тези, които харесват роторната, надали даже ще прочетат анкетата.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20315
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа дюза - common rail
Ако беше така след PD моторите VW щеше да се завърне към роторните помпи...
Карал съм AFN в Golf 3, както и ASZ в Golf 4 (PD 130 к.с.) и AWX (PD 130 к.с.) и AVF (PD 130 к.с.) в Passat B5.5. Не толкова конските сили, колкото 235 при AFN срещу 310 Nm при ASZ и AVF си казват думата.
При Common Rail технологията още по-добре се оптимизира изгарянето, което води и до намален разход на гориво и още по-висока литрова мощност.
Ето как един нов Пасат със 150 к.с. може да харчи малко повече от един Голф 3, който е 2 пъти по-лек. Даже при магистрално каране със скорост около 140-150 км/ч мисля, че новия Passat даже ще даде по-нисък разход от Golf 3.

Карал съм AFN в Golf 3, както и ASZ в Golf 4 (PD 130 к.с.) и AWX (PD 130 к.с.) и AVF (PD 130 к.с.) в Passat B5.5. Не толкова конските сили, колкото 235 при AFN срещу 310 Nm при ASZ и AVF си казват думата.
При Common Rail технологията още по-добре се оптимизира изгарянето, което води и до намален разход на гориво и още по-висока литрова мощност.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], invisiblewin и 62 госта