Popeto_89 написа:и при мен е горе долу така!Докато запали и се тресешер,след като смених 4 бр. свещи,от които 3 изгорели спря да тресе!Сега сутрин ми пари след 8-9 оборота въртене!
Много е 8 - 9 !!! мери ли с ВАГ КОМ?
Popeto_89 написа:kristian112 написа:Popeto_89 написа:и при мен е горе долу така!Докато запали и се тресешер,след като смених 4 бр. свещи,от които 3 изгорели спря да тресе!Сега сутрин ми пари след 8-9 оборота въртене!
Много е 8 - 9 !!! мери ли с ВАГ КОМ?
мерих (в Пловдив) и нищо не откриха!Всичко си беше наред!
Rabbit_TDI написа:Popeto_89 написа:kristian112 написа:Popeto_89 написа:и при мен е горе долу така!Докато запали и се тресешер,след като смених 4 бр. свещи,от които 3 изгорели спря да тресе!Сега сутрин ми пари след 8-9 оборота въртене!
Много е 8 - 9 !!! мери ли с ВАГ КОМ?
мерих (в Пловдив) и нищо не откриха!Всичко си беше наред!
Ама са мерили с ВАГ-Ком за параметрите ,или просто съ ръчнали с компа да видят за грешките
Rabbit_TDI написа:Ми тя центровката не се открива като грешка,както и дебитомер и още ред нещо.Трябва да се следят параметрите дали са в норма.За центровката излиза цяла диаграма.Някой път и свещите не ги хваща компа.Иди при някой майстор дето найстина разбира и ще ти погледне колата,а не да ти трият грешките.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта