


Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Колонките са тези Philips 1J0 035 411 G (4ohm), вероятно по 45-50W. С колонки за по 15-20лв парчето не може да ги заместиш (ако говорим за здрави "оригинални")
На другата кола бях ги сменял с blaupunkt gtx 662 (защото прекъсваха предните) и качеството им е по лошо от оригиналните... Не че не вършат работа, но да го имаш на предвид.
На другата кола бях ги сменял с blaupunkt gtx 662 (защото прекъсваха предните) и качеството им е по лошо от оригиналните... Не че не вършат работа, но да го имаш на предвид.
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
40-50W?
Оптимист...
Оптимист...
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Толкова вероятно се водят пък колко са...
Реално може и да са 5W, чувал съм активни колоники 2х20W за около 300кинта беше си ги взел пича. Определено свиреха повече от сток автомобилни. Според теб колко се "водят" ?
Блаупункта ги водят 45W, но както казах са с по ниско качество и по слаби от стоковите..
Реално може и да са 5W, чувал съм активни колоники 2х20W за около 300кинта беше си ги взел пича. Определено свиреха повече от сток автомобилни. Според теб колко се "водят" ?
Блаупункта ги водят 45W, но както казах са с по ниско качество и по слаби от стоковите..
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Съмнявам се да са повече от 20W макс.
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Не питам защото мисля да ги сменям, а защото може да сменям устройството и се чудя какво ще ги захрани..
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
От около 9 месеца съм с нов ресивър,заводските почнаха да се предават.
Оглеждам се за нещо ново вече.
Оглеждам се за нещо ново вече.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Щом ще се сменя и устройството какво те бърка колко мощни ще са, избирай ги спрямо устройството. Но имай предвид писаното по горе от мен ;)
Дай малко повече парички и да си е като хората, ако обичаш качествения звук. Иначе горните за които споменах са добри като за парите си, но не могат да заместят заводските като качество.
Дай малко повече парички и да си е като хората, ако обичаш качествения звук. Иначе горните за които споменах са добри като за парите си, но не могат да заместят заводските като качество.
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
M3ntata написа:Щом ще се сменя и устройството какво те бърка колко мощни ще са, избирай ги спрямо устройството. Но имай предвид писаното по горе от мен ;)
Дай малко повече парички и да си е като хората, ако обичаш качествения звук. Иначе горните за които споменах са добри като за парите си, но не могат да заместят заводските като качество.
Аз няма да сменям тонколоните, а само устройството! Затова питам колко вата са за да знам с какво устройство ще мога да ги захраня...
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Да се включа и аз в темата - замислил съм да сменя говорителите на задните врати с такива за ниски ( т.е. самите врати да играят ролята на каси). Има ли смисъл да се прави или само ще си изгубя времето?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
golfer444/ Не се притеснявай, няма никакво значение защото са доста по слаби от колкото новото ти радио може да понесе. Каквото и ще да е..
Shanovec/ Може и да има смисъл, ако багажника ти е малък и не искаш да го пълниш с тонколони. Определено е по добра идея да се заменят оригиналните с "качествени" от колкото да се дупчи кората отзаде или да се пълни багажника с някакви си 50-100W колонки.
Shanovec/ Може и да има смисъл, ако багажника ти е малък и не искаш да го пълниш с тонколони. Определено е по добра идея да се заменят оригиналните с "качествени" от колкото да се дупчи кората отзаде или да се пълни багажника с някакви си 50-100W колонки.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Точно това ми е идеята - да не се заема излишно място в багажника, понеже често се ползва. А за рязането на кората - втори път няма да повторя тази грешка.
А какъв е размера на говорителите? Ще трябват ли фиксиращи гривни (или както там се наричаха) за тях?
И сега идва и другия ми въпрос - а именно как са захванати задните кори - на щипки ли са или са прихванати и с винтове. Би било много полезно ако някой качи снимка/и (при условие че е с винтове)
А какъв е размера на говорителите? Ще трябват ли фиксиращи гривни (или както там се наричаха) за тях?
И сега идва и другия ми въпрос - а именно как са захванати задните кори - на щипки ли са или са прихванати и с винтове. Би било много полезно ако някой качи снимка/и (при условие че е с винтове)
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Размерът отпред е 6.5"/165мм, отзад вероятно е същия (никога не съм се заглеждал в задните). Значи в комплекта винаги имаш видии и разни планки. Ако колонките са с тънки планки си вземи и един канаколит, с него лепиш планките точно на отворите на вратата и при монтажа не падат или не се разместват ;) (нужно е само един оборот да захване видията от там нататъка се затягат)
Значи, кората е захваната с видии само отдолу (поне по спомен) с 3 винта, наведи се и ще ги видиш мисля, че беше torx T20 или кръстата отверка. След това махаш пластмасовия капак на дръжката и там ще видиш два болта за голяма отвертка кръстата. С една по "дебела" отвертка почваш да надигаш кората от долу-нагоре и по този начин изплюва щипките. После трябва да откачиш жилото от дръжката.
Или направо ето ти клип: ЦЪК
Значи, кората е захваната с видии само отдолу (поне по спомен) с 3 винта, наведи се и ще ги видиш мисля, че беше torx T20 или кръстата отверка. След това махаш пластмасовия капак на дръжката и там ще видиш два болта за голяма отвертка кръстата. С една по "дебела" отвертка почваш да надигаш кората от долу-нагоре и по този начин изплюва щипките. После трябва да откачиш жилото от дръжката.
Или направо ето ти клип: ЦЪК
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Golf 4 1.6 АКЛ Тонколони на вратите
Благодаря много за отговора. Предполагам, че това ще е полезно и за другите, които мислят да си решат проблема по този начин.
p.s. само да те поправя - отдолу видиите са само 2 (или поне аз толкова видях)

p.s. само да те поправя - отдолу видиите са само 2 (или поне аз толкова видях)

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта