


Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
Със собствения си опит,за това го съветвам да смени картера.
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
Противоречиш си - оспорваш, че при превъртяла резба ще изтича маслото, а пък го караш направо да сменя картера, защо? Предназначението на всяка резба, е да стяга, когато превърти, тази функция отпада, всеки знае, как хлопа превъртяла резба!
Има два начина - единият е, при превъртяла резба, да се пренареже нова, с по-голям диаметър. Желателно е, да е с нестандартна стъпка, за по-добро стягане. и ако самото място позволява, което ме съмнява. Прави се и пробка със същата резба.
Вторият начин е, ако резбата е силно разхалтавена, но не е превъртяла! Прави се нова пробка, със същата стъпка на резбата, но малко по-голям диаметър, примерно +0.5мм, и се затяга добре, да си нареже каналите в алуминия. Това изпълнение е обаче само за хора, занимаващи се професионално с машиностроене, разбиращи от стомани, твърдост, и как да направят пробката!
Има два начина - единият е, при превъртяла резба, да се пренареже нова, с по-голям диаметър. Желателно е, да е с нестандартна стъпка, за по-добро стягане. и ако самото място позволява, което ме съмнява. Прави се и пробка със същата резба.
Вторият начин е, ако резбата е силно разхалтавена, но не е превъртяла! Прави се нова пробка, със същата стъпка на резбата, но малко по-голям диаметър, примерно +0.5мм, и се затяга добре, да си нареже каналите в алуминия. Това изпълнение е обаче само за хора, занимаващи се професионално с машиностроене, разбиращи от стомани, твърдост, и как да направят пробката!
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
Strosner написа:
Вторият начин е, ако резбата е силно разхалтавена, но не е превъртяла! Прави се нова пробка, със същата стъпка на резбата, но малко по-голям диаметър, примерно +0.5мм, и се затяга добре, да си нареже каналите в алуминия. Това изпълнение е обаче само за хора, занимаващи се професионално с машиностроене, разбиращи от стомани, твърдост, и как да направят пробката!
И колко ще му струва това упражнение?
Лек ден ти желая.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
Кви стомани те гонят при картера на голф4 не знам.....
- Strosner
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пет 06 май 2016 11:48
- Автомобил: VW - Audi - Skoda
- Двигател: 2001г
- Местоположение: Карлово
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
И колко ще му струва това упражнение?
Колкото да му измайсторят една нова пробка, някой и друг лев.
- генгер
- Мнения: 192
- Регистриран на: Съб 31 яну 2009 10:46
- Автомобил: GOLF_IV_1600_SR
- Двигател: AKL_101кс
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
[quote="golfer444"]Сълзи масло от пробката на картера. дефтунка .... ако няма някъде пукнатина
смени с нова дефтунка и не слушай никого

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
Тук ,някои не знаят за вълшебните свойства на калчищата ,но това си е техен проблем...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 1.6 АКЛ Проблем с картера
А ти не знаеш ка се пише думата кЪлчища.
До автора - навивай тефлон и смяна на масло със смукачка.
До автора - навивай тефлон и смяна на масло със смукачка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта