Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Знам ли- 4 отделни нареза с различна дължина, кривина и начин на движение. А този основният си личи как е започнат по периферията на кората и после под нея и завива нагоре напречно. Трудно ми е да повярвам че е случайност или дефект.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Днес заредих до горе колата /awx/. Жената е минала 100км и стрелката за горивото седи на 1/1 непоколебимо. До сега не съм имал подобен случай. Някакви идеи ?
Последна промяна от Netasq на Нед 29 май 2016 16:40, променено общо 1 път.
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Netasq написа:Днес заредих до горе колата /awx/. Жената е минала 100км и стрелката за горивото седи на 1/1 непоколебимо. До сега не съм имал подобен случай
Какво странно има, колега ? Особено ако е било извънградско, това е икономична кола, не гори 15л/100км

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е обикновено в последния разделител мръдва малко. Притеснявам се да не е забил поплавъка горе
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някои ще се притеснят, че не им мърда стрелката, а други се кефят, че им е пълен резервоара 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Хахха. До сега не го е правила, поне докато аз я карах. От максимум 1/1 след 100тина км мръдва до половината на първия разделите.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Към колегите с бензинови мотори,по специално 1.8t,чувате ли бръмченето на бензиновата помпа когато сте зад колата? Днес ми направи впечатление като товарех в багажника,не е нещо фрапиращо,но си се чува ясно жуженето.Дали е тръгнала?
- pushkata11
- Мнения: 354
- Регистриран на: Пон 20 юли 2015 16:55
- Автомобил: Passat [B3 GT G60 Syncro] [B5_5]
- Двигател: [PG 1992] [AVF 2004]
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Чува се колега, нормално е
Вече зависи колко шуми...дали трака; вие и т.н.
Поздрави

Вече зависи колко шуми...дали трака; вие и т.н.
Поздрави

-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги. Някой може ли да ми каже какъв е този клапан, в който влиза маркучето и евентуално да даде парт номер. Явно е заминал, защото изпуска и издава много неприятен звук. Мисля, че е някакъв вакуум регулатор, но не успях да намеря никаква информация. Двигателя е 1.9 TDI, 101к.с. в Passat B5.5
Последна промяна от tsvetoslav на Вто 31 май 2016 7:25, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,
На някой случвало ли му се е да сменя маховика? Превантивно ли сменихте или при симптоми и какви бяха те? Каква марка избрахте.
На някой случвало ли му се е да сменя маховика? Превантивно ли сменихте или при симптоми и какви бяха те? Каква марка избрахте.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Netasq
- Тресе и ти скача предницата при първоначално тръгване на студен мотор. Много твърд педал.
Презакаляване и разхлабване на маховика-разбит.
- После започва да кънти и причуква при празен ход и загасване на мотора.
Тотално разбиване.
Аз вчера го купих пълният комплект. Понеже първият път смених само притискател, феродо и лагер- ефекта беше -0- зеро.
Моят явно е в първа фаза и мислех че като сменя само притискателят и феродото че ми омекне педала поне, но не стана нищо.
Та поне разбрах защо струва 800 лева комплекта- тежи зверски тоя маховик. Понеже е от доста повече части спрямо обикновеният.
-------------------
tsvetoslav
Никой няма да ти каже нищо за него !
Само аз, а сега и ти знаеме за съществуването на този клапан колега.
Той дърпа лост и отваря някакъв кръг на антифриза, а при загасен мотор го притваря. Аз лично с този клапан си гледам дали ми е плътна вакумната система. Гася мотора и го поглежда и ако лоста му отдолу остане горе за известно време- 5 минути примерно преди да се върне, значи вакума в системата е Ок.
При тебе от къде съска ? От мембраната му или от маркучето ?
Вероятно като загасиш мотора и лоста му пада веднага.
- Тресе и ти скача предницата при първоначално тръгване на студен мотор. Много твърд педал.
Презакаляване и разхлабване на маховика-разбит.
- После започва да кънти и причуква при празен ход и загасване на мотора.
Тотално разбиване.
Аз вчера го купих пълният комплект. Понеже първият път смених само притискател, феродо и лагер- ефекта беше -0- зеро.
Моят явно е в първа фаза и мислех че като сменя само притискателят и феродото че ми омекне педала поне, но не стана нищо.
Та поне разбрах защо струва 800 лева комплекта- тежи зверски тоя маховик. Понеже е от доста повече части спрямо обикновеният.
-------------------
tsvetoslav
Никой няма да ти каже нищо за него !

Само аз, а сега и ти знаеме за съществуването на този клапан колега.
Той дърпа лост и отваря някакъв кръг на антифриза, а при загасен мотор го притваря. Аз лично с този клапан си гледам дали ми е плътна вакумната система. Гася мотора и го поглежда и ако лоста му отдолу остане горе за известно време- 5 минути примерно преди да се върне, значи вакума в системата е Ок.
При тебе от къде съска ? От мембраната му или от маркучето ?
Вероятно като загасиш мотора и лоста му пада веднага.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 май 2013 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
-------------------
tsvetoslav
Никой няма да ти каже нищо за него !
Само аз, а сега и ти знаеме за съществуването на този клапан колега.
Той дърпа лост и отваря някакъв кръг на антифриза, а при загасен мотор го притваря. Аз лично с този клапан си гледам дали ми е плътна вакумната система. Гася мотора и го поглежда и ако лоста му отдолу остане горе за известно време- 5 минути примерно преди да се върне, значи вакума в системата е Ок.
При тебе от къде съска ? От мембраната му или от маркучето ?
Вероятно като загасиш мотора и лоста му пада веднага.[/quote]
Благодаря за адекватния отговор, колега
Не мога да разбера откъде точно съска, по безболезнено би било да е от маркучето, а ако не е от него явно ще трябва да го сменя или да сменя само мембраната ако се сменя.
Това ще го разбера като я вкарам в сервиз другата седмица.
Не съм обърнал внимание дали лоста пада веднага след гасенето на двигателя.
А да те питам неизправната му работа до какво може да доведе?
tsvetoslav
Никой няма да ти каже нищо за него !

Само аз, а сега и ти знаеме за съществуването на този клапан колега.
Той дърпа лост и отваря някакъв кръг на антифриза, а при загасен мотор го притваря. Аз лично с този клапан си гледам дали ми е плътна вакумната система. Гася мотора и го поглежда и ако лоста му отдолу остане горе за известно време- 5 минути примерно преди да се върне, значи вакума в системата е Ок.
При тебе от къде съска ? От мембраната му или от маркучето ?
Вероятно като загасиш мотора и лоста му пада веднага.[/quote]
Благодаря за адекватния отговор, колега

Не мога да разбера откъде точно съска, по безболезнено би било да е от маркучето, а ако не е от него явно ще трябва да го сменя или да сменя само мембраната ако се сменя.
Това ще го разбера като я вкарам в сервиз другата седмица.
Не съм обърнал внимание дали лоста пада веднага след гасенето на двигателя.
А да те питам неизправната му работа до какво може да доведе?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Като ти гледам снимките, твоят клапан работи- лоста му стои горе. А вероятно мотора е загасен.
Аз не бих вкарал колата в сервиз заради тази простотия. Първо проверявам дали маркучето е скъсано или раздуто-нацепено в края си . Откача се много лесно с издърпване. Ако е спукано или се реже или се подменя с подходящо.
После пробваш и вакума- Спринцовка от аптеката и вакумно маркуче към нея. Засмукваш го и гледаш дали лоста му се мести нагоре и дали задържа така.
Ако е скапан той- мембрани няма и не може да се сменят. Отиваш в Ауто ............магазин и го поръчваш или от някоя морга за по евтино като го тестваш със спринцовката.
Смяната не е много сложна според мене. Е може да изтече малко антифриз, но ще долееш.Поне е на удобно място. Махни горната кора на мотора и Турбо тръбата от кулера до мотра- на байонети е. После си ти. Евентуално скоби с болт си купи, че тия оригиналните........., а и водните съединения са се слегнали вече. ...........
Нямам идея дали може да обърка нещо работата на мотора ако не работи правилно. Следил съм го, но така и не разбрах какво точно прави. Майче запазва топлият антифриз да не се охлажда след спиране на мотора към масленият охладител. Някаква допълнителна система, според мене. И вероятно не е фатално и без нея.
Губи ли ти вакум, ще ти бягат и спирачките и турбината.
Аз не бих вкарал колата в сервиз заради тази простотия. Първо проверявам дали маркучето е скъсано или раздуто-нацепено в края си . Откача се много лесно с издърпване. Ако е спукано или се реже или се подменя с подходящо.
После пробваш и вакума- Спринцовка от аптеката и вакумно маркуче към нея. Засмукваш го и гледаш дали лоста му се мести нагоре и дали задържа така.
Ако е скапан той- мембрани няма и не може да се сменят. Отиваш в Ауто ............магазин и го поръчваш или от някоя морга за по евтино като го тестваш със спринцовката.

Смяната не е много сложна според мене. Е може да изтече малко антифриз, но ще долееш.Поне е на удобно място. Махни горната кора на мотора и Турбо тръбата от кулера до мотра- на байонети е. После си ти. Евентуално скоби с болт си купи, че тия оригиналните........., а и водните съединения са се слегнали вече. ...........
Нямам идея дали може да обърка нещо работата на мотора ако не работи правилно. Следил съм го, но така и не разбрах какво точно прави. Майче запазва топлият антифриз да не се охлажда след спиране на мотора към масленият охладител. Някаква допълнителна система, според мене. И вероятно не е фатално и без нея.
Губи ли ти вакум, ще ти бягат и спирачките и турбината.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта