Здравейте колеги. Нов съм във форума и ако съм объркал нещо в позиционирането му се извинявам предварително.
Обяснявам кратко за проблема. При едно извънградско пътуване прекъсна първи цилиндър. При огледа се оказа, че бобината на първи цилиндър е избила злокобно :) Сменихме свещите и бобината. Греда, отново първи цилиндър прекъсваше предимно при повечко газ или по баир ...дефакто, като му създам повечко напрежение. Втори дубъл. Поръчване на трите бобини от Германия за собствено успокоение. 43 евро на бройка. След смяната им пак се случи обаче на втори цилиндър. До сега го правеше само на първи, където изби и бобината първия път. След това пак смяна на свещи поради съмнение, че не са качествени. И пак същия проблем. Понякога се оправя като му върна по-ниска предавка. При запитване отново на майстор в германия ми бе обяснено, че запалителните свещи на трицилиндровите мотори са с по-висока топлинна точка и е възможно проблема да идва от там. Вторите свещи уж ги давали точно за този модел, но проблема пак е на лице. Забравих да спомена, че преди да започнат проблемите смених и ламбда сонда. Та аджеба...може ли някой да разтълкува тази загадка. При диагностиките ми даваше само проблем при първи цилиндър и до там. Ще се радвам ако някой реши двумесечният ми неразгадаем проблем. Благодаря предварително. Поздрави
Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Последна промяна от IlievSG на Пет 03 юни 2016 19:21, променено общо 1 път.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Замерва се компресия на трите цилиндри, тези мотори страдат адски много от проблеми с клапани и глава, като цяло. Ако там няма проблем, трябва да се насочиш към компютъра на автомобила, който управлява бобините. Може да има късо на изходите (проверка на кабелните снопове от него до бобините, в разкачено състояние на буксите от двете страни), а може дефекта да е вътре в контролера му.
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Сестра ми има същия автомобил. Предполагам, че става дума за 1.2i мотора. Сменихме бобината на 1-ви цилиндър - пак не се оправи. Проблемът се появява при топло време, когато колата загрее. Зимата го нямаше. Моите съмнения са точно в управлението на бобините - незнам дали тоя мотор има комутатор. Би трябвало да има. Вероятно в него е проблема - слаба връзка може би...
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Да за 1.2 мотора става дума. Благодаря момчета, ще премина и през предложените от вас варианти да видя какво ще излезе. Вече не знам. Ще го закарам в сервиз на VW накрая, че подозирам не всички му разбират съдейки по опита ми в сервизите. Те не са и много масови де. Ако може да предложите алтернативен вариант? Някой, който е мастер на трицилиндровата инжинерна мисъл ? :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Същия проблем при шкода фабия със същия мотор.Оказа се че имаше прекъснат кабел към едната бобина.
Като размърдаш снопа с кабели дето тръгва от бобините и дюзите и отива към компютъра,виж дали ще промени работата на мотора.
Кебелчетата им са много тънки,но пък с дебели жички вътре,струваше ми се невъзможно фабрична инсталация да направи този проблем,но се оказа факт.
Като размърдаш снопа с кабели дето тръгва от бобините и дюзите и отива към компютъра,виж дали ще промени работата на мотора.
Кебелчетата им са много тънки,но пък с дебели жички вътре,струваше ми се невъзможно фабрична инсталация да направи този проблем,но се оказа факт.
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Ще пробвам с кабелите първо да. Такова решение взех. Ако не се оправи вече ще се наложи да прибегна до по-сериозни мерки, който не ми се искаше да прилагам. :) Благодаря за мненията до тук момчета. Радвам се, когато срещна човек с проблем, като моя... :) някак си не се чувствам специален и леко се успокоявам :) :) :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с VW fox. Прекъсва и не откриваме проблема.
Колега, не, че нещо, ама, ако искаш помощ от хората във форума е най-малкото задължително, да напишеш първо модел, код на двигателя, кубици, година на производство и т.н., за да улесниш максимално хората, които ще дадат мнение, иначе се получава чат.
Правилата във форума не са създадени случайно! Има си шаблон за заглавието.
Иначе успех в търсенето на проблема.
П.С. Трицилиндров мотор произведен в Бразилия и резултата е налице. Тия колички не се славят с надежност. Имам чувството, че откакто са почнали да ги сглобяват извън Германия, качеството се е понижило значително и това е нормално. Германеца си е германец.
Правилата във форума не са създадени случайно! Има си шаблон за заглавието.

Иначе успех в търсенето на проблема.

П.С. Трицилиндров мотор произведен в Бразилия и резултата е налице. Тия колички не се славят с надежност. Имам чувството, че откакто са почнали да ги сглобяват извън Германия, качеството се е понижило значително и това е нормално. Германеца си е германец.

Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Да споделя, че при диагностика, техника ми разчете някакви натрупани грешки сочещи като проблем ламбда сондата. Била на някакви два кръга, единият не функционирал правилно или е подавал грешна информация не разбирам точно, което водело до недостиг на гориво при повече газ. Оказва се, че сондата е сменена с някаква универсална, а не с точната нужна. Надявам се да е това, че търсенето на проблема по метода на смяна - проба-грешка...вече ме изнервя. :)
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Колега, купи си един Ваг-Ком кабел, около 40 лв са, до сега, кой знае колко грешни пари си дал на разни измислени техници, закачи я тая кола и си постни грешките тук във форума или си намери читав човек да ти оправи колата.
Тази кола мисля е с 2 ламбда сонди, коя дава грешка? Първата е регулираща, втората е на катализатора, нормално е, когато няма добро изгаряне да има грешка на ламбдата и проблема не е в ламбдата, защото това е нейната работа, да отчита неизгорелия кислород, за това дава грешка.
Аз съм минал по този път и сега имам резервна ламбда сонда.
Какво значи била на 2 кръга? Колко кабела има регулиращата ламбда сонда? 4 или 5? Единият кръг е за подгрева, но липсата на подгрев, не кара колата да прекъсва, особено загряла и при тези температури сега.
Ламбда сондата отчита нещо, какво отчита? Бедна или богата смес? Най вероятно ти е бедна, кога е бедна, на празен ход или при ускорение?
Ламбда сондата е последното нещо, което ще промени работата на двигателя, дотолкова, че да не може да работи, да падат оборотите, но пък нейните показания са много важни за правилното диагностициране на работата на двигателя.
При мен смучеше въздух и ми даваше, че има проблем във веригата на ламбда сондата. Сондите на Бош, които се продават им казват "универсални", защото се използва същата букса, за да се монтира новата се прекъсват кабелите преди буксата и се слага една пластмасова кутийка, в която се свързват новите кабели на новата сонда с кабелите на буксата на старата сонда.
Според мен проблема въобще не ти е в ламбда сондата, а и тоя техник нищо не разбира, щом гледа само грешките, а не търси причината за тях!
С едно гледане на грешки няма да стане работата. Процедира се по следният начин, според мен:
Закачаш колата и триеш грешките, след това си я караш няколко дена и пак я закачаш, ако обаче светне лампа, EPC или CHECK ENGINE я закачаш веднага и гледаш коя е първата грешка!
Добре е също да процедираш по следният начин, закачаш я, триеш грешките, палиш и гледаш, каква грешка ще се появи и при какви условия.
Другото, което се гледа са показанията на ламбда сондата, на МАП сензор или дебитомера, каквото имаш.
Ако ти прекъсва двигателят от свещи, бобина, кабели, трябва да имаш misfire на цилиндрите, задължително!
На мен ми даваше misfire и при смучене на неизмерен въздух, тези грешки се появяваха на по-късен етап, няма да навлизам в подробности, като в началото ми беше грешката за ламбда сондата, след това МАП сензор.
Налягане на горивото мерено ли е? Регулатора на налягането гледан ли е за пробив? Навярно НЕ, е?
Какво е направил техник гарата, освен да ти види грешките, то това и ти го можеш, всеки го може!
Колко ти взе, 20 лв? Какво вика:"О, много грешки, голяма грешница е, дай тука едни 20 лв и бягай да караш, смени ламбда сондата за 3-ти път, че тая нещо ми се струва кофти, единият кърг нещо не минават електроните, както трябва, блъскат се един друг."
Направо се изнервих!
Другото, което може да направиш е да си купиш контактен спрей и да напръскаш всички букси, внимателно го откачи, аз подпъхвам с отвертка, отгоре да освободи "езичето", има нещо, като контра, повдигам леко пластината с отвертка и натискам внимателно отгоре, да не счупя нещо, че лесно се чупят тези букси.
Аз си купих контактен спрей на "Вюрт" и смятам, че е най-добрият, така ще си сигурен, че не проблема от слаба връзка някъде.
Аналогичен случай:
Наскоро се занимавахме с един колега, с поло, като моето, на него също му прекъсва. При него прекъсва, когато подава газ, от по-ниските обороти, едно такова, насича, лашка и тръгва, все едно не му стига горивото, но пък при него го прави на газ и на бензин, колата има газова уредба, ти предполагам нямаш?
Не открихме проблема, но имаше проблем с алтернатора, напрежението не беше в норми и стоп машинката на спирачния педал, и двете неща нямат отношение към проблема според мен, но най интересното е, че според него му гори бобината, тя е една, две бобини в един корпус, след, като смени бобината според него няма проблеми и така да около 4 месеца!
На място няма прекъсвания, няма нищо, обаче, като тръгне да подава газ и насича. Нямаше мисфайъри, нищо, всичко си беше в норми.
Доколкото разбрах е сменил свещи, кабели и бобина, която му изгаря, което обаче не се връзва, защото на място не прекъсва въобще, само,като набира, 2-3 предавка, нещо такова.
За да ти гори бобина и да прекъсва има проблем по инсталацията, захранване, бобини букси, пробвай с контактния спрей и ревизирай нещата, ако всичко си работи би трябвало да се оправи.
Свещите за полото са платинени, по каталог, в магазина имат каталог и там излизат кои са правилните свещи, другото са кабели, бобини и инсталацията.
Във форума има подобни теми и там се споменава нещо за загуба на плюс към компа, при което гори комутатора, но пък при теб няма газова уредба и всичко си е фабрично.
Комутатора проверявал ли си го? Нямам идея къде е при теб.
Тази кола мисля е с 2 ламбда сонди, коя дава грешка? Първата е регулираща, втората е на катализатора, нормално е, когато няма добро изгаряне да има грешка на ламбдата и проблема не е в ламбдата, защото това е нейната работа, да отчита неизгорелия кислород, за това дава грешка.
Аз съм минал по този път и сега имам резервна ламбда сонда.
Какво значи била на 2 кръга? Колко кабела има регулиращата ламбда сонда? 4 или 5? Единият кръг е за подгрева, но липсата на подгрев, не кара колата да прекъсва, особено загряла и при тези температури сега.
Ламбда сондата отчита нещо, какво отчита? Бедна или богата смес? Най вероятно ти е бедна, кога е бедна, на празен ход или при ускорение?
Ламбда сондата е последното нещо, което ще промени работата на двигателя, дотолкова, че да не може да работи, да падат оборотите, но пък нейните показания са много важни за правилното диагностициране на работата на двигателя.
При мен смучеше въздух и ми даваше, че има проблем във веригата на ламбда сондата. Сондите на Бош, които се продават им казват "универсални", защото се използва същата букса, за да се монтира новата се прекъсват кабелите преди буксата и се слага една пластмасова кутийка, в която се свързват новите кабели на новата сонда с кабелите на буксата на старата сонда.
Според мен проблема въобще не ти е в ламбда сондата, а и тоя техник нищо не разбира, щом гледа само грешките, а не търси причината за тях!
С едно гледане на грешки няма да стане работата. Процедира се по следният начин, според мен:
Закачаш колата и триеш грешките, след това си я караш няколко дена и пак я закачаш, ако обаче светне лампа, EPC или CHECK ENGINE я закачаш веднага и гледаш коя е първата грешка!
Добре е също да процедираш по следният начин, закачаш я, триеш грешките, палиш и гледаш, каква грешка ще се появи и при какви условия.
Другото, което се гледа са показанията на ламбда сондата, на МАП сензор или дебитомера, каквото имаш.
Ако ти прекъсва двигателят от свещи, бобина, кабели, трябва да имаш misfire на цилиндрите, задължително!
На мен ми даваше misfire и при смучене на неизмерен въздух, тези грешки се появяваха на по-късен етап, няма да навлизам в подробности, като в началото ми беше грешката за ламбда сондата, след това МАП сензор.
Налягане на горивото мерено ли е? Регулатора на налягането гледан ли е за пробив? Навярно НЕ, е?
Какво е направил техник гарата, освен да ти види грешките, то това и ти го можеш, всеки го може!
Колко ти взе, 20 лв? Какво вика:"О, много грешки, голяма грешница е, дай тука едни 20 лв и бягай да караш, смени ламбда сондата за 3-ти път, че тая нещо ми се струва кофти, единият кърг нещо не минават електроните, както трябва, блъскат се един друг."

Направо се изнервих!

Другото, което може да направиш е да си купиш контактен спрей и да напръскаш всички букси, внимателно го откачи, аз подпъхвам с отвертка, отгоре да освободи "езичето", има нещо, като контра, повдигам леко пластината с отвертка и натискам внимателно отгоре, да не счупя нещо, че лесно се чупят тези букси.
Аз си купих контактен спрей на "Вюрт" и смятам, че е най-добрият, така ще си сигурен, че не проблема от слаба връзка някъде.
Аналогичен случай:
Наскоро се занимавахме с един колега, с поло, като моето, на него също му прекъсва. При него прекъсва, когато подава газ, от по-ниските обороти, едно такова, насича, лашка и тръгва, все едно не му стига горивото, но пък при него го прави на газ и на бензин, колата има газова уредба, ти предполагам нямаш?
Не открихме проблема, но имаше проблем с алтернатора, напрежението не беше в норми и стоп машинката на спирачния педал, и двете неща нямат отношение към проблема според мен, но най интересното е, че според него му гори бобината, тя е една, две бобини в един корпус, след, като смени бобината според него няма проблеми и така да около 4 месеца!
На място няма прекъсвания, няма нищо, обаче, като тръгне да подава газ и насича. Нямаше мисфайъри, нищо, всичко си беше в норми.
Доколкото разбрах е сменил свещи, кабели и бобина, която му изгаря, което обаче не се връзва, защото на място не прекъсва въобще, само,като набира, 2-3 предавка, нещо такова.
За да ти гори бобина и да прекъсва има проблем по инсталацията, захранване, бобини букси, пробвай с контактния спрей и ревизирай нещата, ако всичко си работи би трябвало да се оправи.
Свещите за полото са платинени, по каталог, в магазина имат каталог и там излизат кои са правилните свещи, другото са кабели, бобини и инсталацията.
Във форума има подобни теми и там се споменава нещо за загуба на плюс към компа, при което гори комутатора, но пък при теб няма газова уредба и всичко си е фабрично.
Комутатора проверявал ли си го? Нямам идея къде е при теб.
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
С четири кабела е сондата ( новата). С 2 сонди е. Тази на катализатора реагира при подаване на газ. А регулиращата дава - 2.7 без никакви промени. Даваш газ или не не мърда. Тъст ми кара тази кола и току що ми каза, че са сменили ламбда сондата по начин който ми звучи много дърварски. Старите кабели директно към кабелите на новата сода псредством някакви месингови шлаухи да ги наречем, стискане с клещите и готов си ! :) Гледам си запалил, да ти хвърля още няколко дърва в огъня. Един от можеби топ майсторите в града ни се изказа по следния начин. " Е...тия трицилиндровите така си правят...карай там " :) Вече се смея ти казвам. Хайде ние не разбираме, за това се обръщам към майстори уж с име. И да сменявам част след част поради некомпетентността на самопровъзгласили се за майстори вече ми опъва нервите сериозно. Никой не ми даде такива логични обяснения както ти без да си видял колата дори. За 5 мин. и готов си. Колега препоръчай ми някой сервиз, ако ще да е в Ню Йорк да я закарам и да я изкарам без този проблем, ако ще да струва два колкото колата ! Благодаря предварително.
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
На кутията на новите универсални сонди е написано да НЕ се запоява. Само кербовка - както са ти направили на твоята кола.
-
- VW експерт
- Мнения: 13381
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
https://youtu.be/3ylsUtwah8g
Наскоро поръчвах "универсална " за един Сигнум,показах клипа на монтьор.
Тегли една майна и запои кабелите.
А човека е един от най -кадърните в района.
Наскоро поръчвах "универсална " за един Сигнум,показах клипа на монтьор.
Тегли една майна и запои кабелите.
А човека е един от най -кадърните в района.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
И аз съм виждал сериозен майстор известен в околността,да запоява кабелите и после с термо-шлаух само.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Ламбда сондата НЕ се запоява!!!
Аз се доверявам повече на инженерите на БОШ, отколкото на майсторите в БГ, всеки сам избира, макар, че не е никаква философия да си смениш ламбда сондата.
Нали, като се запои се променя съпротивлението на кабела и от тук и напрежението и при тези малки токове, сещайте се какво става. Пак ще работи, но няма да е по спецификация, ама голяма работа, нали колата не е на майстора, кво му дреме.
Ламбда сондата се купува за конкретния двигател, т.е. не са една за всички двигатели, просто се използва старата букса, има си номер на кутията.
Монтажа е много лесен и си работи чудесно, аз от близо половин година съм с новата и не съм имал никакви проблеми. Хората са го измислили.
Ето това е линк, как се подготвя за монтаж новата сонда.
https://vimeo.com/73298427
По темата на колегата:
Първо се увери, че сондата, която наскоро са ти сменили не работи, дори да е универсална и да не е за твоя двигател, сондата трябва да "мърда", според мен.
На коя група и гледаш показанията?
Гледат се групи 032 и 033, 033 са краткорочните адаптации!
Група 030 трябва да имаш 111, първата единица е от време на време 0, това ти е подгрева.
Подгрева може да го замериш с мултицет, като разкачиш буксата на ламбда сондата и забиеш сондите в тази част, която идва от двигателя към ламбда сондата, моето напрежение е 13,5V, т.е. имам захранване.
На двата бели кабела от страната на ламбда сондата трябва да имаш около 10 ома.
Важна е първата сонда, регулиращата, кабелите са както следва:
Двата бели е подгрева, сивият е масата, черният е сигнала.
Гледай група 033, първата кутийка, аз нямам втора ламбда сонда, ти трябва да имаш показания и на двете кутийки.
Дългосрочните адаптации си стоят статични по дълго време, но краткосрочните се променят постоянно, може би си гледал дългосрочните.
За проба може да разкачиш сондата и да видиш дали ще продължи да прекъсва, ако продължи, може би не е ламбда сондата проблема.
Нормалните показания са в рамките на -10% до 10%.
Когато подаваш рязко газ показанията на ламбда сондата не са определящи за качеството на горивната смес, така, че тя не се гледа от компа, тогава са важни показанията на дебитомера или МАП сензора за налягане, каквото имаш.
Прочети за какво иде реч:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
Двигателят тресе ли? Имаш ли детонации? Когато подадеш рязко газ на ауспуха засмуква ли, пляка? Трака ли, чука ли, има ли странни шумове двигателя?
Повтаря ли се misfire на точно определен цилиндър или имаш на всички цилиндри?
Наскоро имаше един колега с такъв двигател, 1.2, 3 цилиндъра и му излезе прегорял клапан, но двигателят му тресеше яко, потърси темата във форума.
Аз бих напръскал буксите на бобината, ламбдата и инжекторите с конатктен спрей.
Ако пръскаш и компютъра, махни предварително гумените уплътнения на буксата към компа, че се разширяват от спрея и едвам натиках буксата в компа.
След, като си сменил сондата с чисто нова и тя не работи, т.е. дава постоянна стойност без да се променя, ако е направена диагностиката правилно, разбира се, най вероятно проблема е по нататък, подгрева минава през главното реле, а сигнала отива директно към компютъра, ако не се лъжа. Ако всичко е наред, най-веротно компютъра не отчита промените правилно. Диагностиката показва, какво "вижда" компютъра, щом не вижда правилно или датчика не е в ред или компютъра може да се е смахнал нещо, ако е Бош е малко вероятно, но не е изключено.
Аз мислех да ходя при Жоро Касапина, чел съм много добри отзиви за него в интернет, намира се в Пловдив, има телефони във форума, може да се разберете с него нещо, но нямам идея дали ще ти реши проблема, защото моя си го реших сам, но това е друга тема.
Аз се доверявам повече на инженерите на БОШ, отколкото на майсторите в БГ, всеки сам избира, макар, че не е никаква философия да си смениш ламбда сондата.
Нали, като се запои се променя съпротивлението на кабела и от тук и напрежението и при тези малки токове, сещайте се какво става. Пак ще работи, но няма да е по спецификация, ама голяма работа, нали колата не е на майстора, кво му дреме.

Ламбда сондата се купува за конкретния двигател, т.е. не са една за всички двигатели, просто се използва старата букса, има си номер на кутията.
Монтажа е много лесен и си работи чудесно, аз от близо половин година съм с новата и не съм имал никакви проблеми. Хората са го измислили.
Ето това е линк, как се подготвя за монтаж новата сонда.
https://vimeo.com/73298427
По темата на колегата:
Първо се увери, че сондата, която наскоро са ти сменили не работи, дори да е универсална и да не е за твоя двигател, сондата трябва да "мърда", според мен.
На коя група и гледаш показанията?
Гледат се групи 032 и 033, 033 са краткорочните адаптации!
Група 030 трябва да имаш 111, първата единица е от време на време 0, това ти е подгрева.
Подгрева може да го замериш с мултицет, като разкачиш буксата на ламбда сондата и забиеш сондите в тази част, която идва от двигателя към ламбда сондата, моето напрежение е 13,5V, т.е. имам захранване.
На двата бели кабела от страната на ламбда сондата трябва да имаш около 10 ома.
Важна е първата сонда, регулиращата, кабелите са както следва:
Двата бели е подгрева, сивият е масата, черният е сигнала.
Гледай група 033, първата кутийка, аз нямам втора ламбда сонда, ти трябва да имаш показания и на двете кутийки.
Дългосрочните адаптации си стоят статични по дълго време, но краткосрочните се променят постоянно, може би си гледал дългосрочните.
За проба може да разкачиш сондата и да видиш дали ще продължи да прекъсва, ако продължи, може би не е ламбда сондата проблема.
Нормалните показания са в рамките на -10% до 10%.
Когато подаваш рязко газ показанията на ламбда сондата не са определящи за качеството на горивната смес, така, че тя не се гледа от компа, тогава са важни показанията на дебитомера или МАП сензора за налягане, каквото имаш.
Прочети за какво иде реч:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
Двигателят тресе ли? Имаш ли детонации? Когато подадеш рязко газ на ауспуха засмуква ли, пляка? Трака ли, чука ли, има ли странни шумове двигателя?
Повтаря ли се misfire на точно определен цилиндър или имаш на всички цилиндри?
Наскоро имаше един колега с такъв двигател, 1.2, 3 цилиндъра и му излезе прегорял клапан, но двигателят му тресеше яко, потърси темата във форума.
Аз бих напръскал буксите на бобината, ламбдата и инжекторите с конатктен спрей.
Ако пръскаш и компютъра, махни предварително гумените уплътнения на буксата към компа, че се разширяват от спрея и едвам натиках буксата в компа.
След, като си сменил сондата с чисто нова и тя не работи, т.е. дава постоянна стойност без да се променя, ако е направена диагностиката правилно, разбира се, най вероятно проблема е по нататък, подгрева минава през главното реле, а сигнала отива директно към компютъра, ако не се лъжа. Ако всичко е наред, най-веротно компютъра не отчита промените правилно. Диагностиката показва, какво "вижда" компютъра, щом не вижда правилно или датчика не е в ред или компютъра може да се е смахнал нещо, ако е Бош е малко вероятно, но не е изключено.
Аз мислех да ходя при Жоро Касапина, чел съм много добри отзиви за него в интернет, намира се в Пловдив, има телефони във форума, може да се разберете с него нещо, но нямам идея дали ще ти реши проблема, защото моя си го реших сам, но това е друга тема.

- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Fox- 1.2i, 55 ps. 2006г. - Прекъсва и не откриваме проблема.
Bai Sando написа:И аз съм виждал сериозен майстор известен в околността,да запоява кабелите и после с термо-шлаух само.
Ако спойката беше по-добър и сигурен вариант от кербовката, от завода колите щяха да са със запоени, а не с кербовани букси

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта