VW Sharan 1.9 TDI 110k.c. AFN проблем с паленето

Семеен или работен автомобил - вановете на Volkswagen се радват на особен интерес
Потребителски аватар
bakalovag
Мнения: 112
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 22:04
Автомобил: Skoda Oktavia
Двигател: 1.9 TDI AHL
Местоположение: Стара Загора

Re: VW Sharan 1.9 TDI 110k.c. AFN проблем с паленето

Мнениеот bakalovag » Съб 04 юни 2016 5:44


Колега bobitur явно грешиш с това, че искам да се регистрираш във шкода форума. Никой не кара никого на сила да прави нещо, все пак живеем в свободна демократична страна. Щом се е дискутирало тук добре, но аз съм във форума от 2009 и не съм попадал на подобна информация. Ето как е решил проблема колегата от шкода форума като при някои двигател става, а при някой не. Лично при мен имаше ефект но аз така или иначе имах друг проблем и му изпртих ECU-то за друга интервенция и проблема с паленето вече е в миналото.
Ето инфото макар, че се вижда и без регистрация във шкода форума.

Колеги, ако имате проблем при паленето на топъл двигател на 1.9TDI (НЕ помпа дюза) и компютъра на колата ви е поколение EDC15 (Октавия 1, Голф 4, Ауди А3 и др.), можете бързо и лесно да отстраните проблема чрез Ваг-Ком.
Необходимо е да влезнете в режим на диагностика, избирате [01 - Engine], след това [Login - 11], въвеждате код 12233 и след това [Do It!].
Отивате на [Adaptation - 10], избирате Channel 5, на който стойността по подразбиране трябва да бъде 32768. Променяте я на 33268, запаметявате и готово.
Не пипайте другите канали освен 5 канал. Те са за други параметри. Особено държа да подчертая да не се пипат канал 4 и канал 18! Tе нямат отношение към запалването. Ако някой иска да си коригира оборотите, естествено че трябва да промени стойността на канал 2, но това няма нищо общо с решение на проблема "топъл старт".. Да не се пипа канал 18, защото няма да може да се възстанови предишната му стойност (поне не толкова лесно). Канал 18 е ограничител на скоростта. Ако се намали, няма да може да се възстанови след това, а също не може и да се увеличи от стандартната стойност.
Чрез канал 5 се променя инжектираното количество гориво от ECU-то при стартиране на мотора. Промяната му може да се коригира в доста голям диапазон. Ако някой има желание може да експериментира на воля. Аз достигнах до стойността, която съм написал като оптимална, но всичко е относително - в зависимост от хардуера на автомобила.


Ако не знаете какво точно правите и не сте сигурни, че следвате точно тези стъпки, не ви съветвам да опитвате. По-добре потърсете съдействие от някой, който може да ви помогне. Успех!




Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Re: VW Sharan 1.9 TDI 110k.c. AFN проблем с паленето

Мнениеот bobitur » Съб 04 юни 2016 8:53


С телефон не мога да влезна във тоя форум без да се регистрирам. Иначе това за 5 канал с адаптация може да помогне ако проблема е в зародиш. Пробвал съм на кола със много трудно топло палене и след 5 секунди въртене след адаптация станаха 4 секунди. И за напред по добре цитирай с копване от други форуми вместо да даваш линкове. Така всички ще видят какво си искал да споделиш.
Поздрави.



Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта