Машина за пастиране

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Машина за пастиране

Мнениеот golfer » Пет 18 юни 2004 12:54


нужнни са:
1.малък шлайфер /повечето от вас сигурно имат/
2.шайба с велкро която става на флекса/от бриколаж например/
3.гъба за шайбата/пак от там/
4.полирпаста 3М 300 гр./продават ги наливно/
5.регулатор на оборотимного е важно защото боята и лакът се запалват/продават се готови схеми+елементите струва около 3лв.един приятел ми го сглоби и го монтира в кутията на счупено зарядно/
6.време и желание
колата се измива добре,паркира се на сянка.малка част от течната паста се слага в/у гъбата и се рзмазва ръчно на колата.преди да започнете с флекса по колата трябва да се убедите,че оборотите са намалени и няма да навредите на боята /пробвайте отвътре на капака/прави се детайлно:таван,капаци,калници и т.н.щото пастата съхне.задържането на едно място има отрцателен ефект.
идеята съм я взаимствал и съм я прилагал многократно .ако не сте сигурни по-добре не го правете! последствията ще са в/у собствената ви кола!
продават се и хоби полирмашинки /метро/ което също е вариант.
ако имате бяла кола не хабете време и пари .технологията е друга.
още веднъж внимавайте
успех :wink:




Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 19 юни 2004 11:56


Ами ако е сребрист металик .... как се прави? Както си го описал ли?


Потребителски аватар
Krass
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Търговище, България
Контакти:

Мнениеот Krass » Сря 30 юни 2004 16:39


и к'во става като е бяла колата,Голфи?
светни ме щото моята е бяла и реве та се къса за пастиране и полиране :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 30 юни 2004 16:54


брат ти си лесен :D купуваш една кутийка cif гел и си готов. :D
не се бъзикам.вземи един парцал и топни в гела после търкай колата .
това чудо е абразивно като полирпаста,има белина и миещи химикали.вади всички ръждички,драскотини и пр.следва една пароструйка и колата е като нова. 8) открехнах ви далаверата на колегите от горубляне :D навремето съм го правил като смесвах двата вида test и ariel.прави го на сянка и после да не се учудиш ако потече бяла вода .нормално е все пак това е абразив.


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Сря 30 юни 2004 17:33


а да имаш представа за цените на полирмашина от метро дето я спомена?


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 08 юли 2004 11:55


Зраво,
Такива машинки съм вийдал и във Фантастико, някъде около 60 лв., ако не бъркам...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 08 юли 2004 12:13


turtey написа:а да имаш представа за цените на полирмашина от метро дето я спомена?

около 50 кинта и с ддс-то на 60 ама е блек енд декер


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 08 юли 2004 12:26


Някой с опит може ли да напише как се процедира при различните видове бои/цветове.Мен лично ме интересува за тъмно син металик, колко варианта има и с какво ще стане най-добре?С Костенурка от Метро например?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 08 юли 2004 12:43


чети внимателно бре:
4.полирпаста 3М 300 гр./продават ги наливно/
:D
костенурката си е набутвация и труд без положителен ефект :wink:


Потребителски аватар
turtey
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 7:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот turtey » Пет 09 юли 2004 11:50


Pichaga написа:
turtey написа:а да имаш представа за цените на полирмашина от метро дето я спомена?

около 50 кинта и с ддс-то на 60 ама е блек енд декер


въх - маса пари са си тва - ще трябва да помисля дали си струва


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 11 юли 2004 21:50


GOLFER ,братле мойто бяло венто като е било пастирано преди 1 година, имали някакво значение или направо да мажа яко с CIF гел без да се притеснявам, а ако има полужителен резултат те чака халба пловдивска бира (всички и знаят марката :) )


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 12 юли 2004 11:43


ще има бира т.е.положителен резултат :D
ако има нужда направи го,но за една година от полирпастата едва ли е останало по колата /като знам какви дъждове валят/
пробвай на детайл как става/мисля ,че ще ти хареса/и действай. :wink:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 12 юли 2004 18:01


Тя все още си лъска ,ама нали е дизел и от зад е малко по-черничка(бензините да не се смеят :lol: )


maxx
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 03 авг 2004 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maxx » Съб 07 авг 2004 17:25


при описанато пастиране дали ще излезе така наречения смок-бри боядисване на друг детаил пръските от лака при боядисването


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Нед 08 авг 2004 0:31


бе деа знам аз, туи с пастирането си е бошлаф работа сметам..... твърде временно решение...
Тук в Русе, един познат разправяше при някви бояджий (негови познати), за 100-150 лв пичовете с нещо като хартиена шкурка минавали колата, после обезпрашаване -> лак -> в камерата... и каза страааашно пич, СТРАШНО!!!! ... кат току що излязла от конвейра па и се пак лака поне досеа на повечето от нас е издържал едно 10-тина (поне) годинки доде стигне до тва дередже....
ма деа знам аз... :)
последния път кат пастирах кола беши 80 и некоя година, баща ми кат ме фана да помагам да си пастира трабанта (!!!) 'ба ми са .... от търкане деа и от тогаз мое да съм травмиран, знам ли :))))))))



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта