VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Вто 31 май 2016 13:36


това с delay-а може да е от запалителната система, кабели, свещи, бобина (особено ако се оправя при загрят автомобил на 90градуса) или горивния филтър, въздушен! BTW винаги когато се чисти дросел и дебитомер, задължително се сменя и въздушния филтър :th_up




Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот M3ntata » Вто 31 май 2016 20:10


Здравейте, значи колата я взех 02.2016г.

zografski/ почвам подред:

1) Кабели- мисля, че са оригиналните понеже са червени (а по магазините само черни) Пръскал съм ги с вода на тъмно :mhihi не са нацепени, от там си мисля че не е нужно да ги сменям ?
2) Свещи- смених ги с NGK BKR5EKUP, колата ми дойте с такива (бяха буквално разтопени) а и в autodata такива ги дават.
3) Бобината- беше напукана това го разбрах като я намокрих без да искам. Изсуших я след това я залепих със силикон, но и пробвах с друга и разлика нямаше всичко беше :th_up . (Тука е малко дълго за обяснение, имах проблеми с първо палене, но се оказа от помпа) При 90С топъл двигател е "закъснението" тоест не се оправя като загрее.
4) Като я взех я обслужих с горивен "MAHLE" и въздушен "евтин не се сещам"
5) Смяната на филтрите и чистенето на дросел, дебитомер са в рамките на 1 500км, не мисля, че за това време може да се запушат.

Имам и друг въпрос колата е с доста отпусната верига (горна на валовете най вече) може ли закъснението да е от това ако веригата има прекалено голям корем ? (До 1-2 седмици влиза в бокса за ангренаж)

Благодаря!


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2590
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот zografski » Сря 01 юни 2016 10:00


Съмнявам се да е от веригата. По принцип кабелите може да не са нацепени и напукани, но самите чашки вече да са се износили, те ако са оригиналните... значи са на поне 200 000км, което е хипер много! Кабелите са консуматив както и свещите, предпоръчително е да се сменят на 80-100 000км, а свещите, зависимост от това какви, им дават и различно, предпоръчително време с което да ги караш, така че спокойно може да е и от кабелите. ИИИ това с поливането на запалителните компоненти, не го прави повече, не се тестват така, като е топла, най-много да си допръснеш бобината! Има си спец уреди които мерят сигнала на кабелите, един по един, тва с водата е за трабант и лада!


Itsaka
Мнения: 293
Регистриран на: Сря 19 окт 2011 16:46
Автомобил: Passat B7
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Itsaka » Сря 01 юни 2016 20:03


Колеги, интересува ме чрез VCDS-то как мога на 1-ви канал да променя стойността на горивото, защото е в горната граница. Двигателя е AVF 131 коня, пробвах с парола 12233, но като задам тест стойностите не се променят. Някакви идеи?


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот M3ntata » Сря 01 юни 2016 20:15


zografski/ Здравей, Мога да подходя със смяна на кабели, но няма да е идните 1-2 месеца, че се захванах с веригата и ми изкочиха други лични разходи. :neutral

Идеята за пръскането ми дойде внезапно. Бях си на село една вечер и ме мъчеше проблема с "първото палене сутрин" преди това залепих бобината и тъй като и пробвах с друга здрава. Реших да не е от кабелите и ги напръсках с фъскало за стъкла вътре с вода, пръсках само кабелите без бобината. Та в крайна сметка се оказа помпата държеше под 1бар налягане и връщаше горивото обратно, та от тогава нямам проблем с паленето...

Тази вечер закачих отново колата и нямаше никакви грешки, та явно почистването е дошло добре на дебитомера и все още е здрав поне за сега.

Благодаря, лека вечер.


Dencher
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 04 юни 2016 15:50
Автомобил:
Двигател:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот Dencher » Нед 05 юни 2016 20:49


Здравейте,
Наскоро се сдобих с кабел за да следя колата VW Sharan (7М) 2006 TDI 1.9 116 к.с. С кабела пристигна диск с версия 12.12.0 и 11.11.6. Опитвам се да сменя някои настройки на комфорт модула ( 7М3962258АМ ).
Проблема е, че не ми излиза Long Coding при опит за кодинг на модула същото е и при другите модули.


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот M3ntata » Нед 05 юни 2016 21:32


Dencher/ Софтуерът ти не е оригинален или поне добре хактнат за това нямаш опция "long coding"


Потребителски аватар
AuDi_RuLzz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот AuDi_RuLzz » Съб 11 юни 2016 6:14


Пичове съдействие за това как мога да чета живи данни?
Софтуера ми е от 14.10.0


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот M3ntata » Съб 11 юни 2016 16:27


Какъв е проблема?

Не става ли по обичайния начин: Engine-Meas.Blocks 08-Group....


Потребителски аватар
m0nsterkill
Мнения: 98
Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора / Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот m0nsterkill » Пон 13 юни 2016 18:57


след изтриване на грешките се появяват отново:

Address 02: Auto Trans Labels: 01P-927-733.lbl
Part No: 01P 927 733
Component: AG4 Getriebe 01P 2211
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
VCID: F0EFB64BB056489EE43-095E

10 Faults Found:
00258 - Solenoid Valve 1 (N88)
31-00 - Open or Short to Ground
00260 - Solenoid Valve 2 (N89)
31-00 - Open or Short to Ground
00262 - Solenoid Valve 3 (N90)
31-00 - Open or Short to Ground
00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
31-00 - Open or Short to Ground
00266 - Solenoid Valve 5 (N92)
31-00 - Open or Short to Ground
00270 - Solenoid Valve 7 (N94)
31-00 - Open or Short to Ground
00268 - Solenoid Valve 6 (N93)
31-00 - Open or Short to Ground
00293 - Multi-function Switch (F125)
25-00 - Unknown Switch Condition
00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)
03-00 - No Signal
00297 - Gearbox Speed Sensor (G38)
03-00 - No Signal

Някой може ли да помогне ... Vw multivan 1995 2.5I


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7920
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот goppa » Пон 13 юни 2016 19:12


Според този форум проблема е в дефектирало реле 109.


Потребителски аватар
m0nsterkill
Мнения: 98
Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора / Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот m0nsterkill » Пон 13 юни 2016 20:08


Това реле 109 трябва да се намира при бушоните...но там нямам такова...на негово място имам номер 30 може ли да е от него или да гледам друго?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7920
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот goppa » Пон 13 юни 2016 20:50


Втори ред отдолу-нагоре трето място от ляво- надясно.


Потребителски аватар
m0nsterkill
Мнения: 98
Регистриран на: Пон 07 сеп 2009 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора / Варна

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот m0nsterkill » Вто 14 юни 2016 4:50


Там нямам нищо....
Прикачени файлове
DSC_1946.JPG


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7920
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки

Мнениеот goppa » Вто 14 юни 2016 5:16


Там е, номер 30. Това 30 е със същите функций като 109. Дава ток на ЕКУ при digifant control на впръскването.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта