


Passat variant C3 B6 - проблем със съединителя
Passat variant C3 B6 - проблем със съединителя
Здравейте мастери. Става дума за 2.0 TDI, 140ps..Имам проблем със съединителя. По-скоро питането ми е от друго естество. Отделя към средата на педала, усеща се леко притърсване при потегляне и понякога скача рязко точно след, като потегли. Имам леки подозрения, че е изпечен феродов диск. Обаче тук идва интересното. Може за някои от вас да е смешен въпроса ми, но не съм много компетентен. При спиране, като изключа от скорост и натисна спирачката в последните 3-4 метра преди да спре колата леко притърсва. Чувството е като задействан ABS ?! Като натисна съединителя обаче ( пак изключена от скорост ) спира нормално ?! Като активирам auto hold се чува някакво стържене, чегъртане не мога точно да го опиша. Питането ми е...съединителя или скапаната електрическа ръчна спирачка и auto hold системата ми причиняват този некомфорт при шофиране. И може ли да издържи съединителчето докато се прибера в България, което ще рече още около 3000 км. предимно магистрала ? Много благодаря предварително. Безаварийно на всички.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat variant C3 B6 - проблем със съединителя
симптоми те са на заминаващ,маховик.
колко километра можеш да изминеш,никой не може да каже.
колко километра можеш да изминеш,никой не може да каже.
Re: Passat variant C3 B6 - проблем със съединителя
Мисля, че износване на маховика е придружено със специфичен шум. При мен няма нищо. Работи перфектно, без никакви странични шумове. Между другото днес минах 400 км. с колата и като се прибрах установих, че приплъзването при спиране го няма вече ?!?!?! :) Обаче педала ми се струва по-твърд от нормалното. Дали вече съм на друго ниво на износване ? :)
- alpinab
- Мнения: 658
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat variant C3 B6 - проблем със съединителя
Аз имах що годе същите симптоми. Съединителят ми беше оригиналният със щампите(180к по километраж). След демонтирането му на притискателният диск имаше видими криви пластини, леко задрал а маховикът се въртеше на ръка около 8нка оборот м/у двете си части разделени с демп. пружини. Аз лично не разбирам до такава степен, но майсторите ми казаха че сме го отворили и сменили в точният момент.
Сега колата е идеална и всичките притрисания и вибрации ги няма. Преди да го сменя нямаше никакви странични шумове. Може би шумовете вече са в крайна фаза на износване.
Сега колата е идеална и всичките притрисания и вибрации ги няма. Преди да го сменя нямаше никакви странични шумове. Може би шумовете вече са в крайна фаза на износване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта