някой да знае оригинален номер на черната планка от картинката. Тази която държи раздатката за мотора 2.8 вр6 4 моушън.
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Според мен е това 02C 409 905D но за голф 4.Това което си показал е за голф 5според мен
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
тая с тоя номер май е за вр6 синхро и не ми върши работа.. Снимката е примерна на 4-ката не знам как изглежда
-
- Low rider
- Мнения: 5549
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Този 02M 409 905Q или този 02M 409 905AC
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Драмата е следната.... Трябва да се повдигне накрайника от сегашното захващане на шенкела с 9см. Търсих рових и никакво решение. Вариант с унибал и втукла както ми каза Боби, но на мен ми се вижда тънко и податливо на усукване , а с кормилната система шега няма. Давайте идеи.. Това се получи, защото се наложи повдигане на рейката нагоре заради раздатката и кардана.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Огледай какви рейки и шенкели се ползват при колите с надлъжно поставен мотор Там рейката е високо и кормилния накрайник се захваща директно за макферсона а не на шенкела. Чудя се дали не беше по-лесно да минеш на магаре Г3 ГТИ с носачи и шенкели. Със сигурност там кардана минава без проблеми над рейката но и теглото на колата става друго.
С две думи всичко в Г1 е филм, но ти го снимаш отдавна и имаш опит
С две думи всичко в Г1 е филм, но ти го снимаш отдавна и имаш опит
- bbboiko2004
- Мнения: 4211
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
На ауди 80 b2 е високо захващането на накрайника. http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=79295
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Ммм да, и аз за това говоря. Като гледам захвата към шенкела, може да ползва тези от Г1
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Това идва доста високо но съм го обмислял като вариант. При мен ще е ниско долу на амортесьора. Някой такива амортесьори за изхвърляне да има.
- caro
- Мнения: 557
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Така като гледам тоя макферсон не е нещо различно от В3-В4 т.е. има ги навсякъде.Пък и плюса е ,че са с пълнители.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Аз бях тръгнал да слагам 4х4 на моето кади и там свалих рейката с няколко сантиметра
надолу, сложих мк2 шенкели (чиито уши седят по ниско) и носач/накрайници застанаха отново успоредни.
Та защо не помислиш за малко надолу ?
надолу, сложих мк2 шенкели (чиито уши седят по ниско) и носач/накрайници застанаха отново успоредни.
Та защо не помислиш за малко надолу ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Защото пречи на кардна. Вр-а седи по-ниско.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
И в двата случая пречи , въпроса е на къде местенето е по-малко ?
Сигурен ли си че раздатките седят на различни места на г60 и вр6 да кажем ?
Сигурен ли си че раздатките седят на различни места на г60 и вр6 да кажем ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
alpine написа:И в двата случая пречи , въпроса е на къде местенето е по-малко ?
Сигурен ли си че раздатките седят на различни места на г60 и вр6 да кажем ?
Не съм сигурен. На вр синхро ми се вижда по-малка. Май ще се минава на магаре от голф 3..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Действаме лекичко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта