Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Не, коментирах официалните такива който не са франчайз..
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте, от скоро започнах да следя темите за В7, защото купих такъв Пасат, 2,0 тди, 140 к.с., 6DSG. Преди това 10 г. карах Б5,5, 1,9 тди, 131 к.с., ръчни скорости. Имам 2 въпроса към по-опитните:
1. При движение в града,(изключена "старт-стоп" система, позиция на скоростният лост - D), спиране на светофар на червено за 50-55 секунди(по часовника на светофара), КАКВО Е ПО-ДОБРЕ И ПО-ПРАВИЛНО ДА НАПРАВЯ, ДА ПРЕМЕСТЯ ЛОСТА НА СКОРОСТИТЕ ОТ"D", НА "N", и към края на червеният сигнал, да включа пак на "D", или да не правя нищо , и така да изчакам зеленият сигнал?
2. При маневриране на наклонен участък от пътя, трябва ли всяко движение напред-назад, да става на скорост(редуване "D", "R", "D", "R".....), или може според наклона, да се спестява едната "посока потегляне"(редуване "R", "N", "R",...)?
Благодаря!
1. При движение в града,(изключена "старт-стоп" система, позиция на скоростният лост - D), спиране на светофар на червено за 50-55 секунди(по часовника на светофара), КАКВО Е ПО-ДОБРЕ И ПО-ПРАВИЛНО ДА НАПРАВЯ, ДА ПРЕМЕСТЯ ЛОСТА НА СКОРОСТИТЕ ОТ"D", НА "N", и към края на червеният сигнал, да включа пак на "D", или да не правя нищо , и така да изчакам зеленият сигнал?
2. При маневриране на наклонен участък от пътя, трябва ли всяко движение напред-назад, да става на скорост(редуване "D", "R", "D", "R".....), или може според наклона, да се спестява едната "посока потегляне"(редуване "R", "N", "R",...)?
Благодаря!
-
- VW експерт
- Мнения: 13386
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- mukot
- Мнения: 334
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
2. Ако автоматика беше с хидротрнсформатор можеш да използваш наклона без да превключваш, но с ДСГ - не. Евентуално маже да ти е на неутрална, когато ползваш наклона, но не и на D, когато върви назад или на R, когато върви напред.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Здравейте колеги,
Аз също отскоро съм с Пасат Б7, 2.0тди 170кс и DSG.
И забелязах, че когато колата се тръгва по наклон (например рампа на гараж или подобно), DSG-то на D има тенденцията да те лашне назад и след малко зацепва и се опитва само да тръгне. Това поне за мен не е много готино, особено ако се опитваш да маневрираш по наклонена улица с тясно паркирали коли около теб. Разбира се, Auto hold върши работа, но си е досадно.
Например ZF скоростната кутия на БМВ като си на D - не те пуска да се лашнеш назад, а и обратно, като си на R не те лашка напред.
Като изключим лашкането, DSG-то е супер :) Работи много добре и много "правилно" :)
Това с хидротрансформатора не го разбрах. Той за какво помага? Мисля, че ZF имат такъв хидротрансформатор...
Аз също отскоро съм с Пасат Б7, 2.0тди 170кс и DSG.
И забелязах, че когато колата се тръгва по наклон (например рампа на гараж или подобно), DSG-то на D има тенденцията да те лашне назад и след малко зацепва и се опитва само да тръгне. Това поне за мен не е много готино, особено ако се опитваш да маневрираш по наклонена улица с тясно паркирали коли около теб. Разбира се, Auto hold върши работа, но си е досадно.
Например ZF скоростната кутия на БМВ като си на D - не те пуска да се лашнеш назад, а и обратно, като си на R не те лашка напред.
Като изключим лашкането, DSG-то е супер :) Работи много добре и много "правилно" :)
Това с хидротрансформатора не го разбрах. Той за какво помага? Мисля, че ZF имат такъв хидротрансформатор...
- Sarafov_03
- Мнения: 427
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
При мен няма никакво лашкане, ако съм сложил колана и Ауто- холда е активиран- потегля без да мръдне и милиметър.
Може би твоята е 7 степенна?
Може би твоята е 7 степенна?
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Pagemakerboy написа:pipsi написа:Здравейте,
Колеги може ли някой от вас да сподели мнение относно този автомобил
http://m.mobile.bg/details/11459511643383634
Не съм карал VW до момента и нямам идея какво да гледам и какви са слабите страни на колата? Има ли вариант да се рабере реалния пробег?
Благодаря предварително!
Изкривяването на ръба на шофьорската седалка. Това не става за 103 к.
Минимум 250.
Има вариант да се разбере реалният пробег ако е ходила на всяко обслужване в официален сервиз. Което не е 100% критерий, но е шанс да хванеш километрите.
Ако имаш ВИН на колата, пиши ми ЛС да те насоча кой може да ти помогне.
Колегата ми писа на ЛС, че е проверил колата и се е оказала, че е над 200 000 км.



- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Какво са 100 000 км разлика между приятели? 

Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Sarafov_03 написа:При мен няма никакво лашкане, ако съм сложил колана и Ауто- холда е активиран- потегля без да мръдне и милиметър.
Може би твоята е 7 степенна?
Здрасти колега,
6 степена е скоростната кутия. Но лашкането е когато Ауто холд-а не е активен. Когато е активен и си спрял - да, не мърда изобщо. Но ако не е активен ауто холд-а -> си лашка :)
Дори, като излизам от гаража, не се активира автоматично ауто холда и на рампата ако не подавам малко газ, тръгва леко назад и после се опитва да компенсира. И след 1 мин например се активира Ауто Холд-а. Може би се активира след като вдигна някакви километри , не съм сигурен как е.
Но Ауто Холда хваща, само ако спреш и после тръгнеш, иначе пак би те лашнало назад(=не би се активирал), ако си заходил бавно по рампа и не подаваш газ и тя сама убие скоростта... Ще пробвам ръчно да си пусна Ауто холд след палене и ще видя дали спира лашкането назад...
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Autohold работи при поставен предпазен колан
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Има логика :) Ето защо се включва "малко след като тръгна" :)
Ще се окопчая в гаража утре...
Ще се окопчая в гаража утре...
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
с колан работи,без не работи
а нещо за гасненето по светофарите,някакъв пиниз/начин на спиране да има или само от копчето или с кабел vcds но от скъпите не китайски като моя
а нещо за гасненето по светофарите,някакъв пиниз/начин на спиране да има или само от копчето или с кабел vcds но от скъпите не китайски като моя

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
За деактивирането на Start/Stop системата се монтира една платка, която ти натиска бутона вместо теб. Аз си поставих и съм мн доволен.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
С VCDS не може да се деактивира старт/стоп.
А за платката дето се монтира нека колегата Васето разкаже повече. Аз лично мисля, че дори и само едно реле би могло да свърши работа, по сложно ми е да си представя как най лесно и просто да се свърже към колата.
А за платката дето се монтира нека колегата Васето разкаже повече. Аз лично мисля, че дори и само едно реле би могло да свърши работа, по сложно ми е да си представя как най лесно и просто да се свърже към колата.
Re: Passat B7 - впечатления след 45 дена и 4000 км. каране.
Хмм, уш пуснах едно мнение, но не си го виждам. Някой модератор да не го е изтрил :)
Както и да е - тествах системата за DSG+Auto Hold+наклон :)
На заграла кола(=оборотите са си нормалните), по една стръмна улица спрях и Ауто Холд-а ме държеше. Дадох леко газ, за да освободят спирачките и колата тръгна леко напред, но после заради наклона намали до 0 и тръгна бавно назад. С други думи, Ауто Холд-а не се "активира" сам когато стигнеш 0км/ч, а колата си тръгва назад, въпреки че си на D на автомата. Просто тягата на двигателя не може да компенсира наклона и нищо друго не те спира да тръгнеш назад.
Това не е много куул... но толкова :)
При БМВ Ф10, ZF автомата - не те пуска изобщо да тръгнеш назад, ако си на D, дори и без Ауто Холд. Което е по-добрия вариант като цяло.
Докато Пасата ако няма Ауто Холд и си по наклон(дори и малък) - колата първо си тръгва назад и после се опитва да компенсира с тягата от двигателя.
Като изключим това DSG-то си е перфектно! Смяна на предавка и т.н. си е топ клас.
Както и да е - тествах системата за DSG+Auto Hold+наклон :)
На заграла кола(=оборотите са си нормалните), по една стръмна улица спрях и Ауто Холд-а ме държеше. Дадох леко газ, за да освободят спирачките и колата тръгна леко напред, но после заради наклона намали до 0 и тръгна бавно назад. С други думи, Ауто Холд-а не се "активира" сам когато стигнеш 0км/ч, а колата си тръгва назад, въпреки че си на D на автомата. Просто тягата на двигателя не може да компенсира наклона и нищо друго не те спира да тръгнеш назад.
Това не е много куул... но толкова :)
При БМВ Ф10, ZF автомата - не те пуска изобщо да тръгнеш назад, ако си на D, дори и без Ауто Холд. Което е по-добрия вариант като цяло.
Докато Пасата ако няма Ауто Холд и си по наклон(дори и малък) - колата първо си тръгва назад и после се опитва да компенсира с тягата от двигателя.
Като изключим това DSG-то си е перфектно! Смяна на предавка и т.н. си е топ клас.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 43 госта