Малко информация за колата:
Беше закупена от мен през 2011 г., малко след като продадох предишната ми кола(Polo 6N1). Търсенето продължи близо месец, като обиколих половин България. Накрая я открих в една автокъща в Сливен. След обстоен оглед на колата и малко пазарлък с джамбазина я спазарих на 4800 лв. Като информация тогава вървяха по 6000 лв. Окачването беше за смяна и е имала лек удар отзад.Джамбазина сам се е прецакал като е забравил да сложи крушки на стоповете. Последва пълно обслужване(ролки, ремъци и филтри) и смяна на всички носачи, накрайници и биалетки. Доста време си я карах така , докато не получих факс и не реших да боядисам тавана "черен пиано лак". Смених и говорителите на вратите с HERZ 17см. и добавих бустметър, поради проблема с зацапването на геометрията от лекото каране на колата.
Мина известно време без да правя нищо по колата освен рутинна поддръжка и обслужване, но всяко нещо си има своя край. Една сутрин ми откраднаха радиото от колата. След като пих една студена вода и поздравих роднините на крадеца веднага се замислих как да си възстановя музиката. След 2-3 разговора по телефона с моя приятел Влади(Apchih) се реших да си вградя таблет в таблото. След около месец се получи следното творение.

Тъй като идеята е копирана от неговата кола всеки който иска да си направи подобна екстра може да прочете темата му в Сеат форума. Всичко е описано много подробно и има доста снимков материал .
След много размисли реших да позасиля колата малко. Доста четох по въпроса и реших колата да е със следния сетъп:
1.Турбо хибрид 1752V на базата на моята турбина.
2.Колектор от Пасат 131 кс.
3.Разпръсквачи 0.240um
4.Челен интеркулер
5.Права генерация(неръждаема) на 60.3
6.Съединител от Ауди С2 с плътен маховик на 240мм.
7. И настройка разбира се.
След около половин година събиране на части успях да изпълня почти всички точки. Остана само точка 6 и 7, като до седмица ще завърша точка 4 и 5. За сега се получи следното нещо.


До седмица две ще постна снимки със завършената генерация и челен кулер. Всичко е закупено и налично, остава само да се монтира.
И накрая няколко снимки на колата.



Колата не е нищо особено, но на мен си ми харесва. Има много забележки, много неща за коригиране но за съжаление финансите никога не стигат. За сметка на това аз пък не се отказвам. Правя си я бавно и полека.
Лека вечер от мен и като има нещо ново ще пускам снимки.