Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13469
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 13 юни 2016 15:09


botceto написа: пали,чак като поизстине :Mr Green Fun

Някой датчик се е..ва.
Лошото е,че принципа проба-грешка може да ти струва доста парици...




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6289
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 13 юни 2016 16:20


е то температурни датчици няма много, колегата Ivo_Dinkov е обяснил, около 15 лв ти е датчика и аз съм на мнение, че е той, грешка няма да изпише, гледаш живи данни, преди 3 месеца имах такъв случай, към таблото пращаше коректна информация, но към екуто пращаше някакви нереални стойности и задавяше.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 13 юни 2016 16:34


Ново двайсе - майстора ми вика- демпферен маховик не се палело на натиснат педал. :bowdown :screwy Прецаквал се.

Аз просто по друг начин не мога да паля. :bowdown

Това ми го каза когато взех колата от сервиза в Събота със сменен съединител комплект. Тоя новият в началото не можеше да върне педала до края- мека та мек. Като го напомпвах и се втвърдяваше сам и сега като я покарам се връща до горе и се втвърдява поносимо. При тръгване не тресе. Абе за сега е по добре.
Но си е изродска работа тоя тип съединител. Явно като загреят пружините и има някакви сили които карат центробежно да се втвърдява притискателят. Незнам Странна работа е това.

Представям си с твърд маховик какво ще е .....................на тоя мотор.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пон 13 юни 2016 17:36


Доста фантазира твоя майстор.
Трябва да го питаш, понеже карам и един нов Фолксваген, та при него ако не натисна съединителя не може да върти стартера


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 643
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот zoovanka » Сря 15 юни 2016 13:42


Колеги,я кажете сериозно ПД 131к.с. с натиснат съединител ли е добре да се пали или не.Че и аз изпадам вече в някаква дилема?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 15 юни 2016 14:28


:Mr Green Fun , Абе да ти кажа пробвах да паля без да натискам съединителя и ми е доста терсене. Отделно по навик трудно ми се получава в бързината.

Та пали си с натиснат съединител Колега. Тая с ненатиснат няма да я бъде определено. Може и да има някаква истина в това но ....едва ли е съществено това, особено за нов съединител какъвто уж сложих в комплект аз.

На съседа ми Шкодата октавия е на реални 150 хил. км. Знам го защото човека си я купи от представителството чисто нова. Като разбра че съм сменил целият съединител и ми каза че и неговият е за смяна и му искат около 2 хилки в представителството.
Самоче неговият е разбит и тропа на тенджера, а моят беше презакален и скачаше.

Сега повтвърди и новият, но определено е ОК.

Та каквото и да правиш Колега, и заклинания да казваш преди запалване и натискане на педала, стане ли на 150 хиляди си е за смяна тоя............. :icon_lol
А с това дето моят майсто ми го реди, най много да ударя някоя кола или дърво докато паля.............. :Mr Green Fun :screwy


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6289
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 15 юни 2016 14:50


С натиснат съединител паля само при -20 градуса , не знам от къде са Ви тия навици, на курсовете ме учеха, че съединител се натиска само като ще включваш скорост и ще потегляш. Жена ми като караше курсове някава лелка я беше научила да стои на съединител по светофарите докато чака зелено без да изключва от скорост, да пали на съединител... ?!?!? Бая време ми отне да я отуча от тоя тъп навик...


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 15 юни 2016 15:16


Абе да се стои с натиснат съединитле и работещ мотор е наистина вредно и изморително. Но при палене си е добре според мене този навик. Отделно при по гъсто масло в скоростите е много по добре през студеното време този навик.

А и аз като паля без да го натиска ми се струва че съм на скорост и ще ударя нещо пред мене всеки момент. :mrgreen

Просто навик..............

За тия демпфери може и да има някаква вреда, защото като е натиснат и запалваме сигурно маховика и тия негови пружини влизат в товар, но аз не мисля да пазя съединителят за следващият собственик или за моргата...... :Mr Green Fun Все пак съм я купил да я карам тази кочина и да я амортизира. А колкото и да я правя, няма благодарност от това тенеке. :bowdown Само наливам кинти да го ева.
------------------
:Mr Green Fun
И Жената съм я научил така. Сега я мъча да влезе в режим Спортно каране на предавки и да си избие Магнетизма, Незнайните центробежни сили в завои и Шах-матното каране тип Ято Бакшиши. :Mr Green Fun

Последните три са ми страшно дразнещи като ги видя.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1908
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Сря 15 юни 2016 16:18


DoH_KuXoT написа:С натиснат съединител паля само при -20 градуса , не знам от къде са Ви тия навици, на курсовете ме учеха, че съединител се натиска само като ще включваш скорост и ще потегляш. Жена ми като караше курсове някава лелка я беше научила да стои на съединител по светофарите докато чака зелено без да изключва от скорост, да пали на съединител... ?!?!? Бая време ми отне да я отуча от тоя тъп навик...

Много ме съмнява инструктор да учи някой да не натиска съединител при палене. Учи ли са ме да не е на скорост колата
Просто къде е смисъла да въртиш и първичния вал и цялата кутия на стартер?????
А и понеже става въпрос и за демпфер, с какво ще го улесним ако запалим без да натискаме?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 15 юни 2016 16:31


Демпферният маховик е голяма изродщина ! Все ми се струва че има някаква логика в това, че като се пали с натиснат педал се товари донякъде демпферите на маховика.

Демпферният маховик ми прилича на планетно/сателитен механизъм, но доста по голям какъвто има при редукторите на винтовертите. Отделно и тия пружини в него. Та там играят разни сили на усукване, блокиране и тнт.

Факта е че като го смених беше по мек, сега се втвърди и просто се променя и саморегулира.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 9051
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот samo_pechka » Сря 15 юни 2016 21:53


Демферния маховик си е голяма благодат :) И това, че се товари демфера при натиснат съединител не може да е вярно . Аз и в другата тема за съединители го споменах, че паля и гася винаги с натиснат педал на съединителя. При мен няма проблем. И няма и да има, поне не и някаква "повреда" или скъсен живот заради натиснатия педал..


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Чет 16 юни 2016 6:12


А от сутринта на студен мотор се чува това:

https://youtu.be/ozYrKqAZbuM

Скоростите влизат перфектно, не тресе... Не се замисля и върви, но стърже брутално. И при натиснат и отпуснат съединител стърже


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Чет 16 юни 2016 9:42


Колега, първо каза че на студен мотор нямало проблем. А като го слушам има проблем от всякъде.

Дали изобщо е от съединителят това ???

Действително може да има проблем с лагера или направо демпферният маховик да е разбит и с аксиален луфт вече.
Но да ти кажа шумът ми прилича повече като да е или от лагера или от други разни ролки по мотора ти.
Ходи на майстор да я види. Не я карай така че не е добре.

Все ми се струва че при разбит маховик ще кънти като от капак на тенджера като шум.

А и шумът е като от неравномерна работа на самият мотор- дюзи, центровка как са те ???


Потребителски аватар
Netasq
Мнения: 336
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Netasq » Чет 16 юни 2016 10:29


От снощи се случи случката. Предходния ден мина 400км без проблем. Има го и на загрят и студен мотор. Знам ли вече... Не я карам разбира се.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6289
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 16 юни 2016 19:52


благодарение на колегата Ivo_Dinkov вече имаме чисто нова дупчена кожа , перфектно прилягащ Air Bag, клаксон работещ с натискане с малкия пръст от трите лъча :beer

Изображение
Изображение
Изображение



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта