шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Buffald
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 13 май 2016 15:27
Автомобил:
Двигател:

шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото

Мнениеот Buffald » Пон 13 юни 2016 23:10


Здравейте, карам шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип. Днес както карах и на едно място тръгнах да изпреварвам, бях на 4—та и я настъпах като хората, без да я жаля и както изпреварвам, стигна до към 3000—3500 оборота, около 130—140 км/ч. и турбото влезе в авариен режим, поне си мисля, че е то. Колата изведнъж отказа да набира и да върви и започнаха да падат километрите, свалих предавка, но пак не се оправи. Изгасих я в движение, освободих я от скорост, изчаках няколко секунди и след това пак я запалих и се оправи. Стигнах закъдето се бях запътил и като се прибирах на една права реших да я настъпя и пак умря на 4—та, и след изгасяне в движение, пак се оправи. Забравих да кажа, че е дъждовен де, не знам дали име вероятност нещо да се е наморкило. Бихте ли ми казали къде може да е проблема?




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото

Мнениеот vanesto » Вто 14 юни 2016 10:17


Зацапана променлива геометрия на турбото, скъсани вакуум маркучетата, неработещ клапан N75, ръждясал актуатор на турбото. Трябва си и диагностика първо, не си писал откъде си.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта