шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото
шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото
Здравейте, карам шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип. Днес както карах и на едно място тръгнах да изпреварвам, бях на 4—та и я настъпах като хората, без да я жаля и както изпреварвам, стигна до към 3000—3500 оборота, около 130—140 км/ч. и турбото влезе в авариен режим, поне си мисля, че е то. Колата изведнъж отказа да набира и да върви и започнаха да падат километрите, свалих предавка, но пак не се оправи. Изгасих я в движение, освободих я от скорост, изчаках няколко секунди и след това пак я запалих и се оправи. Стигнах закъдето се бях запътил и като се прибирах на една права реших да я настъпя и пак умря на 4—та, и след изгасяне в движение, пак се оправи. Забравих да кажа, че е дъждовен де, не знам дали име вероятност нещо да се е наморкило. Бихте ли ми казали къде може да е проблема?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: шкода октавия 1.9 тди 110 кс. + чип авариен режим на турбото
Зацапана променлива геометрия на турбото, скъсани вакуум маркучетата, неработещ клапан N75, ръждясал актуатор на турбото. Трябва си и диагностика първо, не си писал откъде си.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта