Мерси за отговора, видях, че си го писал и по-рано в темата, даже и единия линк е към твоя пост.
Като буквоядец по професия обаче размишлявам на глас:
Няма логика да плащаш данък и застраховка едновременно, защото колата няма как да е регистрирана и в Германия, и в България по едно и също време. Възстановяване към дата на регистрация в БГ ми е мисълта, че трябва да е стандартна процедура в Германия.
Софийският КАТ има по-общирна информация на сайта сравнено с Пловдив, затова чета оттам
http://kat.mvr.bg/NR/rdonlyres/62A323C3 ... g_mps2.pdfНеобходими документи за регистрация на превозно средство с
регистрация в държава членка на ЕС, ЕИП или Конфедерация
Швейцария
1. Писмено заявление за регистрация, издадено по служебен път - издава се на гишета от 54 до 64;
2. Свидетелство за регистрация - част 1 и част 2 (ако е издавана), издадени от съответния компетентен орган на държавата - членка на ЕС, ЕИП, или Конфедерация Швейцария;
3. Документ за преминат преглед за техническа изправност, издаден от държава - членка на ЕС, ЕИП, или Конфедерация Швейцария;
4. Документи за придобиване на собствеността с данни за идентификация на превозното средство;
5. Декларация за придобиване на собствеността;
6. Митнически документ за оформен внос на територията на ЕС, когато превозното средство се внася от държава извън ЕС;
7. Документ за самоличност - за физическите лица; единен идентификационен код - за стопанските субекти, а за тези, които не притежават ЕИК - документ за създаване и за код Булстат;
8. Документ за сключена застраховка "Гражданска отговорност" и двустранен констативен протокол за ПТП;
9. Табелите с регистрационен номер, ако са ползвани такива;
10.Документи за платена продуктова такса за МПС от категориите L2, L4, L5, L5E, М1 и N1.
11.Превозното средство за идентификация;
12.Свидетелство за регистрация се получава на гишета 51, 52, 53;
ЗАБЕЛЕЖКА: Когато законодателствата на държавите - членки на Европейския съюз, ЕИП, или Конфедерация Швейцария не предвиждат задължение за регистрация на
превозни средства от даден вид и категория и не могат да бъдат представени свидетелство за регистрация - част 1 и част 2 (ако е издавана), се представя официален документ от съответните компетентни органи и документ, съдържащ информация с техническите данни на ПС, позволяващи идентификацията му.
В случаите, когато заявителят не представи документ за преминат преглед за техническа изправност или срокът за явяване на следващ периодичен преглед е изтекъл, се извършва
преглед за техническа изправност и окомплектоване.
От тези редове аз разбирам следното:
1. Нито голям, нито малък талон, нито номера са задължителни
2. При представяне на валиден технически преглед не трябва да минаваш "канали"
Възможно ли е да се кара по единна процедура, защото никой не е чел указанията?