Така.......дойде време до се върна тук и да рефрешна темата,която започнах и оставих в „ДЕНЯТ НА СТРАШНИЯТ СЪД“ когато се ООооожених хаххх шегувам се и вече чакахме бебе ...Да се похваля,че след доста премеждия вече се радвам на
прекрасна дъщеря,което скоро навърши 8 месеца ....точно затова темата остана само със емоцианалното си Интро ! Между другото Аз се пошегувах в началото за Голфа да не ми се сърди,че го оставям на 2ро и място и ТОЯ взе,че ми се разсърди понеже реших на
СВАТБАТА С ЛЪСКАЧАТА и натварен с кумовете по едно сериозно качване на 1ва заради един умник със камион за доставки на напитки пред мен,който едва пъплеше...... прегрях съединителя,но докато разбера какво става с колата и защо все повече започва да мирише на стопено или изгоряло в купето и да успокоявам Кумата

накрая оставихме колата на един паркинг до Арена бензиностанция по булеварда и си викнах от гостите да ни вземат...този шитник 3ков ми направи такъв номер.......НЕГОВАТА ЧЕРВЕНА МАЙКА ......всичко се случва нагоре към АМФИ ТЕАТЪРА в Стария град !Никой не можа да разбере от двата майстора на другият ден откъде и защо мирише в двигателния отсег на метал или подобно...та ме пращаха да форсирам колата по пътя да видя дали ще се измирише или обратното,па да не било залепнало нещо отдолу по тръбите на изпускателната,че те имали такъв случай с кола за продан и заради такова скрито нещо,продажбата била отпаднала и после като вдигнали колата видяли стопен найлон .....изобщо бесен бях,като се прибрах в Казанлък стана ясно само от разказа ми,че най вероятно съм прегрял съединителя,па и то си миришело на такова.....да им таковам и майсторите и чудото...като докторите са повечето викам

Ама така сме се смели по булеварда докато чакахме и коли минават и ни свиркат бибиткат....МЛАДОЖЕНЦИТЕ разбираш ли

................................................................ та това е продължението от началото на темата

прекарахме си доволно - ЯЛИ ПИЛИ па не са и били

................................................................................................................... спомням си преди година и нещо,тук във една тема за един червен голф, един колега беше написал следното: НЕЗНАЯ КЪДЕ ИЗЧЕЗНАХА ЧЕРВЕНИТЕ ГОЛФОВЕ ПО УЛИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ ,НО КОГАТО ИМАМ КЪСМЕТА ДА ВИДЯ ТАКЪВ ДУШАТА МИ НАПРАВО СЕ ПЪЛНИ ....,ЧЕРВЕНОТО СИ Е ЧЕРВЕНО ! ТОВА Е ТЕМА ТОЧНО ЗА ТЕЗИ ХОРА !!! ТУК СЪМ и да започваме ............................... Здравейте ! Реших да Ви представя автомобила,който карам и подържам вече 6та година
ГОЛФ МК3 1.8 GL /
75кс ААМ Беше 2009-10г. ..... през времето,когато се оглеждах за кола по какво ли не бях залитнал,тъй като тогава не бях ориентиран, какъв точно автомобил искам и каква марка ! 1во попаднах на едно запазено рено 19 хечбек,сребрист металик,което ме впечатли с удобният си салон – това запомних от него навремето и от много мислене и питане се отказах! После попаднах на Вектра – прескочих я бързо / след това видях един от автомобилите,които винаги съм харесвал АЛФА 156 сребриста 99г 1.8 – 130 коня,беше много запазена,салона и таблото лудница – почувствах се като в самолет – италианска работа ! Един проблем – при палене нещо почукваше и най-вероятно беше повдигач и след събеседване със познат който работи в БОШ сервиз ми каза следното : ако имаш пари да и плащаш я взимай щом е за гъзарията,ако нямаш бягай далеч от тях,защото често ще посещаваш „доктори“ ! Разколебах се за съжаление и отново не сполучих на кола ! Мина доста време ......и един слънчев ден ........... на 200м от нас разхождайки се по улицата съзрях една червена лъскава стойка паркирана до тротоара насреща със леко навъсена муцуна (вежди kamei) да стои и да ме гледа ! Направо си избрах посоката:право към нея !!! Приближих се а „ТОЙ“ бъдещият крал червен и самотен..,наежен като бесен бик,приел цвета на червеното платно! Стои и ми говори....говори,а аз гледам ли гледам през прозореца и невярвам,колко ново изглежда всичко вътре ! Прибрах се вкъщи и заформих семейна сбирка,на коятo настоях,че съм намерил на 90% колата за закупуване и след около 1час вече бяхме на оглед със още един помощник сервизаджия + неговата жена ! Продавача дойде и започнахме с разпита: каза,че е дошла на ход от Германия,лично той е карал – колата беше със жълтите номера, на 156хил.км ако не се лъжа/ Каза,че това е най здравият двигател на 3ките ! Първият собственик я е притежавал почти до края,като е била прехвърлена или продадена на друг човек в последствие,ползвал я около мисля 2 години по думи и сервизна история и документи / естествено историята ала баба или дядо и тук я имаше като 1ви собственик,само че наистина и по документи ! Явно си е постоявала доста ! Продадена беше най – вероятно защото е "облизвала" мисля мантинела или съседно возило – имаше 2 3 следи по черните лайстни от драскотини и беше препръсквана около или над капачката за резервоара ! ! Продавача не криеше това,но всичко останало беше 99% !По предния капак имаше доста ситни следи от камъчета,типично добре видими върху червеното.Беше със зимни гуми 13ки и оригиналните железарки и на едноцевката беше сложен някакъв хромиран накрайник,който и придаваше по добър вид там долу

Вътре беше със направо нови стелки оригинални или по патент,защото пасваха перфектно и от хубав мокет,салона беше със много рядка шарка и дебелите седалки,които са като кресла направо - имат дебел гръб като на американските плюшени салони в 3ките - ТАКИВА ! Подчертавам го,защото на повечето европейки,обикновените салони са с тънък гръб - тънкажи,все едно сядам в кашон и се облягам на такъв,м/у другото такъв гръб има мисля и плиткото рекаро - не ми харесва! По нататък ще покажа съпоставка на седалките ...., таблото имаше часовник вместо оборотомер,което ме учуди..нещо което в последствие разбрах,че е рядкост - пепелника ми зад ръчната имаше подсветка дори работеща! Отворихме я и се нанизахме вътре в купето – Боже си викахме,ама тук сядано ли е някога???? WTF ??? Оригиналното радио като ново !?

Помощника даже го попита дали не е претапицирван салона или пран,отговора беше отрицателен ! Нямаше протрито,тръгнал шев и т.н .....ключа и на пробна обиколkа и към сервиза за диагностика - аз отзад ,бащата отпред / - кара помощника за огледа и неговата до мен неспираща да повтаря колко и харесвало и как била като нова вътре ! Много се разприказвахме вътре....карача я натисна по правата обърна се и каза ТОВА Е ДРУГА РАБОТА +++ хубава ....газ към диагностиката и там всичко в норми ! обратно за спазаряване и 3500 на другият ден CASH oohhheeeee !След това в КАТ за номериране ..еееее тук вече държах много на хубав номер ...исках със сигурност да има НУЛИ и цифрата 3...па си викам дали не си въобразявам вече толкова ...е,понякога връзките вършат работа! След дълго висене да изчакам нещо подобно ме извикаха да ми покажат табелите и направо щях да припадна .......
0530 .....попитаха ме дали искам да изчакам за
0550 за другият ден поне,ама аз викам не не....искам 3ката вътре ...ДИВ И ЩАСТЛИВ любимата ми оценка в даскало 5 и всичко останало

- накрая Продавача ме изпрати с думите : Да знаеш,ще ме споменаваш с добро че ме послуша да вземеш колата,най вече заради работата на двигателя и истинската и сервизна история – само да я обслужваш като бял човек !!!!.....е аз не знаех изобщо, че ще вляза далеееч по дълбоко със
VDUB ежедневника ! Това беше прелюдията,интрото или встъпателната част ....та като споменах ежедневник....ето го и него
VDUB ЕЖЕДНЕВНИК
Започнахме със нормалните неща: смяна на консумативи / филтри,ремъци,гарнитури....преглед на спирачната система,масло и т.н ! След известно време на каране забелязахме подлизване на масло от гарнитурата на главата и преценихме с майсторите направо да действаме HARD ! Главата долу и на шлайф,съпровождащи те го смяна на гумички,водачи,напасване клапани и каквото има там..от двигатели не разбирам ! За три-четири дни това се свърши и обратно сглобка,аз нетърпелив ...търкам ръчички ...ама ми коства и доста парички...да са живи и здрави Родителите ми! От този ремонт по свое решение се сблъсках със червеният форум търсейки инфо за това онова ! Последва дълъг период на шофиране и радост....колата дойде в точният момент за мен,понеже транспорта със който пътувах до работата ми отпадна,човека напусна и аз трябваше да взимам решение ще го последвам ли или ще остана,но ще трябва да яхвам колицата и евентуално след време да бутам Газчицата,тъй като работя извън Казанлък ! Речено сторено – останах насаме с колата и се разбрахме,че ще ме кара безпроблемно тъй като й подшушнах че смятам да и дърпам гащите по хубавите прави към Ст.Загора ...и така се започна една ежедневна разходка със ходене и връщане от работа заедно със колежка,понеже останахме само ние от голямата пътуваща група със служебен транспорт BMW 318 браточка по години на голфа..хахххх – не беше лош,стабилна кола,но така или иначе не съм харесвал никога тази марка и особено задното задвижване (с редки изключения според модела)..та собственика на колата си беше малко луд и си правеше експерименти по правите до 140 и аз веднага подсъзнателно си правех сравнения спрямо голфа вече естествено ...нали и 2те са 1.8 само че той 90 коня мисля...както и да е,споменавам тези неща като предпоставки от които ми ставаше все по интересно със мойта каляска... ! Започнах да се ровя тук там в интернет за инфо,форуми ,youtube ....там открих и една моя страст по която се запалих силно CAR DETAILING baby hahhh,направо луднах със времето,та досега така и никога не ще ме напусне....такова удоволствие да ми доставя цялата продукция от предлагани на пазара продукти за ИНТЕРИОРНО ПОЧИСТВАНЕ и ПОЛИРАНЕ И ПАСТИРАНЕ ,че се стигна дотам да се престраша да направя колата си сам ЛЪСКАЧКА,но без пастички тип TURTLE WAX на ръка,а да се сдобия със добра машина със променящи се плавни обороти от 900 до 3000 и да видя практически толкова ли ще мога,колкото съм чел.гледал и зная като инфо !!! И се започна търсене на гъби,подложки,кое как и защо / микрофибърите в последствие ми станаха най-добрите приятели,ровене в ebay за истински неща,че тук не намирах по това време,тогава взех да чувам все повече името 3м пасти...и се започна едно лудване по гълтане на инфо за Ваксите...сийлънти ....кое съсдържа истинска КАРНАУБА,проценти ...кои бутат повече силикони като споменатата костенурка и други подобни на нея,тъй като тези силикони могат да направят леки мизерий при пребоядисване на елемент и бояджиите го знаят това или поне истинските !Със две думи просто казано,това е мазнотия,която попива със времето във лака ако се ползват доста време и ако елемента не се шлайфа напълно,а само се тръкне със груба шкурка и остане част от боята,съответно ще остане и част от попилия силикон,който невинаги причинява някоя друга шупла след пребоядисване, виждал съм такъв случай ...това беше леко отклонение по моето хоби вече,,,за него по нататък във темата! Опитвам се да не забравя нещо,което започна преди 5 години вече, а има толкова снимки събрани,които съм правил с идеята,че някой ден ще направя тема за колата тук ....пък колко са ме гледали като изтрибител и са ми викали ти си луд брат.бахти и тенекиите бахти лъскането не съм бил добре и разни други диагнози дори от баща ми

и тази тема ще изглежда като една истинска история и ежедневник за част от живота ми отдаден на това – да видя тази кола така както знам,че може да стане и постигне като визия ,а точно запазване на макс ОЕМ-а,като съществено внасям подобрения,някои от които ще стоят предполагам незабелижими особено за тези,които не са навътре със нещата

ХХАХАХХАхахахаа
Кажете нещо абсолютно сигурно за качване на снимки тук във висока резолюция,от който начин да не изчезнат след време,защото ако почна да качвам тук на сайта директно - Да това е най сигурния начин снимките да са тук винаги,но това означава да оразмерявам десетки стотици снимки,което малко ме плаши и ще отнема доста време и място за мен ! Каква беше макс.рез. за снимки тук ??? Нещо изпробвано във времето от вас или модераторите да се включат ! Благодаря предварително

Чака ни дълга история тук дано да се получи
