Абе на това 1,8Т в турбината влиза и антифриз освен масло. Какво точно охлажда ? Че и тия пари от абсорбеа -(бенз. пари) се развъртат там с едно маркуче. Тая турбина е като Атомна централа с тия маркучи към нея дето влизат.
Вчера се загледах в тях като сменях филтрите на Брато ми. Понеже нещо му харчело повече масло та погледнах Гарнитурата на капака- сух и при свещите, гледах филтъра за картерните газове към турбото и той проходим. Странното е че беше напълно проходим.
Та преди това гледахме и след кулера дали хвърля масло- но не хвърля от турбото за сега. Остават гумички на клапани. Майстора, като са сменяли маслото за сега не иска да свалят турбината, а да покарал и да видели дали ще се увеличава тоя разход.
Антифриза също е чист.
А този клапан на бенз. парите над филтъра които е с захранване- това ли е като ЕГР дето се напълвал с вода и се скапвал. Друг клапан под филтъра не видях като го свалях целият ?