Не знам дали тук е правилната секция, но желая да споделя горчив опит.
След ЛЕКА ПАРКИНГ щета, на която не се отзова нито кат нито никой защото не било ПТП се свързах с левинс (компанията към която ми е каското).
Отидох на оглед при което 3-ма баламурници гледаха като полезно изкопаемо колата съставиха протокол и препоръчително писмо (реших да отида в техен сервиз).
става дума за леко охлузена врата, калник и спукана хром лайсна ( Пасат 6 ). След 2 седмици чакане реших аз да звънна.... Един сопол на телефона почна да ми обяснява, че те се мъчили да се свържат с мен ама не успели ( да бе да... все пак не сме 90 година телефона да е лукс и да няма писък повиквания). Та понеже ми била застраховката за стойнос под 10 000 ( 9 600) не можело в сервиз. След сумати разправии най-накрая ми казаха само чрез експертна оценка.... Попитах ги " А дали тази оценка ще ми стигне да си покрия щетите?" отговор : " е да много ясно стига да не е в някой скъпарски сервиз". Онемях от отговора и некомпетентността на служителите! След 1 месец и малко чакане и разправяне вчера получавам прихот от 30 тридесет лева - обезщетение...



Та колеги ако някой може да ми каже как бих могъл да си покрия щетата ще съм му благодарен.
От моето проучване :
Полиране на елемент около 10 лв.
Задна дясна хром лайсна Passat 3c2 - около 70 лв
Обща сметка = 80-100 лв.
Сума от каско - 30
крайно набутване около 600 лв - включая и цената на каското.

И това всичкото защо?! Защото има автоджамбази и малоумници, които имат книжка,а им е трудно да си напишат името! Заради такива пълним гушите на "застрахователи". Общо взето се въртят едни пари само около познати дети си вършат услуги, останалите кучета ги яли!