Здравейте колеги,
Цял ден се блъскам и не можах да реша проблема, за това имам нужда от препоръки къде може да е той.
Преди два дни бяха забравени фаровете на колата за цяла нощ. Естествено нямаше ток сутринта и трябваше да подам от другата кола. Голфа запали бързо и го покарах около час, нямаше проблем, освен играенето на обороти. Предположих че дросела трябва да се адаптира след 20 -30 км. Днес запали нормално, покарах около 2-3 часа и започна да придърпва леко, докато не загасна изцяло. След около 5 мин мъчене, колата запали и се прибрах като по пътя пак угасна 2 пъти. Пуснах я на ваг-кома и не показа грешка в Engine. Адаптирах дросела както е по инструкциите в форума. Изпрах филтъра - К&N и я запалих малко да поработи на място - нямаше проблем.
След около час тръгнах да я покарам и вече нямаше палене. От мъчене падна акумулатора и аз почнах да подавам от другата кола. Откачих маркуча на входящия бензин и като върти, бензина тече (заради това изключих бензиновата помпа като евентуален проблем).
В момента като се опитам да пусна на компютъра, казва ми че не може да се върже към Engine, но нямам проблем в другите контроли. В Instruments, дава Engine Control Module - No Communication.
Има ли колеги които са се сблъсквали с подобен проблем?
Благодаря предварително.
Golf MK4 1.8т AGU не пали
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Голф 4 1.8т AGU не пали
За да изключиш напълно бензиновата помпа като проблем и премери налягането.
- williams_vn
- Мнения: 742
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8т AGU не пали
ами ти сам си отговори не виждаш вече компа .
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8т AGU не пали
Мерси колеги. Днес проверих налягането - в норма е.
Смених усилватела за искрата (igntion amplifier), който е на кутията на въздушния филтър. Подозренията ми бяха че вчера като съм отварял филтър-а, съм го прецакал нещо.
Относно компютъра - някой знае ли кои са му бушоните и релетата. Под таблото имам реле 53 два пъти, реле 100 и реле 409. Кое от тях е за компютъра?
Пак повтарям че мога да отворя ABS модула, Instruments модула и тн.
Поздрави
Смених усилватела за искрата (igntion amplifier), който е на кутията на въздушния филтър. Подозренията ми бяха че вчера като съм отварял филтър-а, съм го прецакал нещо.
Относно компютъра - някой знае ли кои са му бушоните и релетата. Под таблото имам реле 53 два пъти, реле 100 и реле 409. Кое от тях е за компютъра?
Пак повтарям че мога да отворя ABS модула, Instruments модула и тн.
Поздрави
- irr-lazio
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.8т AGU не пали
Здравейте колеги,
Оказа се наистина ЕКУ-то. Пробвах с друго ЕКУ и колата работи.
С мойто ЕКУ, колата пали един път, но следващия път не и така докато не го откача от буксите и закача пак.
Имам чувството масата нещо е проблема с мойто ЕКУ, но не съм спец.
Въпроса ми е дали някой знае сервиз на който да занеса еку-то и да го ремонтират/презапоят... ?!
Оказа се наистина ЕКУ-то. Пробвах с друго ЕКУ и колата работи.
С мойто ЕКУ, колата пали един път, но следващия път не и така докато не го откача от буксите и закача пак.
Имам чувството масата нещо е проблема с мойто ЕКУ, но не съм спец.
Въпроса ми е дали някой знае сервиз на който да занеса еку-то и да го ремонтират/презапоят... ?!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта