Golf MK4 1.8т AGU не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Golf MK4 1.8т AGU не пали

Мнениеот irr-lazio » Съб 25 юни 2016 18:44


Здравейте колеги,

Цял ден се блъскам и не можах да реша проблема, за това имам нужда от препоръки къде може да е той.

Преди два дни бяха забравени фаровете на колата за цяла нощ. Естествено нямаше ток сутринта и трябваше да подам от другата кола. Голфа запали бързо и го покарах около час, нямаше проблем, освен играенето на обороти. Предположих че дросела трябва да се адаптира след 20 -30 км. Днес запали нормално, покарах около 2-3 часа и започна да придърпва леко, докато не загасна изцяло. След около 5 мин мъчене, колата запали и се прибрах като по пътя пак угасна 2 пъти. Пуснах я на ваг-кома и не показа грешка в Engine. Адаптирах дросела както е по инструкциите в форума. Изпрах филтъра - К&N и я запалих малко да поработи на място - нямаше проблем.
След около час тръгнах да я покарам и вече нямаше палене. От мъчене падна акумулатора и аз почнах да подавам от другата кола. Откачих маркуча на входящия бензин и като върти, бензина тече (заради това изключих бензиновата помпа като евентуален проблем).
В момента като се опитам да пусна на компютъра, казва ми че не може да се върже към Engine, но нямам проблем в другите контроли. В Instruments, дава Engine Control Module - No Communication.

Има ли колеги които са се сблъсквали с подобен проблем?

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Голф 4 1.8т AGU не пали

Мнениеот ilian. » Нед 26 юни 2016 7:17


За да изключиш напълно бензиновата помпа като проблем и премери налягането.


Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 742
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.8т AGU не пали

Мнениеот williams_vn » Нед 26 юни 2016 7:35


ами ти сам си отговори не виждаш вече компа .


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8т AGU не пали

Мнениеот irr-lazio » Нед 26 юни 2016 11:14


Мерси колеги. Днес проверих налягането - в норма е.
Смених усилватела за искрата (igntion amplifier), който е на кутията на въздушния филтър. Подозренията ми бяха че вчера като съм отварял филтър-а, съм го прецакал нещо.
Относно компютъра - някой знае ли кои са му бушоните и релетата. Под таблото имам реле 53 два пъти, реле 100 и реле 409. Кое от тях е за компютъра?
Пак повтарям че мога да отворя ABS модула, Instruments модула и тн.

Поздрави


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK4 1.8т AGU не пали

Мнениеот irr-lazio » Пон 18 юли 2016 10:38


Здравейте колеги,

Оказа се наистина ЕКУ-то. Пробвах с друго ЕКУ и колата работи.
С мойто ЕКУ, колата пали един път, но следващия път не и така докато не го откача от буксите и закача пак.
Имам чувството масата нещо е проблема с мойто ЕКУ, но не съм спец.
Въпроса ми е дали някой знае сервиз на който да занеса еку-то и да го ремонтират/презапоят... ?!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта