Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Бая си оплескал нещата май.Ходи там при фор.майстор и му разкажи всичките л...на дето си ги забъркал-да знае човека къде да се насочи.Пък ние няма да казваме на бабата...Аз като ти приказвах да дадеш някой лев на деца,внуци-ти не,та не.Давай сега по сервизи и си спомни разни бълг.поговорки...
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Абе нещо .което касае сигурноста -по-добре да не си правя експерименти.
Миналата година след реглаж на предница,тръгвам за някъде си,извън града.Чувам от-време на време едно причукване по неравности.Викам -нали вчера бях на "предница",нещо друго е ама...
Прибирам се и директно в сервиза на един приятел-беше събота,късно следобед и късмет че още не беше си тръгнал. Качваме колата на подемника,почваме да я оглеждаме ,натискаме ,клатим и "о...чудо": левия шарнир направо се разглоби на две.(ябълката се износила и излезе от ямката) .И така съм минал реглаж .
Така че милиционере по-добре кажи на майстора всичко до най-малката подробност,за да се огледа от край до край.Както казва един мой приятел-доктор:"Като си оставя колата в сервиз и ме питат Какво ще и правим,казвам:Всичко,което забележите че не е наред м/у предния и задния регистрационен номер..."
Е нямам такива възможности да си оставя без финансови притеснения колата за тотална ревизия и ремонт,но когато се ремонтира система с висок за живота и здравето риск ,като окачване и кормилна уредба,според мен няма място за компромиси-доверявам се на добър сервиз и разчитам да се огледа всеки детайл.
Миналата година след реглаж на предница,тръгвам за някъде си,извън града.Чувам от-време на време едно причукване по неравности.Викам -нали вчера бях на "предница",нещо друго е ама...
Прибирам се и директно в сервиза на един приятел-беше събота,късно следобед и късмет че още не беше си тръгнал. Качваме колата на подемника,почваме да я оглеждаме ,натискаме ,клатим и "о...чудо": левия шарнир направо се разглоби на две.(ябълката се износила и излезе от ямката) .И така съм минал реглаж .

Така че милиционере по-добре кажи на майстора всичко до най-малката подробност,за да се огледа от край до край.Както казва един мой приятел-доктор:"Като си оставя колата в сервиз и ме питат Какво ще и правим,казвам:Всичко,което забележите че не е наред м/у предния и задния регистрационен номер..."
Е нямам такива възможности да си оставя без финансови притеснения колата за тотална ревизия и ремонт,но когато се ремонтира система с висок за живота и здравето риск ,като окачване и кормилна уредба,според мен няма място за компромиси-доверявам се на добър сервиз и разчитам да се огледа всеки детайл.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Ох........ казал съм на всички майстори какво съм направил .......те се смеят , оглеждат .......и накрая ми казват , че всичко е наред. Гумите били криви като яйце от много стоене на едно място и затова вибрирала. Същото ми казаха и от фирмения сервиз на Никси в с. Лозен. Така си беше - колата я купих от един приятел , а той я купи от затвора - бяха ги дали дарение от германската полиция /4бр.били пощенски коли на полицията/и кой знае колко време бяха седели по гаражите на МВР. Отидох при гумаджия да си каже мнението и като ги качи на машината за реглаж ми каза същото , а и аз сам видях как подскачат гумите. Е , купих сега нови гуми.......но проблема си остана, дори още по осезаемо се усеща. Набутах само за гуми 230лв , отделно за джанти........за миналогодишния ремонт близо 320лв.........Направо изтрещях. Аз цялото Поло го купих за 500лв. ..........Сега силно се надявам , като я прегледат пак - и ако и не открият нищо , да и направя нов реглаж.....белким се оправи. От стария реглаж няма полза , тъй като след като обърнах накрайника и го поставих в нормално положение - сходимоста на колелата се е променила .....а там става дума за милиметри ........
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Тези вибрации не са само от реглаж, имаш луфт някъде. С гадаене пред компа не става, трябва грамотен майстор и щанга, дето един се плашеше от нея в една друга тема.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Така и аз мисля. Като вдигна на крик колата и клатя гумата /и двете гуми/нагоре и настрани - има някакъв паразитен луфт, но не мога да разбера откъде. Лошото е , че грамотните майстори изчезнаха......или аз не познавам такъв. Трябва да я вдигнат на подемник и да се напъва отдолу с щангата. Преди да ида на реглаж - ще ида при нашите майстори от форума в с. Лозен. Миналата година ходих там , но нищо не откриха - само казаха , че гумите са криви. Голям късмет е да имаш грамотен майстор под ръка. Чудя се дали да отвия малко винта който натяга гребена на рейката - затегнах го малко да пообере луфта че щрака , но ако това пречи за реглажа.......сега волана добре се върти и се връща сам когато го завъртя докрай.
-
- VW експерт
- Мнения: 13381
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
дърт милиционер написа: ще ида при нашите майстори от форума в с. Лозен..
Няколко пъти в темата споменаваш,че сервиза е в Лозен.
Пък аз съм ползвал техните услуги,и на табелата си пише Герман...
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Абе вие в София ако не можете да си намерите читави майстори,то ние в Прованса кво да кажем,да не мислите че сменяме опасли гуми през 2-3 месеца,щото няма читави майстори.
Не може да няма кой да ти оправи колата-Поло е това,не е Порше че да не смееш да се довериш на сервиз.Просто нека колегите от София и околията да ти препоръчат някой и за който се съберат най-много положителни мнения-рискувай и отивай при него.
Няма как милиционере-без някой лев няма да стане-стендове ,реглажи корекции на сходимостта-все неща дето нема как да си ги направиш сам в гаража.
Не може да няма кой да ти оправи колата-Поло е това,не е Порше че да не смееш да се довериш на сервиз.Просто нека колегите от София и околията да ти препоръчат някой и за който се съберат най-много положителни мнения-рискувай и отивай при него.
Няма как милиционере-без някой лев няма да стане-стендове ,реглажи корекции на сходимостта-все неща дето нема как да си ги направиш сам в гаража.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Аз пък смея да твърдя ,че тук в провинциятя си имаме и читави майстори -може би щото нямат чак толкова мн.работа и не претупват нещата.Моя човек(когото тормозя като не мога да се справя сам) примерно ми казва ,че прекалено много чета разни форуми...И да ви кажа в повечето случаи е доооста прав.А по въпроса с рейката дето я бута милиционера съм твърдо против.Да не вземе да прещрака на някой завой.Аз едно време на опела си правих такива експерименти ,ама нищо не постигнах освен тежък волан към края на гребена.Просто се износват зъбите по средата и следва нова(2ра употреба) рейка ,която не похлопва.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Водния дух1 написа:Аз пък смея да твърдя ,че тук в провинциятя си имаме и читави майстори
Aми това казвам и аз -тук има качествени майстори,а не заради липса на такива през 2-3 месеца да сменяме износени гуми,та в София ли няма да се намерят майстори.
Идеята е да се ходи само при човек от чиято работа си останал доволен от самото начало,а и когато с времето ходиш само при този човек той постепенно "опознава" колата ти и знае какво е правил и къде да пипне следващия път.Аз например ходя в един сервиз за ламарините до частично боядисване,генерация. В друг сервиз за двг и трансмисия. В друг за реглаж на предница.Така съм свикнал от много години-налучках постепенно тия майстори,познаваме се и дори и да си сменям колите,все при тия хора ходя при нужда.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Може би сте прави , че не познавам читави майстори. В Софето - куцо и сляпо , всичко което е безработно са станали пишман майстори. Единия дори ме убеждаваше , че това поло е с присаден дизел - този модел били само бензинки......Обяснявам им какво съм правил по колата и какви са сега проблемите , подсмива се , оглежда я вдигната на крика , почесва се и ми казва - всичко и е наред - смени си гумите , че са станали криви от това , че не е карана.И за ''добре'' свършения оглед дай 30лв.........Е , купих нови гуми и джанти.......и проблема си седи. Единия дори го возих за да усети за какво иде реч.......но и той е като мен невежа и не знае къде е проблема.Последния ''читав'' на който се доверих беше когато правих реглажа на предницата миналата година , в реномиран нов сервиз на бул. Сливница...........и майстора не видя , че съм монтирал накрайника наобратно/нагоре сочеше винта/. Взе 40лв и по живо по здраво......В последствие усетих , че нещо не е както трябва и макар и позакъснял - сам си го оправих , но реглажа се обесмисли. Майсторите в с. Герман - форумния сервиз много ги хвалят , и мисля да запазя час за оглед , и да не пипам вече там където не ми е работата. Относно рейката , съм напълно съгласен , че щом е тръгнала да щрака - трябва нова......но няма. На много места питах , но ми казаха , че няма да намеря , пък и била доста пари. Ще търся някъде където ги рециклират. С този винт за натягане на гребена си е безсмисленно - пак си щрака , само където когато навивам волана докрай - малко затяга. Гресирал съм я с графитна грес , но това е след дъжд качулка.
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
а тресе ли се предницата и с навит волан при тръгване има ли чукане
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Чиче полицай, изчетох цялата тема - явно твоя проблем наистина е- липса на читав майстор. И докато го откриеш - някой при когото за каквото и да идеш ще ти реши проблемите без да налучква ще даваш пари за ненужни смени на части. Аз имам такъв майстор в Кърджали. При него понякога се чака дори седмица, но започне ли колата - прави я. Дори няколко проблемчета ги реши само като я чу- вика смяна на е това и това- сменя и проблема изчезва. Дори като му оставя колата не се занимавам да търся части- той си работи с няколко магазина и те му ги носят на място- на доста добри цени. Щом сестра ми и зетя от бургас си правят колите при него......
Все пак твоята кола не е "совалка". Тия при които ходиш ако на толкова опростена кола не могат да открият МЕХАНИЧЕН проблем - егати майсторите. Със здраве - наздраве
Все пак твоята кола не е "совалка". Тия при които ходиш ако на толкова опростена кола не могат да открият МЕХАНИЧЕН проблем - егати майсторите. Със здраве - наздраве

- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Е , ха наздраве . Да си ми жив и здрав. Абе има и тука в Софето добри майстори , ама те нямат интерес да правят такива бракми като моята. Те знаят , че не могат да ми искат много пари за този дръгел и все нямат време...........Жалко е , че Кърджали е толкова далече. Относно колегата който ме питаше дали волана при тръгване тресе - колата до около 60км/ч е перфектна. Върви стегнато и не тропа по паветата нито по трамвайните линии. Проблема започва след 60км/ч и най се усеща по асфалт. На волана се усеща всяка неравност от асфалта , а ако реша да завия леко в другото платно - започва да вибрира силно , и ако завия повече - спират вибрациите. Вибрира само в определен сектор. А с навит докрай волан не съм я пробваал дали тресе при потегляне. Какво имаш в предвид ? Може би каре ? 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Носачите -боклукчиви са . / марката - ментеливи/. накрайник лесно се хваща на диагностика при вдигната гума във въздугха.
Вътрешните кормилни щанги също се разбиват.Щом не си ги сменял са за смяна. Хвани всеки дълъг " накрайник " и го разклати нагоре надолу , настрани - ще има луфт. Ти си натегнал / убрал луфта на гребена, ако го убереш още малко и волана ще започне да се върти трудно. Пробвай за луфт в средно положение и в крайните на волана.
А и "кокалите " са разбити / носачите. Помиярско решение в стил ала Фиат 128,Юго 45
Погледни и тампоните на носачите дали не са изядени на елипса
Вътрешните кормилни щанги също се разбиват.Щом не си ги сменял са за смяна. Хвани всеки дълъг " накрайник " и го разклати нагоре надолу , настрани - ще има луфт. Ти си натегнал / убрал луфта на гребена, ако го убереш още малко и волана ще започне да се върти трудно. Пробвай за луфт в средно положение и в крайните на волана.
А и "кокалите " са разбити / носачите. Помиярско решение в стил ала Фиат 128,Юго 45
Погледни и тампоните на носачите дали не са изядени на елипса
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф1993 1.4 дизел- вибрации във волана
Може би си прав.......но всичко е чисто ново , и трябваше да издържи поне 1000км...........Носачите са по 75лв за брой........уж Лемфьордер.......ще ходя на майстор....няма как.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта