AugustinerFan написа:Когато имам проблем и нещо не работи както трябва винаги първо посещавам съпорта в сайта на производителя: в случая http://download.sricam.com/ Няма кой да ти отговори по-добре от производителя: долу в дясно има посочен имеил и скайп: http://download.sricam.com/Manual/Indoor-IP-Camera-Quick-User-Guide.pdf Проверявам в други форуми дали някой има същия проблем,проверявам в youtube дали някой има решение на проблема https://www.youtube.com/watch?v=jbUVAod_Ej4 , проверявам за съвместим софтуер в случая : https://www.ispyconnect.com/man.aspx?n=Sricam . Както се вика чета 2-3 часа насам на там вместо да си блъскам главата и да се чудя защо не работи!
How to setup DVR for online remote viewing (DDNS setup): https://www.youtube.com/watch?v=MJHMh40fSOI
Тук е описано как се настройва DDNS на рутера и камерата: http://www.ebay.com.au/gds/DDNS-Setup-For-IP-Cameras-/10000000178245719/g.html
Всичко това съм го свършил - не щеееее.Само със съпорта не съм се свързал но и това ще направя.
Камерата е с адрес 192.168.0.120