Здравейте, става въпрос за Голф 4. Пушека определено мирише на изгоряло и излиза само през отворите в средата на таблото. Излиза обаче само при определени случаи, затова реших да пиша, а и съответно да ме насочите към сервиз, ако бихте могли. Странното е, че на минималната температура климатика няма проблем. Работят си вентилаторите и става студено. Ако обаче тръгна да увеличавам градусите, тогава излиза пушека.. и общо взето няколко пъти умрях от студ докато карах, понеже не мога да увелича градусите, а като го изключа пак почва да излиза дим. Ако примерно запаля, климатика е изключен, включа го и веднага настроя на по-високи градуси /20, 21/ не пуши, имам предвид още докато не е работила колата. И това е общо взето. А, освен още нещо.. :D мисля, че пак е от климатика, от дясната страна някъде все едно към предния прозорец, пак от климатика трака много... все едно има нещо разглобено... като в някакъв момент изчезва, или не го чувам просто не знам. И още докато климатика е изключен, духа много топло отвсякъде.. особено в краката, защото там няма как да затворя отворите. Нормално ли е?
Моля да ме насочите и към сервиз в района на красно село в София, където да отида по повод на тия проблеми :)
Колата е купена миналата година и филтри на климатроника не са сменявани.



Голф 4 Пушек от климатроника
-
- VW експерт
- Мнения: 13391
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пушек от климатроника
Красна Поляна не е Крансо село, има едни 2-3 км между тях
Колегата ако звънне или пише, ще ми е интересно да видя какво пуши в таблото му
Подобно нещо не ми се е случвало от поне година, когато едно Ауди А4 се опитваше да се запали - гореше един сноп под таблото, защото на мястото на 10А предпазител, беше сложен 30А
и едни кабели не си минаваха по скобите, а си се търкаха в металните планки под таблото. Фраснеш дупка и вземе да пуши, до следващата
.


Колегата ако звънне или пише, ще ми е интересно да видя какво пуши в таблото му

Подобно нещо не ми се е случвало от поне година, когато едно Ауди А4 се опитваше да се запали - гореше един сноп под таблото, защото на мястото на 10А предпазител, беше сложен 30А



-
- VW експерт
- Мнения: 13391
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пушек от климатроника
[quote="zfa159"]Красна Поляна не е Крансо село/quote]
Е,се са "Красни".
Прескочи пернишкИо път и е при тебе.
Виж там,помогни.
Е,се са "Красни".
Прескочи пернишкИо път и е при тебе.
Виж там,помогни.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 4 Пушек от климатроника
При мен се е случвало подобно нещо но НЕ мирише на изгоряло . Примерно на вън е над 30 гр. климатика си работи и охлажда супер , наближавам там за където съм тръгнал и гася компресора от еконт и усилвам степените на вентилатора за да ми поизсуши изпарителя да не завъжда микроби :D И след малко започва да излиза пара в продължение на няколко минути , това според мен си е нормално :)
Re: Голф 4 Пушек от климатроника
На мен ми се получи преди година сходен проблем, но при мен беше от Радиатора на парното, и като го пуснех да ми духа топло започваше така да пуши че след 5 минути нищо не се виждаше вътре. След като го смених всичко се оправи. Изглежда старя дунапрен от парното изгаря от топлината и за това чади така.
Re: Голф 4 Пушек от климатроника
Здравейте, тия дни го ремонтирах, някакви гумички на нещо си били проблема, едно железно като блокче беше. Засега всичко е наред и филтъра ми смениха :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта